Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosmarijn schreef:Misschien heeft Sarabande meer raakvlakken met de bokkers van nu, als in de wat jeugdigere bokker, dan met de bokker van toen?
Ann schreef:En wat is mis met die reden, Billy?Het mag jou misschien niet aanstaan, maar dat is geen geldige criteria.
Ann schreef:@Roosmarijn,
En misschien zijn er wel later geregistreerde bokkers die meer raakvlakken hebben met BvT-ers, maar daar niet kunnen posten omdat het nu ineens zonodig besloten moet worden. Maar die schijnen op uitnodiging van officiële BvT-ers wel lid te mogen worden? ........
Roosmarijn schreef:Waar heb je dat gelezen?
Laui! schreef:Op zich is de grens die nu gesteld is wel heel arbitrair het hangt nu af van een datum. Als experiment vind ik dat heel terecht, maar als dit een blijvertje is zou ik wel willen voorstellen om daar een iets ander systeem achter te hangen. Waardoor mensen die wel al tijden met BvTers omgaan en persoonlijk kennen ook mee kunnen doen. Maar ik verwacht niet dat, als het experiment slaagt, dit zo'n groot probleem zal zijn.
Sypheron schreef:Is er geen mogelijkheid om groepen zelf te laten bepalen of andere mensen mee mogen lezen of niet, door zelf een wachtwoord op een topic te laten zetten, en dit te delen met degene die in het 'besloten' topic 'mogen' posten?
Oftewel, om mensen de mogelijkheid te geven een eigen topic op slot te gooien met een wachtwoord dat alleen anderen mensen waaraan dit gedeeld wordt (en natuurlijk beheerders en moderators) dit kunnen lezen?
Natasja91 schreef:Haha, ik heb me gewoon 9 dagen te laat aangemeld
Veel plezier daar!
Billy schreef:dat zijn alleen nog maar ballonnetjes, voor hetzelfde is het Bokkers van toen forum over een maand opeens niet meer besloten als het experiment niet bevalt.
Roosmarijn schreef:Huh, welk forum dan?
Ann schreef:
@Fitzroy, inderdaad is die discussie al eerder geweest, en toen was het merendeel van de gebruikers het er ook niet mee eens. Een gesloten mededeling zou inderdaad prettiger zijn geweest voor bepaalde gebruikers.
Roosmarijn schreef:Misschien heeft Sarabande meer raakvlakken met de bokkers van nu, als in de wat jeugdigere bokker, dan met de bokker van toen?
Billy schreef:Grppig om te zien dat de druiven zo zuur zijn voor mensen die buiten de groep vallen. Of dat nu is omdat ze zich te laat hebben aangemeld of omdat ze onder een ander account posten als toen, blijkbaar gunt men de bokkers van toen niks.
Jurga schreef:Toch blijft het moeilijk een datum te stellen voor BvT-ers. Ik zie Ann namelijk wel als BvT en bijv. Miss_Petit ook.
Ik ken Sypheron's mening inmiddels en ik denk inderdaad dat die quote er niet mee te maken heeft.*aldus de vriendin van*