Just kiddin'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PintoNatal schreef:Bas,
is het onderhand nog NIET duidelijk dat Bart je hulp NIET wilt?
Hou alsjeblieft eens op met je gezanik
Paula schreef:Wat bedoel je PN?
Just kiddin'
Bas232 schreef:Beste Bart,
Als het over PHP-progamming gaat of Linux, dan heb je gelijk, ik ken daar niet genoeg van, genoeg om me te behelpen![]()
Dat beweer ik ook niet.
Wel ken ik het een en ander van Apache/PHP-settings/MySQL-settings, je weet wel de server software kant, meer dan genoeg om dat te tunen.
Waar ik echter wel alles van ken, en ja een echte krak in ben, da's Hardware!, yep precies dat waar je over aan het klagen bent.
Ik durf gerust te zeggen dat ik meer van hardware ken dan 99,9999% van alle gebruikers hier op het forum, inclusief jezelf.
En zoals je al aangaf, is je probleem hardwarematig, en ja ik denk dat ik je daarmee kan helpen.
Ik ben geen software man, ik ben een hardware nerd.
Als er iemand is die je de AMD64 tot in detail kan uitleggen hoe het werkt of waar het fout kan gaan ben ik dat.
Dat spul ken ik als mijn broekzak, kan zelfs een server of desktop met dat spul bouwen met mijn ogen dicht.
Het verbaasd me dan ook niets dat je RAID-controller expiriment niet slaagde, want je had reeds problemen.
Maar helaas geef je vrijwel nooit details van je hardware, wat ik bv graag zou weten is welke voeding er in die server zit, merk, type en amprage dat hij kan doen op 12V.
Verder graag een foto van binnenkant van je server met de sensor-readings van linux middels "sensors" en die graag idle en onder volle belasting als het mogelijk is.
Mich_elle schreef:PintoNatal schreef:Bas,
is het onderhand nog NIET duidelijk dat Bart je hulp NIET wilt?
Hou alsjeblieft eens op met je gezanik
Dat is duidelijke taal.
PintoNatal schreef:
Ik krijg hier zelfs al een punthoofd van, vraag me af wat Bart ervan krijgt...
Dito schreef:PintoNatal schreef:
Ik krijg hier zelfs al een punthoofd van, vraag me af wat Bart ervan krijgt...
Zo.. een punthoofd is niet te best.
Apple schreef:het lijkt mij nu ook weer niet gepast om nu gelijk Bas de grond in te trappen
Spades schreef:Bas232 schreef:
Ik ben nog even aan het controleren, maar volgens mij heb ik hiermee inderdaad mijn bull-sh*tbingo kaart vol..... ben ik de eerste?
[***] schreef:10 pagina's om die Bas af te kraken?
Iedereen maakt wel eens fouten, okee, het waren harde beschuldigingen, maar hij kon ook niet weten dat het om een geleende server ging. Hij wou Bart helpen, als hij er echt zoveel verstand van heeft als hij zegt, weet ik niet waarom Bart het niet zou willen. Er was toch iets mis gegaan en daardoor lag bokt bijna een dag eruit. Als Bas dat nou kan helpen verhelpen, is daar toch niks mis mee?
Borisjuuh schreef:Idd.. Vind het beetje dom.. Volgens mij steekt Bart onwijs veel geld in Bokt
Sundancer schreef:Maya...wat flauw!
Dito schreef:Borisjuuh schreef:Idd.. Vind het beetje dom.. Volgens mij steekt Bart onwijs veel geld in Bokt
en tijd!
Bas232 schreef:Sylvia schreef:Bas, nogmaals... Met dergelijke topics komt het niet over alsof je hulp vriendelijk is bedoeld...
Weet ik, maar Bart doet me ook af als een computer leek, en hij kent me niet eens.
Mijn doel is enkel Bart te helpen het online te houden, en sinds hij de nieuwe servers gebouwd heeft is het blijven platgaan, en dat hoeft niet, zijn hardware is meer dan krachtig genoeg.
Maar ik mag me van Bart niet meer moeien, dus, stop ik ermee, kan wel betere dingen doen, tot de volgende crash van Bokt
Fitzroy schreef:Dan had Bas dat beter gewoon via PB kunnen doen ipv een opruiend topic te beginnen.
Dit vind ik persoonlijk niet erg netjes en het is logisch dat er dan wat fel gereageerd wordt.