[Centraal] Problemen met avatars

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Problemen met avatars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:30

ik heb het weer geprobeerd, met een foto die echt verkleind is, lukt weer niet

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:29

Als je op een plaatje (welke dan ook) met je rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen aanklikt, dan zie je bij afmetingen het aantal pixels staan b.v. 306 X214 pixels. Je moet dan de grootte met een fotobewerkingsprogramma terugbrengen zodat de langste zijde (in dit geval 306) niet groter is dan 60 pixels.

Je slaat dan de afbeelding bij b.v. mijn afbeeldingen op op je computer met als progje jpg voor een stilstaande avatar en gif voor een bewegende avatar. Of zoals nu de avatar op bokt.nl staat dan moet je met je rechterrmuisknop op deze avatar klikken en dan klik je "Afbeelding opslaan als" aan en sla je de afbeelding op bij b.v. "Mijn afbeeldingen" .Daarna kun je in je profiel je avatar aanpassen d.m.v. knop bladeren naar jou afbeeldingen gaan en klikken op de opgeslagen avatar en daarna nog even op verzenden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:31

slimmerik schreef:
Als je op een plaatje (welke dan ook) met je rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen aanklikt, dan zie je bij afmetingen het aantal pixels staan b.v. 306 X214 pixels. Je moet dan de grootte met een fotobewerkingsprogramma terugbrengen zodat de langste zijde (in dit geval 306) niet groter is dan 60 pixels.

Je slaat dan de afbeelding bij b.v. mijn afbeeldingen op op je computer met als progje jpg voor een stilstaande avatar en gif voor een bewegende avatar. Of zoals nu de avatar op bokt.nl staat dan moet je met je rechterrmuisknop op deze avatar klikken en dan klik je "Afbeelding opslaan als" aan en sla je de afbeelding op bij b.v. "Mijn afbeeldingen" .Daarna kun je in je profiel je avatar aanpassen d.m.v. knop bladeren naar jou afbeeldingen gaan en klikken op de opgeslagen avatar en daarna nog even op verzenden

bedankt! het is me eindelijk gelukt om mn paardje aan jullie te laten zien! alleen weet ik nog steeds niet hoe mijn onderschrift nou in kleur moet

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 08:28

Mijn avater wil niet meer leven Telkens upload ik hem dan doetie het, maar zodra ik offline ga doetie het niet meer en krijg ik zo'n stomme kikker

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:32

SplashIsLief schreef:
Mijn avater wil niet meer leven Telkens upload ik hem dan doetie het, maar zodra ik offline ga doetie het niet meer en krijg ik zo'n stomme kikker

Dit komt omdat je je avatar upload via imageShack. Zo moet je het niet doen. Je kunt het beste je avatar opslaan op je eigen computer bij b.v. mijn afbeeldingen. Als je op bokt bij user control panel bij jouw avatar bent, ga je met de knop "bladeren"naar jouw avatar bij mijn afbeeldingen. Een keer erop klikken en dan op knop verzenden en dan moet ie het doen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:48

Zoals ik in mijn pb al zei: Heb het altijd zo gedaan en nooit problemen mee gehad en via mijn computer wildie niet

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:28

Mij is het 1 × gelukt maar nu lukt het niet meer wat moet je intypen bij ...px X px

Ik krijg dit steeds te zien:
De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 20:03

Li3sann3 schreef:
Mij is het 1 × gelukt maar nu lukt het niet meer wat moet je intypen bij ...px X px

Ik krijg dit steeds te zien:
De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 09:49

Hoe verklein je een gifje?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 10:40

Kan met animation shop pro (zit bij gratis trial psp van www.jasc.com) of eigenlijk elk ander programma waarmee je ook bewegende gifjeskan maken.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:37

Pfff..... dan moet ik dat maar eens gaan uitzoeken

xxdasjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 15:47

Heej

ik wil deze foto als avatar maar het lukt niet. er wordt gezegt dat hij te groot is hoe moet ik hem verkleinen. of is er toevallig iemand dat voor me wil doen

Afbeelding

gr daisy

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:20

Hier heb je er een met een randje:

Afbeelding

en hier een zonder randje:

Afbeelding

Sophie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:10

Ik dacht; ik neem weer eens een andere ava..
Dus, plaatje verkleind tot 60×60, 11 kb, als jpg opgeslagen, maar nee hoor Hij doet het niet!
Help?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:29

Sophie_23 schreef:
Ik dacht; ik neem weer eens een andere ava..
Dus, plaatje verkleind tot 60×60, 11 kb, als jpg opgeslagen, maar nee hoor Hij doet het niet!
Help?

Kun je wel het plaatje gewoon hier op het topic plaatsen. Dan kijk ik wel even of ik iets kan vinden waar het aan ligt.

Sophie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 14:42

slimmerik schreef:
Kun je wel het plaatje gewoon hier op het topic plaatsen. Dan kijk ik wel even of ik iets kan vinden waar het aan ligt.

Als je zou willen, graag

Afbeelding

Essie11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:15

Hoi,

Ik krijg steeds dit te zien:

Mijn avater moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog

Het bestandstype is jpeg 7mb.

Kan je hulp bieden?

Ik kan het plaatje ook niet in dit berichtje plakken.

Bedankt,

Esther

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:24

Wie wil deze foto verkleinen zodat ik hem als avatar kan gebruiken hier op bokt?

Afbeelding

alvast bedankt!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:50

Afbeelding

voor perdylover

lisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:02

die avatars gaan me ook niet goed af
eerst stond er dat die tussen 0 en 30000 bytes moet zijn, oke beetje gesjord enzo, en toen stond er 'De avatar moet tenminste 0 pixels breed zijn, 0 pixels hoog en maximaal 0 pixels breed en 0 pixels hoog.' maar hoe moet ik dan op de gewenste hoeveelheid pixels krijgen?
O help

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:05

Als je je plaatje hier plaatst kan ik het wel voor je proberen lisa_

lisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:12

oke bedankt!
Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 16:54

Afbeelding

*bemoeid zich er ook maar even mee*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:05

dankje Mas!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:12

me avatar doet het nog steeds niet.. er staat niks in rode letters boven, maar me plaatjes staat er ook niet! alleen dat grijze vlakje zie ik!