Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ods schreef:Dat kan je wel zo stellen Lalidan maar of het beleid wel of niet goed uitvoert is blijft een perceptie van degene die daar naar kijkt. In jouw ogen is hij wellicht verkeerd uitgevoerd, maar daar kan beheer anders over denken.
Vrijwillig is inderdaad niet vrijblijvend echter mag iedereen daar wel respectvol mee omgaan. Dat iemand mij het beleid slecht vind uitvoeren kan ook op een prettige manier overgebracht worden, daarin ben ik wel van mening dat er rekening gehouden kan worden met dat iemand vrijwillig zich inzet voor Bokt.
Angela schreef:De slotjes gaan in ieder geval veel duidelijker onderbouwd worden. Als je (nu) een slotje tegen komt waarvan je denkt "waarom is dit op slot"? PB de betreffende mod en vraag om verduidelijking. Op die manier kunnen we samen maken dat het wel duidelijk is.
Angela schreef:De slotjes gaan in ieder geval veel duidelijker onderbouwd worden. Als je (nu) een slotje tegen komt waarvan je denkt "waarom is dit op slot"? PB de betreffende mod en vraag om verduidelijking. Op die manier kunnen we samen maken dat het wel duidelijk is.
MarlindeRooz schreef:Dat is omgekeerde redenatie... De slotjes hoeven niet achteraf onderbouwd te worden. Ze moeten significant minder vaak ingezet worden. De richtlijnen rondom de slotjes moeten gewoon anders. Wat mij betreft mag de grens wel zijn dat het pas gesloten wordt wanneer het op de man gaat. Maar niet wanneer de voetbal een volleybal wordt. Dat balletje rolt namelijk ook.
LiesbethDW schreef:Angela schreef:De slotjes gaan in ieder geval veel duidelijker onderbouwd worden. Als je (nu) een slotje tegen komt waarvan je denkt "waarom is dit op slot"? PB de betreffende mod en vraag om verduidelijking. Op die manier kunnen we samen maken dat het wel duidelijk is.
En waarom kan dat dan niet gewoon onder het topic gezet worden, zodat het meteen duidelijk is? Transparantie is iets moois... Beetje raar dat gebruikers zelf naar een uitleg moeten vragen.
Tieneke schreef:Of de mods nu ja of nee zeggen, de discussie zal daarmee niet stoppen. Gevolg is dat dit topic op slot zal gaan wegens... off-topic en niet opbouwendZe zijn klaar en duidelijk dat ze hier niet verder op zullen ingaan, dus dan lijkt het me nutteloos om er verder op in te gaan.
Maar de evolutie hier is wel héél jammer zo. Het is een gemiste kans om op een open en eerlijke manier in discussie te gaan over iets wat het voor iedereen aangenamer kon (kan?) maken.
Ik vond de posts van Sammie ook wel waardevol. Ik vermoed dat zij er ook zo in opgaat vanwege (on)uitgesproken frustraties. Misschien kan het wel goed zijn om vanuit het team een poging naar haar te doen om dit uit te spreken, ze heeft desnoods zeer lang óók veel tijd en energie in Bokt gestoken. Het is bijzonder jammer als dat zo moet eindigen, dat kan toch niemands bedoeling zijn...?
Ik denk idd Angela dat hetgeen jij nu zegt, niet echt werkt of alleszins niet voldoende is als je leest wat gebruikers hier ondervinden/vragen.
Angela schreef:Die verduidelijking moet er trouwens dan wel onder het topic gegeven worden en niet alleen naar de gebruiker die daarom vraagt. Dat zal nu wellicht wel zo gegaan zijn (dat sluit ik in ieder geval niet uit), maar het moet voor iedereen duidelijk zijn. Als een gebruiker dus vraagt om verduidelijking per PB, dan moet de slotpost duidelijker worden
Timo schreef:Anoli schreef:Je wil niet weten hoeveel onuitgesproken frustraties er zijn... en hoeveel tijd en energie Sammie in Bokt heeft gestoken toen ze nog mijn NR collega was, net als het gehele NR team (wat volledig is opgestapt trouwens...)
(... of eruit is gegooid)
Ods schreef:Fenrir, als er een situatie zich voordoet waarin je van mening bent dat een Mod het beleid misbruikt, in welke vorm dan ook, dan het verzoek daarover gelijk een PBtje te sturen, of naar de betreffende Mod of anders een HM. Mod kan onwetend zijn en daar hulp bij nodig hebben en Modhandelingen uit macht misbruik heb ik nog niet meegemaakt maar stuur de HM's gerust een PB als dit zich voordoet.
Tieneke, de posts van Sammie zijn ook erg waardevol en dat zijn de andere berichten in dit topic ook beslistDaar zijn we als Mod-team ook ontzettend blij mee!
MarlindeRooz schreef:Dat is aan jullie, om te bepalen hoe je op een handige en efficiënte manier TS laten bepalen of er een slotje op moet. Misschien TS eerst een pb sturen of een systeem waarin een mod leden zelf een slotje kan laten plaatsen.
Zo geef je leden bokt terug.
Ik heb geen idee wat er technisch mogelijk is. Maar een vinkje bij het plaatsen met "er mag door mods in gegrepen worden wanneer er oftopic wordt gegaan" moet toch te realiseren zijn. Zo geef je de leden het idee dat ze weer zelf bokt maken. In plaats van dat het "stuk gemod" wordt.