KiWiKo schreef:ach kom, wij doen onderling ook over de mods roddelen per PB, en dan gaat het er ook niet altijd even vriendelijk aan toe.... Ik heb de mods zelfs aangeduid als "godallmighty's" gisteren in een peebee naar iemand........ neemt helemaal niet weg dat ik die mensen nog steeds serieus neem hoor.
Nou niet doen alsof je heilig bent![]()
Het enige verschil tussen MP en PB is dat je een PB maar naar een iemand stuurt en MP dat een besloten groep meeleest (reageert)
Ik heb een tijd terug ook mijn frustraties over Sjoert in de rondte gepeebeet, ben ik ook niet heel erg vriendelijk geweest.
en over Bart heb ik ook wel eens rottige dingen mijn laptop uitgestuurd......
en volgens mij doen we dat allemaal wel eens, en volgens mij mag dat best, ook op MP.......
Dat heet dan stoom afblazen... is MI wat anders dan iemand belachelijk maken en zijn/haar (vermoedelijke) sexuele geaardheid en kledingkeuze bespreken...
@Karl66: het feit is er gewoon dat het openbaar geworden is, kun je praten tot je een ons weegt maar veranderd daar niets aan. En omdat het op een semi-openbaar forum gepost is mag het allemaal maar gewoon geschreven worden?