Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Over stokpaarden gesproken.. Er was toch een nieuw tak van sport, het stokpaardspringen? Misschien daarvoor ook maar een parcoursje uitzetten(Met verschillende kleuren stokpaardjes met namen)
Lizzyy schreef:Ik zou de gouden, zilveren en bronzen bokt veulen(s) van dit jaar/afgelopen jaar wel willen zien
Koper schreef:Kunnen we niet aan Airnt vragen of hij tijd en zin heeft om een demo te komen geven? Die zou ik nou wel eens heel erg graag willen zien rijden. Of een bokker die dameszadel rijdt ofzo.
Ander idee: combinaties die van een jurylid (live) feedback krijgen. Zodat je kunt horen waar een jurylid (dressuur- of WE-jurylid bij voorbeeld) op let en de combinaties ook met werkpunten naar huis kunnen.
Koper schreef:Kunnen we niet aan Airnt vragen of hij tijd en zin heeft om een demo te komen geven? Die zou ik nou wel eens heel erg graag willen zien rijden. Of een bokker die dameszadel rijdt ofzo.
Ander idee: combinaties die van een jurylid (live) feedback krijgen. Zodat je kunt horen waar een jurylid (dressuur- of WE-jurylid bij voorbeeld) op let en de combinaties ook met werkpunten naar huis kunnen.
Ghostattack schreef:Koper schreef:Kunnen we niet aan Airnt vragen of hij tijd en zin heeft om een demo te komen geven? Die zou ik nou wel eens heel erg graag willen zien rijden. Of een bokker die dameszadel rijdt ofzo.
Bokker HTM rijdt M1 (of M2) dressuur in dameszadel met haar paard van 1.80m. Ik weet niet of ze nog steeds regelmatig in dameszadel rijdt, maar ze heeft in het afgelopen jaar wel een aantal demo's gegeven volgens mijAirnt lijkt me heel gaaf, dan ben ik sowieso aanwezig!
musiqolog schreef:Ja hoor, ijslandermensen en hun stok-, eh, gangenpaardjes. Geef ze tien seconden en ze beginnen over de tölt.
Maar het is natuurlijk een prima idee. Zo zou dat moeten gaan: mensen dienen ideeën in over workshops, lezingen, shows e.d. en een "Boktdagcommissie" bepaalt, in samenspraak met de gemeenschap, wat we daarvan gaan terugzien.
khirshanta schreef:The Pit: waar de bokkers die nog iets uit te 'vechten' hebben paardenpoep naar elkaar mogen gooien![]()
ik zie wel een paar kuub stront te leveren, en een lading rubberen handschoenen
Je krijgt 1 bolletje voor een euro,
3 voor 2,50 en 8 voor 5 euro.
Opbrengsten gaan naar een goed doel