[Dienstmededeling] Ban voor Pipo, SP en Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:06

Leg mij eens uit hoe je met een eigen mening niet persoonlijk mag worden Verward

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:07

Op de man spelen heet zoiets geloof ik in discussies en dergelijke, volgens mijn nederlandse boek van een aantal jaar terug. Ofwel geen persoonlijke beledigingen en aanvallen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:09

annegti schreef:
Daar zit hem nou net de kneep, de meeste zijn niet volwassen en als ze dat al wel zijn gedragen ze zich niet naar hun leeftijd. Knipoog

Precies. En daar moet dan rekening mee gehouden worden? Als iemand in zijn profiel heeft staan dat hij 30 jaar is dan ga ik er vanuit dat hij zich ook zo kan gedragen. Zo niet: Zijn probleem Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:09

Maar wie bepaald dan wat beledigend is of aanvallend?
Sommige mensen hebben gwoon een wat cynische manier wat schrijven, maar bedoelen dat niet aanvallend of kwetsend. Moeten degene zich dan aanpassen aan sommige tere zieltjes?
Laatst bijgewerkt door Ann op 12-12-04 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:10

Degene die zich klaagt bij 'de leiding'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:10

De gene die aan de tem knop hangt??

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:11

Ann schreef:

Degene die zich beledigd of aangevallen voelt, een ander kan namelijk niet bepalen wat diegene voelt.

Lastig, rechtspraak Clown

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:12

Dat is wat ik bedoelde Yessy.

@ Ann: ik denk dat iedereen dat heel goed voor zichzelf kan beslissen. Ik wil daarbij wel zeggen dat je sommige (zeg maar gerust bijna alle) reacties met een flinke korrel zout moet kunnen nemen. Kan je dat niet, ja blijf dan uit discussies. Ik ben dan ook niet tegen een stevige discussie, maar men moet het niet op de man gaan spelen.

Edit: typo.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:17

Ann schreef:
Sommige mensen hebben gwoon een wat cynische manier wat schrijven, maar bedoelen dat niet aanvallend of kwetsend. Moeten degene zich dan aanpassen aan sommige tere zieltjes?

Knipoog Ik moet zelf iig mijn teksten altijd minstens twee keer lezen om er zeker van te zijn dat het niet verkeerd opgevat kan worden. In het begin deed ik dat niet; had ook binnen no-time een waarschuwing te pakken.

Nu weerhoudt het me er vaak van om uberhaupt te reageren.... Meestal type ik een heel verhaal, lees het nog een keer weer over, zucht een keer en denk dan; "laat maar, ze willen ook niet anders" en vervolgens post ik dus niet Clown

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:18

annegti schreef:
Nu weerhoudt het me er vaak van om uberhaupt te reageren.... Meestal type ik een heel verhaal, lees het nog een keer weer over, zucht een keer en denk dan; "laat maar, ze willen ook niet anders" en vervolgens post ik dus niet Clown

oei hoe herkenbaar dit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:19

Ik heb ook vaak wat anders staan dan ik post.
edit een heleboel
en dan nog zeggen ze dat ik lomp antwoord, pfff, ze willen niet weten wat er eerst staat Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:21

Alvast vooraf: ik ben bij tot pagina 3, ik ga zo direct verder lezen. De voorafgaande 2 topics heb ik wel gelezen.

Ik vraag me af wat Sterre in hemelsnaam op Bokt uitvreet als bemiddelaar als in dergelijke kwesties geen gebruik wordt gemaakt van Sterre in "diens functie". Mijn ervaring met Sterre als bemiddelaar is heel goed, waarom dan meteen slotjes, OW en bans?

En die bans, jezus... Ik ben 't met de mods eens dat er in de 2 topics over de OW's af en toe behoorlijk ehm... laatdunkend? gereageerd werd. Maar zeker niet alleen door Lovely, Pipo en SP. Daarbij roepen jullie 't over jezelf af... Ik vind het geweldig om berichten te lezen waarin heel veel geschreven wordt, maar toch heerlijk onduidelijk is -> veel praten, niks zeggen.

Hoe meer ik lees van deze hele kwestie, hoe meer ik vind dat ik ook minstens een OW had moeten krijgen. Ik discussier ook met een duidelijke mening -> ik zal best een hoop mensen kwetsen. Ik heb in DPB's topic gereageerd terwijl ik niks met haar te maken had -> ik grijp elke gelegenheid om mensen de grond in te trappen. En zo kan ik er nog wel een paar bedenken.

Het spijt me zeer, maar de opmerking 'het nog een paar maanden aan laten modderen zodat ze maar 2 OW's houden' vind ik ongelofelijk hypocriet. Jullie hebben een grens van 3 OW's ingesteld, tenzij het echt heel erg werd (wat in dit geval duidelijk niet 't geval is). Maar omdat deze 3 personen niet vervelend genoeg zijn om binnen de vervaltermijn van een OW 3 OW's te verzamelen bannen we maar gewoon. Zijn we er tenminste vanaf OK dan!

Zo, laat die mail maar komen. Scheve mond

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:26

quote uit dit [VN] Tennisbestuur Bokt laakt gemeente topic.

Teun schreef:
En je kent de regelgeving voor/van de baas

regel 1. De baas heeft altijd gelijk

regel 2. Indien de baas geen gelijk heeft treedt automatisch regel 1 in werking

Need I say more!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:26

arie53 schreef:
Bokt begint steeds meer op een kleuterklas te lijken. Een paar grote kleuters storen zich aan elke mening die niet de hunne is. Vervolgens gaan de moddy's zich als nog grotere kleuters gedragen en bekijken heel gewichtig of de komma,s en punten wel op de juiste plaats stonden.
Elke mening die door de grootste kleuters verkeerd wordt opgevat of niet begrepen wordt, wordt door de moddy's als ongewenst beschouwd. Net als bij de verkeerscontrole volgt er, op basis van de willekeur van de moddy en met backing van de officier van justitie Bart, na correctie een gewichtig OW. Bij de officier van justitie staat er nog een beroep open maar daar is bij deze feilloze kleuterofficieren geen sprake van.
Dat je ook zonder moddy's en officieren een goed functionerend en plezierig forum kunt runnen, blijkt wel op www.fokt.nl.

OK dan!

Er is idd ook geen discussie mogelijk, hupla ban als je het niet eens bent met je OW Scheve mond

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:30

Ann schreef:

juist, en dat irriteert me dus mateloos. Kom op, dit is de grote boze buitenwereld en daar wordt niet altijd aardig gedaan. So live with it.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:36

Lielle schreef:
juist, en dat irriteert me dus mateloos. Kom op, dit is de grote boze buitenwereld en daar wordt niet altijd aardig gedaan. So live with it.

OK dan!

Kon het niet beter zeggen!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:36

Mickey schreef:
Er is vrijheid van meningsuiting zolang je er een ander niet opzettelijk mee kwetst.

Ik weet dat het niets te maken heeft met de ban van deze drie gebruikers, maar nu iets soortgelijks ter sprake komt ben ik toch benieuwd:

Off-topic: En als er nu op bokt iemand is die al jarenlang een dubbelleven verzint en daarbij een vereniging, instructeurs en andere mensen volledig onterecht zwartmaakt? Mag dat? Want dan gaat het nl. niet meer om meningen, maar om complete (on)waarheden. Natuurlijk is dat voor Mod`s lastig te voorkomen, dat snap ik heel goed. Maar toch, als men erachter komt dat dit gebeurt, kunnen er dan eigenlijk sancties op volgen?

Groetjes,

a 'just curious' Uums

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:40

Bokkers worden wel degelijk aangesproken op enorme onwaarheden en er worden ook OW's voor uitgedeelt. Dit gaat in het merendeel van de gevallen om meiden die verzorgpaarden/eigen paarden verzinnen en foto's van internet (of van anderen) gebruiken.

Uums, ik weet niet op wie jij doelt en op welke situatie en of dit bekend is bij de moderators of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:41

Lielle schreef:

idd
Al lijkt het wel vaak zo.
Vraag me ook af hoe die mensen buiten bokt leven.
Of beter gezegt, niet leven?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:44

Laat ik 't zo stellen: er is iig 1 user in dit topic die van mij meteen een OW (minstens!) had gekregen. Over mensen de grond intrappen gesproken... Daarbij kan de desbetreffende user daar ook aardig wat van, heb daar geloof ik ooit een TeM voor gedaan waar niks mee gedaan is. Maar goed.

Ik vind 't super dat jullie al die tere zieltjes zo geweldig goed proberen te beschermen. Super. Doen jullie dat ook als dit irl gebeurd? Dan heb ik nog een hoop aan te geven... Nagelbijten / Gniffelen Lovely, Pipo en SP zijn alle 3 users waar ik ook vaak zat mee overhoop heb gelegen, maar daar respecteer ik hun mening, of hun persoon, echt niet minder om. En buiten het feit dat mijn ego enorm gekrenkt is en ik een trauma heb van hier tot Tokio en terug durf ik nog steeds op Bokt te komen...

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:45

En wat ik in dit [JH] Welk middelbaar schoolniveau doe jij? topic las

Valerie schreef:
Ga toch lekker afvallen Pling
Tegen Dorée.

En dit vind ik toch echt vallen onder de noemer van het doelbewust kwetsen van een ander.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:46

Overigens waarom zijn er gelijk IP ban's uitgedeeld? Waarom mogen hun niet meer meelezen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:46

Roosmarijn"]
En wat ik in dit
[JH] Welk middelbaar schoolniveau doe jij?
topic las

[quote="Valerie schreef:
Ga toch lekker afvallen Pling
Tegen Dorée.

En dit vind ik toch echt vallen onder de noemer van het doelbewust kwetsen van een ander.
[/quote]
om maar eens een voorbeeld te noemen Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:49

Wouter24 schreef:
Overigens waarom zijn er gelijk IP ban's uitgedeeld? Waarom mogen hun niet meer meelezen?

Mee lezen is te omzijlen
Iets met anoniem surfen heet dat

Kijken of ik het nog kan vinden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:52