Ergelijk gedrag op bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Ergelijk gedrag op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:24

jarrah schreef:
Maar ligt het dan aan jou of aan 'bokt'?

het leuke is... er word van alles omgedraaid zodat zij het 'slachtoffer' is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:24

je hebt een pm Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:25

ik heb er trouwens al een klacht over gestuurd... ik hoop dat ze daar snel wat mee doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:31

Jup, daar ga ik persoonlijk wat mee doen Lachen En ik verzoek jullie dan momenteel vriendelijk, doch zeer dringend om dingen met rust te laten in dit topic. Na een pagina is het wel duidelijk wat er hier speelt voor de betrokkenen. Overigens wil ik jullie nog eens ten overvloede op deze opmerking wijzen... --> viewtopic.php?p=19040982#p19040982

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:32

wat ook ergelijk is en dat zie ik bij meerdere mensen dat sommige mensen altijd alleen maar commentaar kunnen geven op anderenw at ze verkeerd doen enzo, en doen ze iets goed dan hoor je niets

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:32

Maya schreef:
Jup, daar ga ik persoonlijk wat mee doen Lachen En ik verzoek jullie dan momenteel vriendelijk, doch zeer dringend om dingen met rust te laten in dit topic. Na een pagina is het wel duidelijk wat er hier speelt voor de betrokkenen. Overigens wil ik jullie nog eens ten overvloede op deze opmerking wijzen... --> viewtopic.php?p=19040982#p19040982

ik heb het berichtje naar Bart gestuurd... wil hem eventueel ook wel naar jou sturen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:34

Moderatoropmerking:
Dit is een laatste waarschuwing. Laat dit buiten dit topic.

LimaGentle, graag. Bart leest zijn pb's zelden Lachen Overigens moet je bij hem niet zijn voor dit soort zaken, beter een mod naar keuze.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:35

ik stuur hem wel naar jou Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:36

Ik moet wel zeggen dat mensen heel snel je woorden verdraaien... echt erg. Dan word je vaak met je rug tegen de muur gezet, alsof ze je de woorden in de mond willen leggen....

Ook ergelijk - mensen die je posts veel te serieus opvatten, en dat er dan andere mensen hen bijvallen door te zeggen: ja, dat vind ik OOK....
Daardoor wordt het vaak een persoonlijke hetze..... niet leuk.

MAar ja, dat is wel het risico van een dergelijk groot forum Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:43

wat ook is op een forum ( en andere site natuurlik ) is dat je de stemklank van een persoon die iets neerzet niet kan horen en geen lichaamstaal kan zien, waardoor dingen vaak verkeerd worden opgevat

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:45

Ik geloof daar niet in en denk dat er in het 'echte' leven ook heel veel misverstanden ontstaan. Men reageert sneller en feller op internet volgens mij, maar ik weet niet of dat altijd komt omdat dingen verkeerd worden opgevat. (Daarbij is het iets waar je ook als schrijver rekening mee kunt houden. Als je weet dat dingen snel verkeerd worden opgevat, kun je ook proberen om ze wat duidelijker te typen.)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:58

Ik wilde hier eerst een topic over openen, maar nu zie ik dat er al meer mensen die zich er aan ergeren.

Tuurlijk bokt is een forum om te discussiëren( voornamelijk ), maar ik merk de laatste tijd dat er in veel topics veels te ver gegaan wordt.

Neem het topic over de haflinger van Pubelia, of het topic over Shanna bijvoorbeeld.

Ik vraag me echt af waar het heen gaat met de maatschappij. Mensen hebben tegenwoordig geen enkel respect in hun donder, en lijken ervan te genieten om een ander af te kraken.

Wat ik hier ook al eerder las dat je natuurlijk niet altijd de dingen interpreteert als dat ze neergezet zijn, oke, dat kan, maar misschien met een normale pb wisseling kan je misverstanden uit de weg helpen oid.

Maar ook ik plaats geen foto's meer bij Horses @ work, gewoon omdat je geen normale reacties meer krijgt tegenwoordig. En het zijn wel voornamelijk de mensen die denken dat ze verstand hebben van paarden die in de topics op een abnormale wijze reageren.

Dan in het topic van pubelia, gatverdamme, net alsof iedereen maar anorexia moet hebben tegenwoordig. Het lijkt wel of er overal op gelet wordt.

En dan nog iets, ik vind persoonlijk dat de mods ook niet overal bovenop zitten, ik weet dat je niet mag linken naar een topic waar wordt gereld in een ander topic. Toch gebeurd dit door 'vriendjes/goede bekende' van een mod in een ander topic, en er wordt gewoon niks aan gedaan!

Ik heb dit ook aangegeven bij de enquette, en ik hoop dat er wat mee gedaan wordt.

Dit moest me even van het hart. Ik vind bokt ook leuk omdat ik vaak dingen terug kan vinden en er ook wel leuke mensen komen posten. Maar het wordt de laatste tijd toch wel erg negatief, JAMMER!!!!

Tevens zijn er ook veel meelezers, waar ik persoonlijk veel gezeik mee heb gehad in het vp topic ( met mij nog andere mensen) en waar meer mensen last mee hebben in andere topics begreep ik later.
Mensen houden blijkbaar van leedvermaak. Ik weet dat er aan meeleesschaduwaccounts niets gedaan kan worden. Maar ik vind het achterbaks, gatver!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 15:13

ja over de mods, ik tem heel vaak als er weer iets aan d ehand is en heb ook het gevoel dat er weinig tot niks aan gedaan wordt. Maar heb dit ookal naar een aantal mods gepb't