Hetzelfde voor het parkeren, dat zal vast ook het groepje van de knhs zijn.
Ze huren idd de accommodatie, maar als dat inclusief wc's en "parkeerwacht" is zal dat dus via de accommodatie geregeld worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Bokt werkt inderdaad samen met Horse Event. We zijn mediapartner, hebben daarom een stand op HE (met, naar mijn idee, ieder jaar een erg leuk programma) en in ruil daarvoor geven we aandacht aan HE op de site. Leuk evenement met inderdaad een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.
Sammie schreef:Maar als jij de boel huurt om iets te organiseren organiseer je meestal allesAls organisatie kun je zelf bepalen waar je wel en geen wc's wil hebben, immers de indeling is ook aan jou. Ik kan mij echt niet voorstellen dat de KNHS die mobiele wc's gaat huren voor de HE organisatie, terwijl het op het vorige terrein dezelfde wc's waren. En die parkeerkaarten gaan al jaren via HE, omdat je bij hun (HE dus) ook een parkeerkaart moet kopen.
Jessica schreef:Mee eens dat het een hoge toegangsprijs is. En we hebben de punten die jij noemt Sammie, vorig jaar van meerdere gebruikers gehoord. Alles is teruggekoppeld aan de organisatie. Dit jaar is het toiletbezoek in elk geval gewoon gratis.
Steeph schreef:Jessica schreef:Ik ben wel benieuwd. Hebben jullie iets van een terugkoppeling naar ons ? Hoop stiekem nogsteeds op dat verslagje.Mee eens dat het een hoge toegangsprijs is. En we hebben de punten die jij noemt Sammie, vorig jaar van meerdere gebruikers gehoord. Alles is teruggekoppeld aan de organisatie. Dit jaar is het toiletbezoek in elk geval gewoon gratis.
Steeph schreef:[naam] schreef:Mee eens dat het een hoge toegangsprijs is. En we hebben de punten die jij noemt Sammie, vorig jaar van meerdere gebruikers gehoord. Alles is teruggekoppeld aan de organisatie. Dit jaar is het toiletbezoek in elk geval gewoon gratis.
In het HE-review topic van vorig jaar werden erg veel nuttige tips gegeven voor de organisatie van HE. Dit zou mee genomen worden in het overleg en daarvan zou in het zelfde topic een verslagje van komen. Nog een aantal keer naar het verslagje gevraagd, maar telkens een nee.
Ik ben wel benieuwd. Hebben jullie iets van een terugkoppeling naar ons ? Hoop stiekem nogsteeds op dat verslagje.
Sammyoo schreef:BartVB schreef:Bokt werkt inderdaad samen met Horse Event. We zijn mediapartner, hebben daarom een stand op HE (met, naar mijn idee, ieder jaar een erg leuk programma) en in ruil daarvoor geven we aandacht aan HE op de site. Leuk evenement met inderdaad een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.
Met andere woorden, alle aandacht op Bokt voor HE is reclame, bedoelt om zoveel mogelijk mensen er naartoe te krijgen. Bij andere reclames op internet staat het erbij 'reclame'. Bij alle promotie voor HE op Bokt staat dit er niet bij.
Dat verklaart ook waarom een concurrerend, veel gaver en ook nog goedkoper evenement (Equitana in Essen), naast een enkel topic van liefhebbers totaal genegeerd wordt op Bokt, zelfs geen nieuwsberichtje kan eraf.
Ik ben regelmatig naar HE geweest, ieder jaar hetzelfde, longeren met Lammert, loswerken met Voest, een dressuurlesje van Bartels, weinig echt leuke en betaalbare kraampjes. Op Deurne was het nog wel aardig, maar Ermelo vond ik drie keer niks. Alles bij elkaar een zwaar overgewaardeerd en veel te duur evenement.
En nu ben ik benieuwd of deze post blijft staan. Een eerdere post waarin ik mij kritisch over HE uitliet werd dezelfde dag verwijderd.
Sammyoo schreef:http://www.computeridee.nl/nieuws/nieuw ... ikreclame/
Hieruit begrijp ik dat er inderdaad een meldplicht is.
danzzz schreef:gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.
Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond