[***] schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag Lumi!![]()
Dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Amaryllis schreef:chamion schreef:Kan alleen maar beter worden als er een chocolade versie komt van The Stig...
Ja maar.. dan moet er wel een andere coureur in dat pak hoor. Want ik wil geen hapje nemen van Ben Collins hoor (die zat voorheen in dat pak).![]()
Laat me denken.. een coureur waar je wel een hapje mee/van zou willen eten..![]()
*dwaalt af en gaat Google raadplegen*
Nee niet? Niet stiekem een guilty pleasure?![]()
APCIII schreef:Het is vrijdag, dus het sein om volledig te ontsporen is gegeven
...nu alleen nog een theorie verzinnen
Ik zie allemaal Topgear plaatjes, dat is Engels. Dus we moeten straks allemaal aan de verkeerde kant van 't forum typen? Alles in spiegelschrift?![]()
chamion schreef:Oke, laat ik eens kijken of ik dit topic kan doorgronden..
Mod's laten hier hints vallen? Wij, de gewone spelers, proberen de hints te raden en ondertussen de mods te interviewen, lastig te vallen, te mishandelen, te ontvoeren en alles proberen om het "geheim" van de 1 april grap te doorgronden voor 1 april?
Nou, ik ga er voor klaar zitten. Ik vind in ieder geval tot nu toe de reacties al geweldig. Natuurlijk helemaal geweldig dat het elke keer tussen chocolade en top gear gaat. Helemaal niks mee! Kan alleen maar beter worden als er een chocolade versie komt van The Stig...
A_nouk schreef:APCIII schreef:Het is vrijdag, dus het sein om volledig te ontsporen is gegeven
...nu alleen nog een theorie verzinnen
Ik zie allemaal Topgear plaatjes, dat is Engels. Dus we moeten straks allemaal aan de verkeerde kant van 't forum typen? Alles in spiegelschrift?![]()
Dat zal t zijn
Ik ga voor HP chocolade en gogogadget
Jolien87 schreef:chamion schreef:Oke, laat ik eens kijken of ik dit topic kan doorgronden..
Mod's laten hier hints vallen? Wij, de gewone spelers, proberen de hints te raden en ondertussen de mods te interviewen, lastig te vallen, te mishandelen, te ontvoeren en alles proberen om het "geheim" van de 1 april grap te doorgronden voor 1 april?
Nou, ik ga er voor klaar zitten. Ik vind in ieder geval tot nu toe de reacties al geweldig. Natuurlijk helemaal geweldig dat het elke keer tussen chocolade en top gear gaat. Helemaal niks mee! Kan alleen maar beter worden als er een chocolade versie komt van The Stig...
Ja dan zit je wel aardig goed.
Maar de hints zijn nooit wat het lijkt. En niemand is te vertrouwen, ook niet-teamies. Zeer vermakelijk.
Jolien87 schreef:Ja, ik had het even duidelijker moeten zeggen. Uiteraard zijn teamies ab-so-luut niet te vertrouwen omtrent 1 april, maar daarnaast zijn ook genoeg niet-teamies niet vertrouwen. Er worden een boel streken langs elkaar heen uitgehaald.
Essie73 schreef:Jolien87 schreef:chamion schreef:Oke, laat ik eens kijken of ik dit topic kan doorgronden..
Ja dan zit je wel aardig goed.
Maar de hints zijn nooit wat het lijkt. En niemand is te vertrouwen, ook niet-teamies. Zeer vermakelijk.
Juist niet de teamies![]()
Hanafubuki schreef:[ Afbeelding ]