Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
T@nj@ schreef:Bij mij thuis is het juist andersomIk werd (kijk daar heb je er weer zo een) altijd direkt op mijn vingers getikt door mijn ouders als ik weer het woord leggen gebruikte, dan kreeg ik direkt te horen "een kip legt, jij niet!" en enigste, "denk je echt dat je zo leuk bent?"
dat helpt wel, blijft goed hangen
![]()
Misser schreef:Maar als je ALTIJD oplet of je iets goed schrijft, wordt het vanzelf makkelijker. Als jij ook hier op je -d en -t let, zal het straks op school ook automatisch gaan.
Bovendien zijn er voor -d en -t makkelijke regels, kwestie van willen. Dyslectische mensen uitgezonderd.
Shiloh schreef:Daar ben ik het mee eens, maar dat blijft dan nog wel MIJN verantwoordelijkheid en niet de verantwoordelijkheid van bokt!
Misser"]
Wat ik me nu afvraag, wordt dit 'taaltje' meer door vmbo/mbo-ers gebruikt dan bijvoorbeeld door vwo/wo-ers? Niet kwetsend bedoeld, maar dat idee heb ik wel.
[/quote]
Beetje late reactiemaar ik was een dagje niet op bokt
Ik vat het ook absoluut niet kwetsend op hoor
Ik ken genoeg mensen op vwo, hbo en universiteit die ook de MSN of breezah taal gebruiken in gesprekken op MSN oid.
Verder zou ik het niet echt weten aangezien ik nooit bij vmbo/mbo-ers of vwo/wo'ers in de klas heb gezetenDat is waarschijnlijk ook de rede waardoor ik het niet persoonlijk opvat
[quote="Misser schreef:Sorry Chantjuh, maar ik had dus ook echt het idee dat je 14 was ofzo..
XchantjuhX schreef:Gebaseerd op wat ik schrijf op bokt of op mijn cu2?
Ik weet zelf bijna wel zeker dat op mijn manier van schrijven op bokt niet op te maken valt dat ik jonger zou zijn
En zoals ik al eerder heb gezegd, doet het mij niet veel als mensen dat denken na het lezen van mijn CU2...
Als je namelijk de tekst GOED doorleest zie je namelijk mijn echte leeftijd staan en de opleiding die ik nu doe.
Ook staan er heel wat foto's op mijn Cu2 waar toch eigenlijk wel uit op te maken valt dat ik een beetje ouder ben dan 14