ElinevsElsja schreef:ik snap dr echt heelmaal nex vn hoe da staat uitgelegd bij 'help' om foto's te plaatsen
Wat snap je er niet van dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElinevsElsja schreef:ik snap dr echt heelmaal nex vn hoe da staat uitgelegd bij 'help' om foto's te plaatsen
ElinevsElsja schreef:je moet die foto in een internet pagina doen en dn eigenschappen en dan in een bericht en dan Img klikken. da heb ik gedaan. en toen gwoon maar bij profiel gezet. alleen ik zie geen foto ofzo??
geerke schreef:hoi ,hier even de grootste digibeet van bokt,ik ben al een heel eind,account aangemaakt in mijnalbum,alles wat er in de beschrijving staat van hoe plaats ik een foto opgevolgd....adres klopt,en dan op ok klikken,waar doe ik dat?ik zie geen ok,ik heb wel op enter geklikt maar niets,ik zie dus een heel lang adres,maar ik krijg mijn foto niet te voorschijn,ik heb het wel verstuurd,maar degene ziet niets of wel?
sjoukjetwist schreef:Hoi,
ik ben niet zon held met computers en ik heb net geprobeerd om foto's op mijn profiel te zetten. Ik heb netjes een album gemaakt, bij mijnfotoalbum.nl en ik heb ze gekopierd zoals het moet. maar nu kijk ik op mijn profiel en ik zie alleen het adres staan en geen fotos!!
wat heb ik fout gedaan??