Ik heb de domme fout gemaakt om mijn ava te willen veranderen Ik kreeg hem er niet te staan, er kwam niet eens een kruisje. Nu stond hij er twee dagen na heel wat proberen en nu is het een kruisje geworden
Annetje: ik zie op dit moment een hoop meer ava's als kruisjes, ik heb zo het vage vermoeden dat dat aan één van de servers ligt, en niet aan jouw ava.
ik heb mn ava verkleind via die ene site.. (staat hier boven ergens) ik heb um daarna opgeslagen op mn comp, maar nu kan ik um nog nie instellen.. beetje jammer.. iemand een idee wrom t nie lukt?
ik wil een avarter van mij pc erop zetten maar ik krijg ook zo'n raar envelopje? hoe krijg ik wel mijn avarter erop? want plaatjes van bijv. google zijn vaak te groot.
Brasko01: de makkelijke manier is dan aan je vriendin vragen of ze hem kan verkleinen. De moeilijke manier is een programma downloaden waarmee je bewegende gif bestanden kan verkleinen, bijvoorbeeld een trialversie van animation shop van www.jasc.com
ik heb mijn foto verkleind met een verklein machine voor avators en ik krijg dat mijn profiel is aangepast en al en dan is er gewoon geen avator te zien HELP