EeevV schreef:Waarom doen ze dat eigelijk FLAUWE KUL!
Als je na 4 reacties al zo baalt van bokt weet ik nog wel een andere leuke paardensite voor je zonder postbeperkingen etc.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EeevV schreef:Waarom doen ze dat eigelijk FLAUWE KUL!
Barby schreef:haaaij...noujha ik wil ff iets zeggen over dit alles..ik moet nu dus eersst 25 berichtjes schrijven over paarden??? zijn jullie helemaal gek geworden!!
kusj barby
Barby schreef:haaaij...noujha ik wil ff iets zeggen over dit alles..ik moet nu dus eersst 25 berichtjes schrijven over paarden??? zijn jullie helemaal gek geworden!!
kusj barby
Barby schreef:nu nog maar 24 berichtjes en dan kan ik eindelijk iets zeggen over sterren dansen op het ijs:D!!
Barby schreef:hoe vonden jullie het trouwens?? ik vond Gallyon echt fantastisch rijden!!! zij is voor mij echt een winnaar:D
Veirl schreef:Ik vind het wel een hele strenge regel.
DubbelDun schreef:Ik moet nog even doorposten denk ik
aslan schreef:wat zijn ''nuttige'' posts???
karuna schreef:ophogen naar 50 of 100 zinnige posten kan ik me wel in vinden. Dan moet je er of echt een volle dag over doen of 2 dagen voordat je advertenties ed kunt plaatsen.
Of echt een strengere eis aan de eerste 25 reacties in de paardentopics stellen. Niet een regel: ik longeer nooit, mijn paard staat nooit in de stal, ik rij met cap maar alleen met een "nutiger" bijdrage dan dat.