BartVB schreef:Bokt werkt inderdaad samen met Horse Event. We zijn mediapartner, hebben daarom een stand op HE (met, naar mijn idee, ieder jaar een erg leuk programma) en in ruil daarvoor geven we aandacht aan HE op de site. Leuk evenement met inderdaad een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.
Met andere woorden, alle aandacht op Bokt voor HE is reclame, bedoelt om zoveel mogelijk mensen er naartoe te krijgen. Bij andere reclames op internet staat het erbij 'reclame'. Bij alle promotie voor HE op Bokt staat dit er niet bij.
Dat verklaart ook waarom een concurrerend, veel gaver en ook nog goedkoper evenement (Equitana in Essen), naast een enkel topic van liefhebbers totaal genegeerd wordt op Bokt, zelfs geen nieuwsberichtje kan eraf.
Ik ben regelmatig naar HE geweest, ieder jaar hetzelfde, longeren met Lammert, loswerken met Voest, een dressuurlesje van Bartels, weinig echt leuke en betaalbare kraampjes. Op Deurne was het nog wel aardig, maar Ermelo vond ik drie keer niks. Alles bij elkaar een zwaar overgewaardeerd en veel te duur evenement.
En nu ben ik benieuwd of deze post blijft staan. Een eerdere post waarin ik mij kritisch over HE uitliet werd dezelfde dag verwijderd.