Banner Farbenfroh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:13

1 april !!!!!!!!!!!!!!!!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:14

*whahahahaha* die is leuk T@nj@, die houden we erin OK dan! Clown *LOL*

ik zag er ook meteen handel in..... Schijnheilig

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:16

smurf schreef:
Citaat:
Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water .

er zijn ook grote auto's die van kleur veranderen *LOL* , volgens mij kwam er een paar jaar gelden een Alfa uit die van blauw naar groen werd bij temperatuurwisselingen......maar het kan ook een ander merk geweest zijn, daar wil ik vanaf zijn......(voor ik een proces aan mijn (jogging)broek krijg..... Clown )

nou ik denk niet een shabrak van dat materiaal erg zacht zal zijn voor je paard Clown

ik ben er ook ingetrapt Bloos natuurlijk, zo dom ben ik ook wel Haha! maar ik ben niet de enigste Tong uitsteken

ik hou het topic in de gaten op 1 april

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:16

Ik wacht gewoon op 1 April.... donderdag dus.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:19

Ik begin ook steeds meer te geloven dat dit een grap is Haha! Haha!
Ik snap ook niet hoe dat nou kan met dat koud en warm ofzo Verward
Veels te ingewikkeld, doe er dan lampjes met kleurtjes in ofzo (met aan uit knopje), ziet er nog hip uit ook *LOL*

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:19

zou ook wel makkelijk zijn als ie bij een bepaalde temperatuur wit wordt hoef je geen appart wedstrijd shabrak meer te kopen kunnen ze ook meteen van die verkleurende paardrijbroeken maken Knipoog Ik ben er trouwens ook ingetrapt. ach ja we zien wel.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:21

Vraag ik me nog steeds even af, HOE zijn we er precies op gekomen dat de winnaars op 1 april bekend worden gemaakt?

Quote van pagina 1 van dit topic:
leentje schreef:
Volgens mij worden de winnaars bekend gemaakt op 1 april.

Waar komt die info vandaan?
Even later gaat Bart vrolijk op deze quote door, door te melden dat de week van 1 april wat ongelukkig gekozen is en dat het nu wel leuk zou zijn om de winnaars op 1 april bekend te maken... Knipoog

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:22

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 22:25

BartVB schreef:
Sceptische mensen. Volgend jaar maar een weekje wachten voor we iets gratis weg (laten) geven Haha!

Maar zie andere topic dus.

Ik vind het eigenlijk wel zo eerlijk om diegenen die er tot op de dag van vandaag (= ik Haha!) in geloven voorrang te verlenen bij de loting

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:27

vaag topic, met vage reacties. ben zelf ook zo blond geweest om het intevullen. misschien werkt het, misschien niet, zo niet goeie grap Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:34

Summertje schreef:
Nu geloof ik het helemaal niet meer, na de reactie van Belker in dit topic: [AM] farbenfro 1 april grap? (banner)
Klinkt een beetje als een gemaakt antwoord sorry Haha!

Waarom is dat antwoord gemaakt ? Ik riep op pagina 1 al dat ik het stom vond dat als ze willen testen ze geen breder publiek zoeken, aangezien ik dus ponymaat zou moeten hebben..

Waar jullie 1 april vandaan halen vraag ik me ok nog steeds af, volgens mij heeft iemand op pagina 1 of 2 dat maar geopperd en is iedereen daarover doorgegaan, dat heeft bart gelezen en die zei dat het wel leuk zou zijn als dan de uitslag op 1 april kwam, omdat we nu toch zo argwanend waren. Hij heeft nooit gezegd dat het zo IS... en ik zie dat nog steeds nergens staan. Verward

Nou ja we zien wel wanneer het komt... wil nog steeds zo'n setje hebben, vriendin was al blij dat ik me daarvoor aangemeld had ( die heeft dus maat full )

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:35

smurf schreef:
*whahahahaha* die is leuk T@nj@, die houden we erin OK dan! Clown *LOL*

ik zag er ook meteen handel in..... Schijnheilig

Haha! Ik schaam mij diep Bloos maar blijf nog even rustig afwachten tot 1 april Tong uitsteken Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:37

Wat pas écht een grap zou zijn, dat het écht is en wij hier ons zorgen maken over niks. Dat is pas een grap.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:38

grandeur"]
Vraag ik me nog steeds even af, HOE zijn we er precies op gekomen dat de winnaars op 1 april bekend worden gemaakt?

Quote van pagina 1 van dit topic:
[quote="leentje schreef:
Volgens mij worden de winnaars bekend gemaakt op 1 april.

Waar komt die info vandaan?
Even later gaat Bart vrolijk op deze quote door, door te melden dat de week van 1 april wat ongelukkig gekozen is en dat het nu wel leuk zou zijn om de winnaars op 1 april bekend te maken... Knipoog
[/quote]

Ik denk dat het een 1 april grap is, dus ik denk dat de "winnaars" dat op 1 april te weten zullen komen, vandaar. (heb ik helemaal zelf verzonnen Knipoog )

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:39

Wedden, krijgen de mensen die er niet ingetrapt zijn (en wel actief) wel een setje Haha!
Nee, niet die van kleur kan veranderen natuurlijk!! Tong uitsteken

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:45

Als het echt een grap is ben ik er ook mooi ingestonken Bloos Maar ik wacht rustig af tot 1 april... Schijnheilig

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:48

Ik had t ook meteen ingevuld en kwam dit topic tegen en toen dacht ik: neeej niet weer een blonde actie vandaag he??? Maar goed, ik denk dat het wel zou kunnen hoor. zijn vaker dat soort producten geweest.
en niet geschoten is altijd mis (zo die heb ik goed onthouden he Tong uitsteken )
we wachten rustig af!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:50

tequila schreef:
Als het echt een grap is ben ik er ook mooi ingestonken Bloos Maar ik wacht rustig af tot 1 april... Schijnheilig

Als het inderdaad zo is, dan ben je niet de eenigste die er in isgestonken. Ook ik Tong uitsteken *LOL*

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:53

haha scheelt dan weer dat we er met zijn alle zijn ingestonken Haha!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:57

smurf"]
nog een leuke site gevonden van Farbenfroh......

www.vibrator-shopping.de/farbenfroh/

alleen voor 18+
[/quote]

GEWELDIG Haha!! Zal dit dé inspiratiebron voor Bart geweest zijn *LOL*?!

[quote="grandeur schreef:
En nog een argument van hem: áls het bestaat, dan gaan ze er zeker als EERSTE zadeldekken mee maken? Not ... Hij dacht eerder aan t-shirts, schoenen... Haha!

Ja, daar heeft je vriend hét punt. Als dit bestaat, ga je het toch gelijk groots op de markt brengen, en niet alleen op een dergelijk kleine doelgroep met een eigen paard?
Ik zou er wel sokken van willen, zie je gelijk wie er zweetvoeten heeft *LOL*. Ik word hier helemaal melig van !
Het komt aardig in de buurt van de jeugdjournaal-grappen *LOL*.
De banner staat er nu trouwens wel errug lang, is het lijstje nog niet lang genoeg Schijnheilig ?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:04

Mijn broer had vroger ook van die autootjes die verkleurde als je ze in de vriezer legde.
Nog 2 nachtjes slapen Tong uitsteken

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:06

Ethelate schreef:
Mijn broer had vroger ook van die autootjes die verkleurde als je ze in de vriezer legde.
Nog 2 nachtjes slapen Tong uitsteken

Ja, maar als je dat materiaal van de autootjes op je paard legt... Ik denk niet dat dat echt lekker is Knipoog .

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:07

Het zal me worst wezen of het een 1 april grap is of niet Lachen Als het waar is is het leuk en als het een 1 april grap is is het een goede grap Haha! En ach ja... ik ben blont en mn paard ook, dus wat dat betreft mogen we best in zoiets geloven Lachen
(en het verkleuren in de was is mogelijk, ik heb al eerder van dat soort spul gehad toen ik jong was-- vet cool!)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:13

Barbies hadden toch ook van die kleertjes die konden veranderen van kleur in warm/koud water? Dat waren geloof ik die zeemeermin barbies voor mee in bad Clown

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:15

Klopt! Zeemeermin Skipper! Ik heb dr staart nog boven liggen! Ik heb ook een My little pony met een broekje van stof, dan gaf je em te drinken en dan werd t broekje dus nat en veranderde van kleur! (klinkt een beetje gek als ik het zo opschrijf, maar ja...)