Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Blue_Monday schreef:Gaat toch niet gebeuren want Bart zoekt die euro's
Of niet Bart?
En dan gek vinden dat het beheer/Bart geen haast heeft om te reageren op dit soort kinderachtige berichten
Jullie willen een goed onderbouwd antwoord van hun en met zo veel mogelijk feiten... Maar zelf wel flauwe aannames plaatsen.
Dit zijn dan zeker de berichten die je over een paar maanden ineens weg wil hebben.
Anoniem schreef:Citaat:Alles verwijderen lost op privacygebied vanalles op, maar er zijn ook legio gebruikers die het juist wel leuk vinden om terug te kunnen lezen. Met 99,999% van de berichten in de HK is privacytechnisch niets spannends aan de hand. Dan lossen we eventuele problemen liever op individuele basis op dan dat we duizenden berichten van gebruikers weggooien omdat er een aantal berichten tussen zitten die men liever weg wil hebben.
Wie ben jij om te bepalen of er met de HK berichten niks aan de hand is qua privacy?
Het zou toch gewoon moeten kunnen, dat je je eigen berichten / account verwijderd kan krijgen?
Op facebook kan dat immers ook, en dat draait ook flink op advertenties.
Ik zou heel graag al m'n berichten verwijderd willen hebben én m'n account. En dus ook uit alle quotes gehaald et cetera.
Maar alleen al de moeite die ik ervoor moet doen en het feit dat ik me ervoor moet verantwoorden maakt dat de moed me al in de schoenen zakt.
janderegelaa schreef:Als mensen er problemen mee hebben zou ik adviseren om te vertrekken of om niets te posten. Bokt is niet verplicht.
BartVB schreef:Aan de andere kant is het ook fijn als berichten waarin je in je na??viteit onaardige dingen roept over je instructeur of waarin je meldt dat je in het weekend drugs hebt gebruikt kan verwijderen of aanpassen. Of dat je je account kan anonimiseren als je last hebt van een stalker.
Naar mijn idee hebben we op Bokt op dit moment een vrij aardige compromis tussen die twee belangen. Onze communicatie over verwijderen/anonimiseren kan zeker beter en het zou helemaal prettig zijn als je hier als gebruiker zelf meer mee kan doen. We zijn dan ook aan het kijken hoe we het voor jullie makkelijker kunnen maken om zelf te verwijderen en aanpassingen te maken. Maar dat is niet iets dat we van de ene op de andere dag voor elkaar hebben.
Natuurlijk willen we altijd kijken hoe we hier nog beter mee om kunnen gaan, maar voor dit topic is het wel belangrijk om bovenstaande belangenafweging in gedachten te houden. Technisch is het prima mogelijk om alles waarin x maanden niet is gereageerd te verwijderen en dit lost automatisch flink wat problemen met oude posts op. Die oude posts zijn er dan namelijk niet meerMaar het gaat voorbij aan de andere belangen. Suggesties zijn dus zeer welkom, maar wel bijzonder prettig als dit resulteert in een situatie die voor iedereen in balans is.
Zonnetje81 schreef:Ik vind dat je je account moet kunnen verwijderen waarbij al je berichten verdwijnen. Zoveel last zal google niet hebben van mijn verwijdering. Dan kunnen de mensen die graag terug lezen dat blijven doen.
Amanda schreef:Maar dan doel je dus op eigen topics over het hele forum?
Persoonlijk zou ik dat echt teveel vinden, omdat je zo gaten krijgt in informatieve topics die nog wel relevant zijn. Een scheiding in fora (wel of niet kunnen verwijderen) zou voor mij een betere grens zijn. ITP topics zijn ook wel interessant om mee te nemen inderdaad. Zo zijn er vast nog wel meer
En gaat het dan om alle eigen posts (ook in topics van anderen) of eigen topics? En echt helemaal verwijderen of zou een wijzig-optie voor bijvoorbeeld posts in topics van anderen ook nog een idee zijn, zodat je bepaalde informatie wel kan verwijderen (persoonlijke gegevens), maar er niet meteen een gat valt?
Dus eigenlijk 2 mogelijkheden, wijzigen en verwijderen, forum afhankelijk en afhankelijk van of je TS bent of niet.