"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:41

Maar vanuit de knhs (en in Deurne hetzelfde verhaal uiteraard) kunnen ze ook gewoon mobiele wc's neerzetten ;) die zijn ook niet gratis voor hun dus er zal toch betaald moeten worden.

Hetzelfde voor het parkeren, dat zal vast ook het groepje van de knhs zijn.

Ze huren idd de accommodatie, maar als dat inclusief wc's en "parkeerwacht" is zal dat dus via de accommodatie geregeld worden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:53

Maar als jij de boel huurt om iets te organiseren organiseer je meestal alles :D Als organisatie kun je zelf bepalen waar je wel en geen wc's wil hebben, immers de indeling is ook aan jou. Ik kan mij echt niet voorstellen dat de KNHS die mobiele wc's gaat huren voor de HE organisatie, terwijl het op het vorige terrein dezelfde wc's waren. En die parkeerkaarten gaan al jaren via HE, omdat je bij hun (HE dus) ook een parkeerkaart moet kopen.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:03

BartVB schreef:
Bokt werkt inderdaad samen met Horse Event. We zijn mediapartner, hebben daarom een stand op HE (met, naar mijn idee, ieder jaar een erg leuk programma) en in ruil daarvoor geven we aandacht aan HE op de site. Leuk evenement met inderdaad een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.

Met andere woorden, alle aandacht op Bokt voor HE is reclame, bedoelt om zoveel mogelijk mensen er naartoe te krijgen. Bij andere reclames op internet staat het erbij 'reclame'. Bij alle promotie voor HE op Bokt staat dit er niet bij.
Dat verklaart ook waarom een concurrerend, veel gaver en ook nog goedkoper evenement (Equitana in Essen), naast een enkel topic van liefhebbers totaal genegeerd wordt op Bokt, zelfs geen nieuwsberichtje kan eraf.

Ik ben regelmatig naar HE geweest, ieder jaar hetzelfde, longeren met Lammert, loswerken met Voest, een dressuurlesje van Bartels, weinig echt leuke en betaalbare kraampjes. Op Deurne was het nog wel aardig, maar Ermelo vond ik drie keer niks. Alles bij elkaar een zwaar overgewaardeerd en veel te duur evenement.

En nu ben ik benieuwd of deze post blijft staan. Een eerdere post waarin ik mij kritisch over HE uitliet werd dezelfde dag verwijderd.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:12

Sammie schreef:
Maar als jij de boel huurt om iets te organiseren organiseer je meestal alles :D Als organisatie kun je zelf bepalen waar je wel en geen wc's wil hebben, immers de indeling is ook aan jou. Ik kan mij echt niet voorstellen dat de KNHS die mobiele wc's gaat huren voor de HE organisatie, terwijl het op het vorige terrein dezelfde wc's waren. En die parkeerkaarten gaan al jaren via HE, omdat je bij hun (HE dus) ook een parkeerkaart moet kopen.

Meestal ja ;)

Maar het blijft wel de knhs, en die hebben links of rechts wel wat aparte constructies.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 16:41

Top, ben er vanaf +:)+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:06

Jessica schreef:
Mee eens dat het een hoge toegangsprijs is. En we hebben de punten die jij noemt Sammie, vorig jaar van meerdere gebruikers gehoord. Alles is teruggekoppeld aan de organisatie. Dit jaar is het toiletbezoek in elk geval gewoon gratis.

In het HE-review topic van vorig jaar werden erg veel nuttige tips gegeven voor de organisatie van HE. Dit zou mee genomen worden in het overleg en daarvan zou in het zelfde topic een verslagje van komen. Nog een aantal keer naar het verslagje gevraagd, maar telkens een nee.

Ik ben wel benieuwd. Hebben jullie iets van een terugkoppeling naar ons ? Hoop stiekem nogsteeds op dat verslagje.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:26

SpeechLess schreef:
__Sannne schreef:

Maar het staat aan de andere kant... toch? Of ben ik nou gek?

Op je mobiel (of in ieder geval de mijne) staat het onder de gebruikersnamen.

Het probleem is inderdaad vooral mobiel, daar staat het beide op dezelfde plek.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:28

Ik ga naar het WK Vierspannen, geldt dat ook?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:34

Steeph schreef:
Jessica schreef:
Mee eens dat het een hoge toegangsprijs is. En we hebben de punten die jij noemt Sammie, vorig jaar van meerdere gebruikers gehoord. Alles is teruggekoppeld aan de organisatie. Dit jaar is het toiletbezoek in elk geval gewoon gratis.
Ik ben wel benieuwd. Hebben jullie iets van een terugkoppeling naar ons ? Hoop stiekem nogsteeds op dat verslagje.

Het wc bezoek is gratis geworden :D

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:35

Steeph schreef:
[naam] schreef:

In het HE-review topic van vorig jaar werden erg veel nuttige tips gegeven voor de organisatie van HE. Dit zou mee genomen worden in het overleg en daarvan zou in het zelfde topic een verslagje van komen. Nog een aantal keer naar het verslagje gevraagd, maar telkens een nee.

Ik denk dat iemand anders dan ik dat toen zou geven. Ik kan me dit niet herinneren. Maar we hebben toen álle tips doorgegeven. Via hun eigen enquête hadden ze ook al veel reacties.

Wat er in elk geval uit is gekomen voor dit jaar is dat de toiletten gratis zijn, er is een extra doorgang gemaakt op het HE terrein en er is geen eventing wedstrijd meer die langs kruispunten komt waardoor de boel ophoopt. Verder zijn er wat aanpassingen t.o.v. vorig jaar qua indeling. Hoe en wat precies weet ik niet precies, maar dat gaan we wel zien.

Ik zal de collega die een verslagje zou maken even vragen. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:46

Hier diegene die er heilig van overtuigd was dat ik die terug koppeling had gedaan, maar blijkbaar toch niet in dat bewuste topic.. :=

Zoals Jessica zegt, klopt. De wcs zijn dit jaar gratis. De doorgang waar vorig jaar grote ontstoppingen waren is breder gemaakt. Er was toen ook veel te zeggen over de eindshow dat het veel vrijheidsdressuur is. Dit heb ik ook doorgegeven aan de organisatie. Verder zien zij een stijging in de vraag naar springclinics. Ook daar hebben ze dit jaar meer op ingespeeld door aan die vraag meer te voldoen.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:53

Sammyoo schreef:
BartVB schreef:
Bokt werkt inderdaad samen met Horse Event. We zijn mediapartner, hebben daarom een stand op HE (met, naar mijn idee, ieder jaar een erg leuk programma) en in ruil daarvoor geven we aandacht aan HE op de site. Leuk evenement met inderdaad een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.

Met andere woorden, alle aandacht op Bokt voor HE is reclame, bedoelt om zoveel mogelijk mensen er naartoe te krijgen. Bij andere reclames op internet staat het erbij 'reclame'. Bij alle promotie voor HE op Bokt staat dit er niet bij.
Dat verklaart ook waarom een concurrerend, veel gaver en ook nog goedkoper evenement (Equitana in Essen), naast een enkel topic van liefhebbers totaal genegeerd wordt op Bokt, zelfs geen nieuwsberichtje kan eraf.

Ik ben regelmatig naar HE geweest, ieder jaar hetzelfde, longeren met Lammert, loswerken met Voest, een dressuurlesje van Bartels, weinig echt leuke en betaalbare kraampjes. Op Deurne was het nog wel aardig, maar Ermelo vond ik drie keer niks. Alles bij elkaar een zwaar overgewaardeerd en veel te duur evenement.

En nu ben ik benieuwd of deze post blijft staan. Een eerdere post waarin ik mij kritisch over HE uitliet werd dezelfde dag verwijderd.

Ik moet wel zeggen dat reclame maken zonder erbij (via iets als #spon op Twitter of Facebook of gewoon een zinnetje bij het bestaande Horse Event zinnetje) hartstikke illegaal is. Als in, het is Europees bepaald en ook erg actief en streng in de VS dat slinkse reclame niet meer mag.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:55

Top +:)+ bedankt

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 09:43

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:08

FjeLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:13

Vind dit topic een beetje zinloos eerlijk gezegd.
Dat dat onder de naam van gebruikers staat, doet toch niemand pijn oid?
Als je het niet interessant vindt, gewoon niks van aantrekken. :j
Laatst bijgewerkt door FjeLOVER op 13-08-16 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 21:19

FjeLOVER schreef:
Vind dit topic een beetje zinloos eerlijk gezegd.
Dat dat onder de naam van gebruikers staat, doet toch niemand pijn oid?
Als je het niet interessant vindt, gewoon niks van aantrekken.

Je kan ook iemands mening respecteren ipv bagataliseren....

FjeLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:21

Idd, en dat is niet het geval hoe je naar mij doet nu :D .
Bovendien vroeg ik gewoon wat.
Beetje te snel op je teentjes getrapt lijkt me _O-

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:32

Ik weet niet hoor, het voelt een beetje als de kat die nu bij me op de bank zit. Telkens als ik even wat wil typen krijg ik een kopje en er komt veel knor-herrie uit. Opdringerig is het allemaal. :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:40

Paard&leven wordt ook door knhs georganiseerd. Is stuk kleiner dan HE maar op zelfde terrein. Daar wel gratis toegang en gratis parkeren, het kan dus wel.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:18

Van mij mag het ook uit. Ik vind het vet irritant. Ik ben er nooit geweest en ga er ook echt geen tijd voor hebben.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:45

danzzz schreef:
gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.

Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond

Zoiets zou ik een goede optie vinden en dan graag ook voor alle enquêtes etc die ondanks dat je ze wegklikt toch op elke blz weer in beeld staan.
Desnoods een paar knoppen onder elkaar zodat je evt kunt aanvinken wel enquêtes, geen evenementen of andersom als je dat zou willen.
En evt een subforum voor bijv HE zodat je er niet mee wordt doodgegooid op bijv VN.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:05

Mijn mening is dat dit topic alleen maar is om te zeuren. (Accepteer aub mijn mening) Ik hoef echt niks te zien dat mij niet boeit dus kunnen we ook een knopje krijgen om dit soort zinloze topics uit te schakelen? Dat we ze niet meer te zien krijgen want het boeit me echt niet en zou me ook nooit boeien ook.

Jeetje zeg, waar men wel niet een probleem van maakt. Toevallig weet ik dat bokt een groot aandeel heeft bij HE. Daarnaast; niet alleen op bokt komt er 'reclame' voorbij. Facebook, bit, al die bladen... Zie nooit ergens een berichtje bij staan; dit is reclame. Ga je daar ook over zeuren? Ik zou zeggen; klaag facebook, en al die paarden bladen ook gelijk aan met hun artikels over HE.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 23:32

Dat knopje is er al love uggs... De foei knop
Topic is zeer zeker niet opgestart om te zeuren. Puur een constatering, wat elk jaar geconstateerd wordt, waar niks mee gedaan werd, en nu opgelost is...
Mij gaat het niet om reclame, waar het mij wel om gaat heb ik naar mijn idee duidelijk vermeld

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:35

Laat LoveUggs toch lekker zeuren als ze daar behoefte aan heeft en denkt dat dit topic daarvoor is, Stef :(:)

Het feit dat Bart het gelijk heeft aangepast, bewijst wel dat jouw vraag geen onzin was ;)