Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:BartVB of een moderator, kunnen jullie bevestigen dat de rekening inderdaad bij de ABN-Amro loopt? Dan kunnen onderstaande gegevens misschien toegevoegd worden aan de beginpost.
Rekeningnummer: 40 71 52 547
Bank: ABN AMRO Bank NV
IBAN: NL53 ABNA 0407 1525 47
BIC: ABNANL2A
Shadow0 schreef:Overigens: er zijn mogelijkheden om bijvoorbeeld boeken te verkopen op Bol.com en daar een percentage van te ontvangen:
http://www.nl.bol.com/intershoproot/eCS ... itleg.html
Dat is iets wat ik absoluut zou willen doen. Misschien een optie?
nielsd schreef:Ik weet niet of het al gezegd is maar kan je geen geld gaan vragen voor advertenties bij EA-CO?
Dioxide schreef:Ik lever vanavond een kleine bijdrage van €2,- Beter dan niets, en als iedereen dit doet dan komen we een heel eind. Ik betaal ook 15 euro per kwartaal voor een Gameclan, en nog eens 12,99 per maand voor een online spel, dus waarom niet voor Bokt?
Alwiene schreef:madrieka schreef:Ik heb dit ooit meer meegemaakt ,ik heb toen voor die site wat gedoneerd en een week later was ie helemaal verdwenen![]()
ik doe dus niet mee ,een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen ...sorry
Jij zit ook nog niet zo gek lang op bokt.Ik denk dat de meesten hier zich in dat geval drukker zouden maken over het feit dat er dan geen bokt meer is, dan over het bedrag wat ze betaald hebben.
madrieka schreef:Ja maar op die site waar ik net over sprak zat ik ook al jaren ,dus daar wilde ik ook wel wat voor doneren maar zoals ik al zei een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen...sorry
Quellian schreef:madrieka schreef:Ja maar op die site waar ik net over sprak zat ik ook al jaren ,dus daar wilde ik ook wel wat voor doneren maar zoals ik al zei een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen...sorry
Je bent ook niets verplicht, toch?
kimmie261 schreef:madrieka,zou je je dan echt druk maken over 1 euro???
stel dat bokt dan uit de lucht zou gaan??zo ja,vooral niet doen....
maar moet eerlijk zeggen dat miljoenen mensen elke dag euro's in de lucht op laten gaan,maar dan met een sigaret...
pff,jedum,dat je je druk kan maken over 1 euro...