Dat is vooral handig als mensen het commentaarvakje leeg laten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilan schreef:Tuurlijk mag je je mening geven (let alleen even op hóe je die geeft). Heb je dit topic al helemaal doorgelezen?
Djilan schreef:We zitten pas op 10 pagina's, dat is best te doen
orionneke schreef:Ik vind dat er niet over ieder wisse wasje gevallen moet worden, dat is 1 van mijn verbeterpunten voor bokt.
Voorbeeld:
En ik kreeg mijn OW omdat ik iemand een dom exemplaar noemde, dat valt onder schelden maar zij mag mij wel onredelijk betigten en tot 3x toe echt overduidelijk aangeven dat ik onzin uitkraam terwijl het over MIJN ervaring ging....is dat dan geen bokker kwetsen. Imo is er schelden en schelden nou dit valt bij mij echt niet onder zodanig schelden..........want zolang je alle vunzige woorden nog mag typen.....dom is geen scheldwoord en exemplaar ook niet! Is gewoon een conclusie dat iemand niet slim is....
(edit)
Hoe bedoel je let op hoe je het schrijft?? Is dit dan de juiste manier??
orionneke schreef:Ik zit al zoveel jaren op bokt en ik heb nog nooit problemen gehad en ineens wel.....lijkt me sterk dat dat ineens aan mij ligt! Volgens mij zijn de boktregels gewoon even ruim verlegd.... Ook mbt dubbele topics (bijv al hele oudes topics die niet naar bovengehaald mogen worden) alles wordt zo snel gesloten. Is daar dan een speciale reden voor. Of ben ik blind voor de onoverzichtelijkheid ook al ben ik van nature erg geordend.
orionneke schreef:Zullen we een ledenstop inzetten
orionneke schreef:Ik vind dat er niet over ieder wisse wasje gevallen moet worden, dat is 1 van mijn verbeterpunten voor bokt.
Voorbeeld:
En ik kreeg mijn OW omdat ik iemand een dom exemplaar noemde, dat valt onder schelden maar zij mag mij wel onredelijk betigten en tot 3x toe echt overduidelijk aangeven dat ik onzin uitkraam terwijl het over MIJN ervaring ging....is dat dan geen bokker kwetsen. Imo is er schelden en schelden nou dit valt bij mij echt niet onder zodanig schelden..........want zolang je alle vunzige woorden nog mag typen.....dom is geen scheldwoord en exemplaar ook niet! Is gewoon een conclusie dat iemand niet slim is....
(edit)
Hoe bedoel je let op hoe je het schrijft?? Is dit dan de juiste manier??
SuperPepeijn schreef:Mensen, dat temmen, dat is toch gewoon een mooi woord voor klikken? Tja, of dat goed is voor onderlinge relaties... ik weet niet hoor
SuperPepeijn schreef:Mensen, dat temmen, dat is toch gewoon een mooi woord voor klikken? Tja, of dat goed is voor onderlinge relaties... ik weet niet hoor
orionneke schreef:Dat bedoel ik dus het woord dom wordt nu erger aangeregekend dan bijv poedersuiker........dat is toch niet normaal??
Had ik dan voor mezelf moeten temmen?? Daar heb ik overnagedahct maar ik dacht hallo zo zielig ga ik niet zijn, zij dus blijkbaar wel! En dat noem ik gewoon triest.
russel schreef:SuperPepeijn schreef:Mensen, dat temmen, dat is toch gewoon een mooi woord voor klikken? Tja, of dat goed is voor onderlinge relaties... ik weet niet hoor
Hahaha, dat heb ik al zo vaak gezegd en ook al zo goed mogelijk geprobeerd te omschrijven waarom ik dat vind, want juist uit dat temmen komen de meeste problemen op bokt. Dan prachtig te zien wie temmen juist helemaaaaal niet klikken vind, de temmers dus.
Dus om on-topic te blijven, tembeleid in dammen.
orionneke schreef:Dat bedoel ik dus het woord dom wordt nu erger aangeregekend dan bijv poedersuiker........dat is toch niet normaal??
Had ik dan voor mezelf moeten temmen?? Daar heb ik overnagedahct maar ik dacht hallo zo zielig ga ik niet zijn, zij dus blijkbaar wel! En dat noem ik gewoon triest.