boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:24

slimmerik schreef:
Idd "waarschijnlijk" . En daar zit 'm nou net het probleem. Er zijn geen bewijzen voor. Maar de mods hebben al aangegeven dat we dat niet krijgen dus dan krijg je natuurlijk een hoop off topic posten.....

Er was wel bewijs, maar dat krijgen we niet te zien Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:24

En Bas is een beetje boos heb ik begrepen en wil nu iedereen laten boeten voor zijn ban..... Triest !!

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:25

Schimmelig schreef:
Pardon! Scheve mond
Wat loop ik precies te verzieken? Dit is mijn 4e post in het topic o.i.d.
Excuses zijn hier wel op zijn plek!

Ik TeM even Bas Rolleyes

Pagina 7:

Citaat:
oestinja schreef:
Zeg Bas, waarom ga je Fok niet vervuilen met je dogmatische posts? Of ben je daar geband??? Clown

Mee eens Ja

Lijkt me duidelijk.
Verder heb je hier niets gepost dat maar enigzinds iets met het topic te maken heeft.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:25

Cayenne schreef:
slimmerik schreef:
Idd "waarschijnlijk" . En daar zit 'm nou net het probleem. Er zijn geen bewijzen voor. Maar de mods hebben al aangegeven dat we dat niet krijgen dus dan krijg je natuurlijk een hoop off topic posten.....

Er was wel bewijs, maar dat krijgen we niet te zien Haha!

Waar slaat dat lachebekkie op??

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:26

Ik zou snel even terug lezen Bas. Dwing mij niet mijzelf te quoten Rolleyes
Je maakt het nu wel heel persoonlijk, dus ik ga weer teM'en!

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:27

Kom op zeg Cayenne, jij post hier nu ook omdat catfighten een hobby van je is. Ik zie je tot nu toe alleen maar opduiken op topics waar stront aan de knikker is en dan komen er wat moraliserende berichtjes van jouw hand, zonder inhoud overigens......

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:28

slimmerik schreef:
En Bas is een beetje boos heb ik begrepen en wil nu iedereen laten boeten voor zijn ban..... Triest !!

Nee hoor....het stoort me enorm dat jullie enkel uit zijn op ruzie maken zonder normaal te discussieren.
Dat is het probleem.
Niet mijn ex-ban hoor.....dat ligt reeds ver achter me.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:28

Dan moet je even terug lezen aan het begin van het topic, Bas. En dwing ook mij niet mezelf te gaan kwoten.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:29

Hmmm, ik loop een tikkie achter jullie aan zo te zien. Excuus daarvoor, ik tiep met 1 hand, andere heeft een stukje gebroken dus ik ben niet zo snel, lijkt daardoor een beetje alsof ik traag reageer maar ik kan helaas niet sneller Bloos

Schimmelig schreef:
Toon een beetje begrip voor de situatie en ga je niet op Bokkers in dit topic afreageren, om je eigen frustraties kwijt te kunnen Boos!

Dit zeg je in een stuk nadat je mij quote, moet ik dit persoonlijk opvatten, ik ben namelijk niet gefrustreerd en heb het al helemaal niet nodig om mij af te reageren dus wederom denk ik niet dat je mij daarmee bedoelde Verward

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:29

jullie maken het wel heel gezellig hier, jerry springer is er niets bij Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:30

Bas232 schreef:
slimmerik schreef:

Nee hoor....het stoort me enorm dat jullie enkel uit zijn op ruzie maken zonder normaal te discussieren.
Dat is het probleem.
Niet mijn ex-ban hoor.....dat ligt reeds ver achter me.

Wij waren normaal aan het discussieren tot jij als een olifant in de porceleinkast begon huis te houden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:30

oestinja schreef:
Kom op zeg Cayenne, jij post hier nu ook omdat catfighten een hobby van je is. Ik zie je tot nu toe alleen maar opduiken op topics waar stront aan de knikker is en dan komen er wat moraliserende berichtjes van jouw hand, zonder inhoud overigens......

Ja hoor, natuurlijk Ja Hierbij geef ik de moddies toestemming te geven om al mijn berichten na te pluizen op "reltopics" en mij voor ieder bericht een OW te geven Haha! We zullen zien hoever we komen Haha!
Moet het eerste topic waar ik voor de lol "catfight" nog even tegen komen Whoosh! Maar leuk geprobeerd hoor Lachen Blijf jezelf vooral tegenspreken zou ik willen zeggen. Doei, doei

@ Slimmerik, ik doelde hiermee op de moddies Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:31

T@nj@ schreef:
Hmmm, ik loop een tikkie achter jullie aan zo te zien. Excuus daarvoor, ik tiep met 1 hand, andere heeft een stukje gebroken dus ik ben niet zo snel, lijkt daardoor een beetje alsof ik traag reageer maar ik kan helaas niet sneller Bloos

Schimmelig schreef:
Toon een beetje begrip voor de situatie en ga je niet op Bokkers in dit topic afreageren, om je eigen frustraties kwijt te kunnen Boos!

Dit zeg je in een stuk nadat je mij quote, moet ik dit persoonlijk opvatten, ik ben namelijk niet gefrustreerd en heb het al helemaal niet nodig om mij af te reageren dus wederom denk ik niet dat je mij daarmee bedoelde Verward

Dat was algemeen bedoeld en niet eigenlijk geen eens voor jou.
Wel voor degene die het over de 'muppet' had en voor degene die het nodig vinden een persoonlijke vete te ontketenen Lachen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:32

oestinja schreef:

Jee, hoezo iemand persoonlijk aanvallen Clown
Ik weet niet wat bij jouw onder normaal discusiëren valt, maar de toon van jouw berichten is (te) vlijmscherp & erg persoonlijk.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:34

Ann schreef:
oestinja schreef:

Jee, hoezo iemand persoonlijk aanvallen Clown
Ik weet niet wat bij jouw onder normaal discusiëren valt, maar de toon van jouw berichten is (te) vlijmscherp & erg persoonlijk.

Als je een probleem met Oestinja hebt, kun je dat dan via PB met haar oplossen misschien? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:36

Goed, iedereen zijn ei kwijt? En kunnen we dan nu weer terug on-topic?
Mijn vraag is nog steeds onbeantwoord: is Madacha al terug om uitleg te geven?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:36

Ja, dat is een goed punt, Marreke. Ik ben erg benieuwd naar haar kant van het verhaal Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:37

Schimmelig schreef:
Dat was algemeen bedoeld en niet eigenlijk geen eens voor jou.
Wel voor degene die het over de 'muppet' had en voor degene die het nodig vinden een persoonlijke vete te ontketenen Lachen

Ok Knipoog
Alleen ik zie nog steeds niemand die een persoonlijke vete probeert te ontketenen en idd, `muppet` was wellicht een ongelukkige woordkeus van....? maar ik weet niet eens meer wie dat nou zei dus zullen we daar dan niet ook nog eens paginas lang over door blijven gaan?

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:38

slimmerik schreef:

Daar is iedereen nog altijd zelf bij.

Helaas hebben jullie blijkbaar over mijn verzoek om on-topic te reageren heen gelezen. Ik ga hier in ieder geval een tijdelijk slotje op zetten en alle reacties even goed doornemen want dit gaat echt helemaal nergens meer over. Misschien dat het topic naderhand weer open gaat, maar ik beloof niets. Als het gesloten blijft dan hebben jullie dat volledig aan jezelf te danken (en hierbij geldt: wie de schoen past, trekke hem aan).