Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
LaFunkyJazz schreef:ik ben het deels met je eens Tyrza, alleen voor mij was het na een paar zinnen van D&V en Margon te llezen in dat topic al duidelijk dat ze het sarcastisch en l*llig bedoelde, dus ik kan begrijpen dat ze zo reageerden
Tyrza schreef:Dan sta je daar boven en verlaag je je niet tot deze manier van communiceren...
Spirit schreef:En volgens Margon en Dani wilden ze echt gewoon meepraten.
Marwszjeuh schreef:Daar ben ik toch nog een puber voor.
Om van dit soort dingen te leren, en de volgende keer.. er inderdaad boven te staan.
Citaat:Door de mods werd tegen ons gezegd degene die in ons topic kwamen om vervelend te zijn, dat we die moesten negeren.
Dus dat werd er gedaan, maar dat is nu dus weer niet goed.
ThePast03 schreef:In het HAW topic gingen ze echt ver, maar in het vv topic deden ze in het begin niets verkeerd. Het waren de leden daar die begonnen te treiteren en probeerden om ze eruit te krijgen. Daar wordt niemand vrolijker van en daar gaan de meeste niet leuk meer reageren.
Karin schreef:Je kunt als zogenaamde 'indringer' op dat moment ook de eer aan jezelf houden: 'blijkbaar moeten ze mij hier niet - nou, dan wil ik daar ook niet bij horen'. En vervolgens blijf je voortaan weg uit dat topic. Je kunt wel ten koste van alles proberen te forceren dat je wordt geaccepteerd (jezelf als het ware opdringen aan de groep) maar vaak bereik je dan alleen het tegengestelde.
Waarmee ik niet goedpraat dat mensen worden 'weggepest', maar communicatie werkt altijd twee kanten op.
Marwszjeuh schreef:En niet meteen van 'ik wil met nedved trouwen' terwijl ze weten dat ík met hem ga in fantasie wereld.
ThePast03 schreef:Kom op zeg, je kunt het niet serieus menen dat je dit als reden noemt waardoor je denkt dat ze kwamen op de boel te stangen.
Waar heb je het in vredesnaam over? Een fantasiewereld zeg je zelf al!
Tyrza schreef:Ach waar hebben we het over? Zoals ik al vaker hier op bokt heb gezegd: Life goes on. Er zijn wel ergere dingen in de wereld, jongens....
Karin schreef:dat laat ik niet verpesten door gebruikers die er blijkbaar lol in hebben om de boel op stang te jagen (ongeacht waar het over gaat).
ThePast03 schreef:Maar dat heb ik dus ook niet gezien in het veelbesproken topic. Wel dat anderen gelijk begonnen te klieren om de twee dames weg te krijgen.
Ik zal het allemaal wel weer verkeerd zien.