EeevV schreef:Waarom doen ze dat eigelijk FLAUWE KUL!
Als je na 4 reacties al zo baalt van bokt weet ik nog wel een andere leuke paardensite voor je zonder postbeperkingen etc.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EeevV schreef:Waarom doen ze dat eigelijk FLAUWE KUL!
Barby schreef:haaaij...noujha ik wil ff iets zeggen over dit alles..ik moet nu dus eersst 25 berichtjes schrijven over paarden??? zijn jullie helemaal gek geworden!!
kusj barby
Zoek anders de Tina of Fancy site ofzo. Barby schreef:haaaij...noujha ik wil ff iets zeggen over dit alles..ik moet nu dus eersst 25 berichtjes schrijven over paarden??? zijn jullie helemaal gek geworden!!
kusj barby
Barby schreef:nu nog maar 24 berichtjes en dan kan ik eindelijk iets zeggen over sterren dansen op het ijs:D!!
Barby schreef:hoe vonden jullie het trouwens?? ik vond Gallyon echt fantastisch rijden!!! zij is voor mij echt een winnaar:D
!
(dat hoop ik als dat regel wordt ingevoerd
)
Veirl schreef:Ik vind het wel een hele strenge regel.
DubbelDun schreef:Ik moet nog even doorposten denk ik
k ga voor 100 nuttige paardenberichten
En bij 5000 nuttige berichten op paarden en mensengedoe pas huiskamer
aslan schreef:wat zijn ''nuttige'' posts???
karuna schreef:ophogen naar 50 of 100 zinnige posten kan ik me wel in vinden. Dan moet je er of echt een volle dag over doen of 2 dagen voordat je advertenties ed kunt plaatsen.
Of echt een strengere eis aan de eerste 25 reacties in de paardentopics stellen. Niet een regel: ik longeer nooit, mijn paard staat nooit in de stal, ik rij met cap maar alleen met een "nutiger" bijdrage dan dat.
de strengere eis vind ik helemaal goed gevonden, op deze manier moeten mensen 'echt' reageren en wordt het een stuk 'nuttiger' en vooral leuker!