turbotinker schreef:verbaast me ook dat boktor nog niet heeft gereageerd
'op filosofische wijze':D
Uhh, wie is dat dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:verbaast me ook dat boktor nog niet heeft gereageerd
turbotinker schreef:jeetje zeg,wat gaat dit topic langzaam
we zijn ineens allemaal uitgestresst
Maar ik volg ook dit topic trouw ... vindt het ontzettend komisch
Sammie schreef:*zucht*
Pipo schreef:turbotinker schreef:verbaast me ook dat boktor nog niet heeft gereageerd
Uhh, wie is dat dan
vonneke schreef:Sammie schreef:*zucht*
jij bent ook bijzonder vlug moe
Mik_beer schreef:Hahahahahaha!
Die komt niet verder dan algemeen TT![]()
russel schreef:Ik ben zeker een van de weinigen die het hele voorval heeft gemist. Lees ik het eerste mailtje en meteen zie ik 39 pagina's en nu al weer 10.
Ben dan zeker ook een van de weinigen die dit niet grappig vind. Kan ook niet goed begrijpen dat dat weer zo lang doorgaat, doe nu ook zelf aan mee met deze post, maar kan me ettelijke topics herinneren waar veels te snel een slotje op kwam. Dan was het nog van de TS die dit over zich zelf afriep, nu is het onderwerp van de lol niet de starter en dan gaat het zo lang door?
Enfin ik zal wel dubbelblond van binnen zijn.
vonneke schreef:russel schreef:Ik ben zeker een van de weinigen die het hele voorval heeft gemist. Lees ik het eerste mailtje en meteen zie ik 39 pagina's en nu al weer 10.
Ben dan zeker ook een van de weinigen die dit niet grappig vind. Kan ook niet goed begrijpen dat dat weer zo lang doorgaat, doe nu ook zelf aan mee met deze post, maar kan me ettelijke topics herinneren waar veels te snel een slotje op kwam. Dan was het nog van de TS die dit over zich zelf afriep, nu is het onderwerp van de lol niet de starter en dan gaat het zo lang door?
nee hoor geen mens met die het grappig vond, alleen degene met echte strange humor
Gabbertje schreef:Ik zie de lol er wel van in en de geloofwaardigheid van het mod team is er niet minder door geworden.
Ik vind alleen wel dat het eerder moest stoppen. Er kwam geen eind aan en iedereen werd steeds pissiger. Er moest naar mijn mening eerder duidelijk gemaakt worden dat het om een grap ging.
russel schreef:Ik ben zeker een van de weinigen die het hele voorval heeft gemist. Lees ik het eerste mailtje en meteen zie ik 39 pagina's en nu al weer 10.
Gabbertje schreef:Ik zie de lol er wel van in en de geloofwaardigheid van het mod team is er niet minder door geworden.
Ik vind alleen wel dat het eerder moest stoppen. Er kwam geen eind aan en iedereen werd steeds pissiger. Er moest naar mijn mening eerder duidelijk gemaakt worden dat het om een grap ging.
reddytobias schreef:vonneke schreef:jij bent ook bijzonder vlug moe
whaha die is goed!![]()
Sundancer schreef:Ja we gaan allemaal een schaduwaccount aanmaken
runningkawa schreef:Sundancer schreef:Ja we gaan allemaal een schaduwaccount aanmaken
zeg jij mij dan hoe ik een ander ip krijg
Weet je wat mij nu grappig lijkt, iemand kunnen strikken die voor ons echt hackt