Margon gebanned??

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:25

ik hoorde net pas van een vriendin over msn dat ze geband waren.
ik had niet echt zo contact met hun,alleen soms wel in een toppic even gepraat met danienvlieg geloof ik,zij deed best aardig.

maar dat toppic bij HAW vond ik ze wel echt veel te ver gaan tegenover dat eene meisje wat alleen even haar mening gaf.....

bij dat van die voetballen vrouwen daar zeiden ze eerst even een grapje,maar ik vond dat daar juist door andere bokkers heel fel op hun gereageerd werd...
maar goed erna begonnen margon en danienvlieg ook wel beetje te ver te gaan...

of de ban verdiend is durf ik niks over te zeggen omdat ik er verder niks over heb meegekregen.

verder vind ik wel zoals karin zei niet echt netjes hoe sommige hier ove rhun praten,aangezien hun zich niet kunnen verdedigen.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:26

Ow ik was iets te snel! Sorry verkeerd begrepen!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:32

LaFunkyJazz schreef:
ik ben het deels met je eens Tyrza, alleen voor mij was het na een paar zinnen van D&V en Margon te llezen in dat topic al duidelijk dat ze het sarcastisch en l*llig bedoelde, dus ik kan begrijpen dat ze zo reageerden

Dan sta je daar boven en verlaag je je niet tot deze manier van communiceren...

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:36

Tyrza schreef:

OK dan!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:52

Tyrza schreef:

Daar ben ik toch nog een puber voor.
Om van dit soort dingen te leren, en de volgende keer.. er inderdaad boven te staan.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:57

Tyrza schreef:

Door de mods werd tegen ons gezegd degene die in ons topic kwamen om vervelend te zijn, dat we die moesten negeren.
Dus dat werd er gedaan, maar dat is nu dus weer niet goed.

En volgens Margon en Dani wilden ze echt gewoon meepraten. Dat zou best kunnen, ik weet het niet, maar op dat moment kwamen ze niet zo over op mij (en op de anderen ook niet).
Het was gewoon een misverstand en iedereen was fout.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:23

o0Steffie0o schreef:
bokkers maken het er dus zelf zo naar

Volgens mij zeiden jullie net dat jullie niet over één kam wilden worden geschoren, maar nu doen jullie toch precies hetzelfde?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:27

Spirit schreef:
En volgens Margon en Dani wilden ze echt gewoon meepraten.

In het HAW topic gingen ze echt ver, maar in het vv topic deden ze in het begin niets verkeerd. Het waren de leden daar die begonnen te treiteren en probeerden om ze eruit te krijgen. Daar wordt niemand vrolijker van en daar gaan de meeste niet leuk meer reageren.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:29

Marwszjeuh schreef:
Daar ben ik toch nog een puber voor.
Om van dit soort dingen te leren, en de volgende keer.. er inderdaad boven te staan.

Dus het moraal van het verhaal...?

Citaat:
Door de mods werd tegen ons gezegd degene die in ons topic kwamen om vervelend te zijn, dat we die moesten negeren.
Dus dat werd er gedaan, maar dat is nu dus weer niet goed.

Ik heb het over het HAW topic. Niet zo aangesproken voelen, Spirit Haha!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:30

@ Tyrza..
De moraal van het verhaal Rolleyes
Ik zoek echt geen excuus achter mijn gedrag vanwege mijn leeftijd.
Ik zeg alleen dat het menselijk is dat ik fouten maak.
En dat ik er zeker op zal letten, iets wat Margon en DV ook beter hadden kunnen doen.

Spirit

Oke dat kan.
Maar in het topic is vaak genoeg gezegd dat dat negeren nergens op sloeg, terwijl tegen ons gezegd is dat we dat moesten doen.

En ThePast03, ik zei ook dat het op ons niet zo overkwam! Door die eerdere mensen, daardoor zijn we er fout op gaan reageren en zo is het helemaal fout gelopen.

Karin

ThePast03 schreef:
In het HAW topic gingen ze echt ver, maar in het vv topic deden ze in het begin niets verkeerd. Het waren de leden daar die begonnen te treiteren en probeerden om ze eruit te krijgen. Daar wordt niemand vrolijker van en daar gaan de meeste niet leuk meer reageren.

Je kunt als zogenaamde 'indringer' op dat moment ook de eer aan jezelf houden: 'blijkbaar moeten ze mij hier niet - nou, dan wil ik daar ook niet bij horen'. En vervolgens blijf je voortaan weg uit dat topic. Je kunt wel ten koste van alles proberen te forceren dat je wordt geaccepteerd (jezelf als het ware opdringen aan de groep) maar vaak bereik je dan alleen het tegengestelde.

Waarmee ik niet goedpraat dat mensen worden 'weggepest', maar communicatie werkt altijd twee kanten op.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:32

Marwszjeuh schreef:
@ Tyrza..
De moraal van het verhaal Rolleyes
Ik zoek echt geen excuus achter mijn gedrag vanwege mijn leeftijd.
Ik zeg alleen dat het menselijk is dat ik fouten maak.
En dat ik er zeker op zal letten, iets wat Margon en DV ook beter hadden kunnen doen.

Braaf. Haha!

Jai begraip

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:34

Karin schreef:
Je kunt als zogenaamde 'indringer' op dat moment ook de eer aan jezelf houden: 'blijkbaar moeten ze mij hier niet - nou, dan wil ik daar ook niet bij horen'. En vervolgens blijf je voortaan weg uit dat topic. Je kunt wel ten koste van alles proberen te forceren dat je wordt geaccepteerd (jezelf als het ware opdringen aan de groep) maar vaak bereik je dan alleen het tegengestelde.

Waarmee ik niet goedpraat dat mensen worden 'weggepest', maar communicatie werkt altijd twee kanten op.

Nou hoor ik toch volwassen te zijn gezien mijn leeftijd maar als iemand mij duidelijk zou maken dat ik in een bepaald topic niet hoor omdat ik geen 'lid' ben zou ik denk ik ook erg vreemd en kinderachtig reageren.
Ik heb tot nu toe namelijk nooit geweten dat zulke topics bestonden op bokt en altijd gedacht dat je overal mee zou kunnen praten.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:36

Er is nu al 10x uitgelegd waarom het waarschijnlijk fout is gelopen en waarom we ze negeerden.
Er is nu al 10x gezegd dat we best nieuwe mensen toelaten in het topic als ze gewoon gezellig mee willen praten en niet komen om ons belachelijk te maken.

Moet er nou zo over door gezeken worden?
Word er echt een beetje moe van.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:36

Plucnk, je KUNT ook meepraten. Lachen
Iedereen is welkom, als je maar normaal binnenkomt.
En niet meteen van 'ik wil met nedved trouwen' terwijl ze weten dat ík met hem ga in fantasie wereld.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:38

Marwszjeuh schreef:
En niet meteen van 'ik wil met nedved trouwen' terwijl ze weten dat ík met hem ga in fantasie wereld.

Kom op zeg, je kunt het niet serieus menen dat je dit als reden noemt waardoor je denkt dat ze kwamen om de boel te stangen.
Waar heb je het in vredesnaam over? Een fantasiewereld zeg je zelf al!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-08-04 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:39

ThePast03 schreef:
Kom op zeg, je kunt het niet serieus menen dat je dit als reden noemt waardoor je denkt dat ze kwamen op de boel te stangen.
Waar heb je het in vredesnaam over? Een fantasiewereld zeg je zelf al!

Ik hád al ruzie met margon.
En zeer toevallig komt zij met dr vriendinnetje mij / ons opzoeken.
Denk je wat je denken wilt. Ik weet wát ik nu wil. En ik weet hoe ik wil dat het verder gaat.
Daarbij beeindig ik deze discussie die alleen maar uit loopt op nóg meer gezeik.
Prettig nacht.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:40

ThePast03, ik begrijp wel wat ze bedoelen. En ook al is het een fantasiewereld, het is NIET leuk als anderen daar doelbewust in komen stangen. Tja, ik zou dat soort mensen dan ook negeren. Ik heb het daar leuk en gezellig in dat topic, dat laat ik niet verpesten door gebruikers die er blijkbaar lol in hebben om de boel op stang te jagen (ongeacht waar het over gaat).

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:40

Tja, als je DAAROM al op je tenen getrapt bent...

Ach waar hebben we het over? Zoals ik al vaker hier op bokt heb gezegd: Life goes on. Er zijn wel ergere dingen in de wereld, jongens....

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:43

Tyrza schreef:
Ach waar hebben we het over? Zoals ik al vaker hier op bokt heb gezegd: Life goes on. Er zijn wel ergere dingen in de wereld, jongens....

Mee eens, maar hier in het topic wordt er steeds over doorgegaan.

En ik ga nu.
Krijg pijn in mijn rug omdat ik zo gespannen zit hier Clown

Maak me er veel te druk om Bloos

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:44

Karin schreef:
dat laat ik niet verpesten door gebruikers die er blijkbaar lol in hebben om de boel op stang te jagen (ongeacht waar het over gaat).

Maar dat heb ik dus ook niet gezien in het veelbesproken topic. Wel dat anderen gelijk begonnen te klieren om de twee dames weg te krijgen.
Ik zal het allemaal wel weer verkeerd zien.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:46

Spirit schreef:
Mee eens, maar hier in het topic wordt er steeds over doorgegaan.

En ik ga nu.
Krijg pijn in mijn rug omdat ik zo gespannen zit hier Clown

Maak me er veel te druk om Bloos

Don't worry, be happy Lachen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:46

ThePast03 schreef:
Maar dat heb ik dus ook niet gezien in het veelbesproken topic. Wel dat anderen gelijk begonnen te klieren om de twee dames weg te krijgen.
Ik zal het allemaal wel weer verkeerd zien.

Hoe vaak moet je dat nou nog vertellen?
Wij hebben het dus heel anders opgevat. Onterecht of niet. Dat weet je nooit.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:47

Communicatie werkt altijd twee kanten op, zei ik hierboven al. En het is maar net van welke kant je het zelf bekijkt. Knipoog