Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Als je op een plaatje (welke dan ook) met je rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen aanklikt, dan zie je bij afmetingen het aantal pixels staan b.v. 306 X214 pixels. Je moet dan de grootte met een fotobewerkingsprogramma terugbrengen zodat de langste zijde (in dit geval 306) niet groter is dan 60 pixels.
Je slaat dan de afbeelding bij b.v. mijn afbeeldingen op op je computer met als progje jpg voor een stilstaande avatar en gif voor een bewegende avatar. Of zoals nu de avatar op bokt.nl staat dan moet je met je rechterrmuisknop op deze avatar klikken en dan klik je "Afbeelding opslaan als" aan en sla je de afbeelding op bij b.v. "Mijn afbeeldingen" .Daarna kun je in je profiel je avatar aanpassen d.m.v. knop bladeren naar jou afbeeldingen gaan en klikken op de opgeslagen avatar en daarna nog even op verzenden
SplashIsLief schreef:Mijn avater wil niet meer levenTelkens upload ik hem dan doetie het, maar zodra ik offline ga doetie het niet meer en krijg ik zo'n stomme kikker
Li3sann3 schreef:Mij is het 1 × gelukt maar nu lukt het niet meer wat moet je intypen bij ...px X px
Ik krijg dit steeds te zien:
De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.
Sophie_23 schreef:Ik dacht; ik neem weer eens een andere ava..
Dus, plaatje verkleind tot 60×60, 11 kb, als jpg opgeslagen, maar nee hoorHij doet het niet!
Help?
slimmerik schreef:Kun je wel het plaatje gewoon hier op het topic plaatsen. Dan kijk ik wel even of ik iets kan vinden waar het aan ligt.