ThePast03 schreef:Nogmaals: Als het alternatief erbij had gestaan waar we nu meezitten waren echt wel veel mensen bereid geweest om geld te storten.Als zou iedereen maar 1 euro overmaken dan had Bokt een hele tijd vooruit gekund!
Daar was toen zeker nog geen sprake van. Dat was nog voor de 'grote' bokt verandering waarna weinig meer werkte. Van het alternatief is geen sprake.
Ik vind de meeste mensen trouwens wel erg doemdenkend hier hoor. Als of Bokt nu op de rand van de afgrond staat en er elk moment in kan vallen. Met sommige opmerkingen in dit topic heb ik het idee dat de gebruikers bokt zelf over die rand gooien. En de mod's maken het ewr met de vaagheid niet beter op. Ik hoop eigenlijk alleen dat er met deze actie méér openheid, duidelijkheid en vooral eerlijkheid is of komt na deze verandering. (zie ik nog niet gebeuren, maar toch)
Als bij elk ander normaal bedrijf de resultaten tegenvallen dan is het vaak ook de directeur die plaats moet maken. En in sommige culturen doen ze het zelf al. Maar nu is opeens Bart heilig en stuitert iedereen hierover. Wie weet is dit juist eens goed. Wacht dat dan iig even af in plaats van tegen het onbekende aan te gaan schoppen.
Katja schreef:Ik kan me voorstellen dat ze de storm even afwachten. Ik denk dat nu iedereen een beetje negatief tegenover onze nieuwe sponsor staat.
Voor zover we hebben kunnen nagaan is deze sponsor niet betrokken bij criminele actieviteiten.
Ik sta iig niet negatief, maar ben wel benieuwd wie het is. Maar of je het nu bekend maakt, of volgende week. Die vrachtwagens vol met kritiek komt toch wel, en misschien dat aanhangwagentje met lof ook