Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche81 schreef:Volgens mij was dat het hele idee achter de scheiding tussen HAW en ITP, en dat werkt blijkbaar niet
_Lorette_ schreef:Zo zie ik het ook. Het is juist interessant om eens te horen hoe een ander er naar kijkt. Wat je er vervolgens mee doet/kunt, moet je voor jezelf bepalen.
Babootje schreef:Nee dat is niet helemaal zo. Je gebruikt HAW voor je trainings/wedstrijd foto's met het doel om feedback te krijgen. Het is niet toegestaan om vooraf te bepalen welke commentaar je wil krijgen (bv gebruik van slof etc).
Babootje schreef:Eigenlijk zou je geen trainings- of wedstrijdfoto's bij een RIJ-ITP neer moeten zetten. Want feedback wordt er altijd gegeven. En daarom vervaagt de scheidslijn.
Babootje schreef:Bij ITP Laat je je rijfoto's zien. Maar ook bij ITP is (negatief) commentaar toegestaan, zolang je dat maar op een opbouwende manier geeft.
_Lorette_ schreef:Het verplichte opbouwende commentaar van HAW werkt voor mij wel als drempel voor het plaatsen van een reactie. Ik vind het ideaal dat je bij ITP mag kiezen of je op een constructieve manier tips geeft of dat je alleen zegt 'leuke pony'.Het aantal topics (en reacties) is al zo sterk teruggelopen sinds FB... Van mij zou het wel weer samengevoegd mogen worden met ITP regels.
CharmingS schreef:Ik vind dat je in ieder topic opbouwende feedback zou mogen geven.
Moet ook zeggen dat ik niet zou weten waarom ik een een ITP of RIJ-ITP geen opbouwende feedback zou mogen geven.
Als ik iets zie in een topic en ik heb feedback met daarin een hulpvolle tip, dan geef ik die en dat zou ik op een zo'n net mogelijke manier proberen te verwoorden.
CharmingS schreef:Echt grote onzin IMO, ik heb een hele fijne instructrice maar toen een stalgenootje laatst meekeek zag ze dat mijn paard niet 100% goed liep, mijn instructrice zag dit niet. Ik heb toen uiteindelijk toch de osteopaat laten komen, en paard bleek helemaal scheef te staan bij het bekken.. Iemand met een nuchtere en heldere blik kan het soms ook goed hebben, helaas dat veel mensen vaak niets van andere aan willen nemen.
CharmingS schreef:_Lorette_ schreef:Zo zie ik het ook. Het is juist interessant om eens te horen hoe een ander er naar kijkt. Wat je er vervolgens mee doet/kunt, moet je voor jezelf bepalen.
Precies, zoals ik in een vorig bericht al had gezegd. Als iemand de tijd en moeite neemt om je feedback te geven, is het minst wat je kan doen netjes dankjewel te zeggen, ook al ga je niets met die feedback doen. Misschien denk je op dat moment wel dat die feedback niet voor jouw van toepassing is, maar dit kan later veranderen, en dan is het toch heel fijn als je het nog eens terug kan lezen, om er toch nog iets mee te doen..
CharmingS schreef:Moet ook zeggen dat ik niet zou weten waarom ik een een ITP of RIJ-ITP geen opbouwende feedback zou mogen geven.
CharmingS schreef:Heb dat ook een hekel aan topics waar dan bijstaat 'gelieve geen commentaar' zet er dan ook achter dat je alleen maar 'oehh' en 'aahhh' en 'mooi paard' wenst te lezen.