Dat van die kaart en die auto heb je goed onthouden (uit onze recente pb-wisseling)

maar ik wil toch weer een aanmerking maken op de toon in je bericht (uitdrukkelijk niet op
de info.) die ik niet conform de boktregel ('moet op de voorpagina van de krant kunnen
en op een manier waarop je zelf ook graag aangesproken wilt worden' ) vind :
Ibbel schreef:Bas, het is heel simpel: voordat je je aanmeld op een forum, dan lees je de regels, en de FAQ. Of stap jij gewoon in de auto voordat je op een kaart hebt gekeken waar je heen moet?
En als je die FAQ dan even niet kan vinden op het moment dat er een ban dreigt, dan ga je even zoeken. Want als het goed is, heb je die dus al eens voorbij zien komen, dus je weet van het bestaan af. En zelfs als je die FAQ nooit hebt bekeken, dan kan je met een beetje gezond verstand - waar jij ongetwijfeld ook mee gezegend bent - ervan uitgaan dat die ergens op het forum zullen staan. En aangezien jij zelf een groot forum beheert, kun jij ook best beredeneren waar op het forum die FAQ en die regels wel eens zouden kunnen staan - op forumzaken dus.
Dus hang nou niet de vermoorde onschuld uit, je weet best hoe het in het algemeen op een groot forum gaat.
En nee, een mod zal van mij NOOIT een scheld-pb krijgen
en ja, ik begrijp dat Bas je irritatie wekt. Maar hoort dat niet
gewoon bij het minder leuke deel van je modtaak?