Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maar ligt dat dan daaraan?
Ik, ouwe taart, post ook wel eens wat zonder dat iemand er iets over zegt. En hetzelfde 10 post later door een andere bokker waar mensen ook op aanhaken.
Maar dat trek ik me dan niet aan.
Dat is dan niet gelezen denk ik dan en klaar.
En dan wil ik niet rot doen. Is het juist de puberteit dat je dan denkt;zie je wel ze negeren me expres?
Voor leeftijd moet je eerst in een profiel kijken. En dat word zo snel ook niet gedaan.
En zouden bokkers zo goed onthouden hoe oud je bent?
Ik in ieder geval niet.
8nnemiek schreef:Ik zit eigenlijk veel liever op het 'ouderwetse' bokt dan op social media als facebook en instagram. Ik heb een hekel aan de algoritmes op facebook, de reclames, en er wordt niet genoeg gemodereerd. Ik word er echt triest van hoeveel enorm kwetsende, racistische en domme opmerkingen en smileys er op Facebook voorbij komen, en hoe enorm veel nepnieuws.
Wat privacy betreft: je hebt zelf in de hand wat je typt. Van mij zou Facebook enzo juist wel eens wat transparanter mogen worden.
Wel zou het van mij ook mogelijk moeten worden om oude berichten zelf te verwijderen, bijvoorbeeld na een bepaald aantal jaren. Maar ik snap ook dat dit lastig is bij topics die nog steeds relevant zijn, die moeten niet helemaal uit elkaar vallen.
Ik zoek trouwens zelf regelmatig nog informatie terug uit mijn oude berichten, soms enorm handig! Dus ik zou het bv wel heel jammer vinden als oude topics waar ik in het gereageerd ineens compleet worden verwijderd omdat iemand anders een post weg wil hebben.
8nnemiek schreef:Ik heb juist het idee dat op bokt veel minder gekat wordt dan op social media. En ik denk eigenlijk dat veel mensen minder op bokt komen vanwege social media.
Boras schreef:Jong en oud wordt tegenwoordig weggezet. Alles en iedereen.
Sunnda schreef:Lijkt mij trouwens een super simpele oplossing die hier gemoemd wordt en al flink meehelpt mbt privacy: zorg dat anderen je berichten niet terug kunnen lezen met één klik in je profiel.
@boktbeheer: lijkt mij niet moeilijk te verwezelijken, maar wel prettig voor de gebruikers. Een idee?
Suzanne F. schreef:Storm schreef:20 jaar bokt, alle vragen zijn al een keer gesteld
En verder is het ouderwets voor de jeugd, die zitten op andere sociale media.
Denk het ook. Ik kom zelden een verrassende nieuwe vraag tegen die ik nog niet gehoord heb.
Zoals het ‘hoe diep is jouw navel’ topic.
Sunnda schreef:Lijkt mij trouwens een super simpele oplossing die hier gemoemd wordt en al flink meehelpt mbt privacy: zorg dat anderen je berichten niet terug kunnen lezen met één klik in je profiel.
@boktbeheer: lijkt mij niet moeilijk te verwezelijken, maar wel prettig voor de gebruikers. Een idee?