Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kuggur schreef:MarcoBorsato schreef:Laat ik me daar maar niet verder over uitlaten. Ik vind hormoonopmerkingen echt 1 van de meest vrouwonvriendelijke opmerkingen.
Wat? Heb je je dagen?
Sorry, Lieveli , kon het niet laten, zal niet weer voorkomen....
Sizzle schreef:Sorry, in dat geval Lieveli.
Ik ben soms wat sociaal onaangepast.
Heb ook wel eens een tirade over me heen gehad omdat ik zei dat ik zojuist bijzonder genant geparkeerd had als een echte vrouw.
lieveli schreef:Tuurlijk en dat snap ik. Maar er worden ook wel dingen gezegd die ik echt ziek vind of die pertinent niet waar zijn. Of die juist heel hilarisch zijn. En dan reageer ik graag.
Maar goed, ik heb nu een kind dus ik word weggezet als moedermaffia. Zo hypocriet zijn sommige mensen dus echt.
Sizzle schreef:Zo zijn er veel onderwerpen op bokt waar ik geen uitgesproken zwart/wit mening over heb maar wel interessant vind en dan vind ik het persoonlijk leuk om beide kanten wat op de spits te drijven om zo het meeste ervan te leren.
BigBen schreef:Sizzle schreef:Zo zijn er veel onderwerpen op bokt waar ik geen uitgesproken zwart/wit mening over heb maar wel interessant vind en dan vind ik het persoonlijk leuk om beide kanten wat op de spits te drijven om zo het meeste ervan te leren.
Laat dat "om zo het meeste ervan te leren" maar vallen.
Je vindt het gewoon leuk om beide kanten wat op te jutten.
Sizzle schreef:Zo zijn er veel onderwerpen op bokt waar ik geen uitgesproken zwart/wit mening over heb maar wel interessant vind en dan vind ik het persoonlijk leuk om beide kanten wat op de spits te drijven om zo het meeste ervan te leren.
xyzutu2 schreef:Sizzle schreef:Zo zijn er veel onderwerpen op bokt waar ik geen uitgesproken zwart/wit mening over heb maar wel interessant vind en dan vind ik het persoonlijk leuk om beide kanten wat op de spits te drijven om zo het meeste ervan te leren.
Ah, dan snap ik nu eindelijk de logica achter jouw postgedrag.![]()
Het klinkt bijna alsof je Bokt als uitlaatklep gebruikt door flink te polariseren, omdat je in je werkelijke leven altijd de rol van mediator moet spelen. Op zich is dat ook een manier om nieuwe dingen te leren zoals je zelf al schrijft, maar als iemand op die manier een topic in springt dan snap ik wel dat andere dat bijna rellen om te rellen als ongepast zien. Een topic heeft naast een onderwerp namelijk ook vrijwel altijd een vorm/toon, en als je je daar niets van aantrekt en gewoon lekker gaat lopen stoken omdat dat kan, dan ben je misschien nog ergens wel met het onderwerp bezig, maar verniel je wel de toon die ervoor zorgde dat ánderen wel veilig hun mening konden geven.