Justy schreef:De vraag is dus eigenlijk, in hoeverre wil je tegemoet komen aan de wensen van de gebruikers? Het woord klanten wil ik al niet eens gebruiken, want Bokt is vooralsnog een gratis dienst die Bart meer kost dan het hem oplevert.
Voorbeeldje is misschien het ontstaan van FotoFun. Op de bestaande fotofora werden geregeld foto's geplaatst van 'niksige' dingen, zaken die moeilijk te categoriseren waren. Waar laat je die dingen dan? Gooi je ze weg? Verplaats je ze? Als je besluit dat soort foto's te verbieden krijg je gezeur van gebruikers, die willen toch een plekje voor hun foto's. Toen is FotoFun gemaakt. Nu blijkt dat er voornamelijk onzin op gepost wordt, gaat dat forum er weer uit (en imo terecht). Wat gaat er straks gebeuren met de foto's die voorheen op FF geplaatst werden? Die moeten verplaatst of verwijderd worden, je zit dus weer met hetzelfde dilemma als voorheen alleen heb je nu ook nog een stel 'verwende' users die boos zijn dat het forum verdwijnt.
Ik denk dus dat je heel voorzichtig moet zijn met 'toegeven' aan de wensen van de gebruikers. Je creëert namelijk ook een beetje een sfeertje van 'u roept, wij draaien', mensen denken dat alles wel geregeld kan worden. Natuurlijk is het fijn dat er overleg mogelijk is en dat Bokkers inspraak hebben, maar mijn bescheiden mening is dat je gewoon een keer moet kunnen zeggen: 'Het gebeurt niet, punt.' Internet is groot en de user die op Bokt niet vindt wat hij zoekt kan rustig verder surfen.
Ik snap niet dat jij geen mod bent geworden. 
Jij verwoordt alles altijd zo goed!
Kan me hier ook alleen maar bij aansluiten.
Eve_lien; als ik voor mezelf spreek, ik erger me nogal aan het zoveelste manegepony/paardje/verzorgshet topic op HAW en ITP.
Denk dat er mensen zijn die liever wat rijtechnischer dingen etc zien.
Dus wat dat betreft lijkt mij de opsplitsing ideaal.