Voorpagina is veranderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:45

karuna schreef:
Bij iedereen is het kennelijk anders, kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is.

Klopt, dat is zeker niet de bedoeling. In de 'nieuwe' opzet hebben we een aantal technieken gebruikt die nog niet zo heel lang bestaan. Schijnbaar zijn er wat grotere verschillen in de manier waarop de browser daarmee omgaan dan wij hadden verwacht. Tijdens het testen ging alles prima, maar als je dan in de praktijk allerlei combinaties van schermen, apparaten, browsers en browserversies er tegenaan gooit dan krijg je ineens een ander verhaal.

We zijn op het moment druk bezig met een andere opzet (die er nog steeds voor 97% zo uit ziet als de 'oude' hoofdpagina) die technisch gezien wat conservatiever is. Tot nu toe zijn de resultaten bemoedigend :) De huidige pagina is echt wat te instabiel :\

Helaas duurt het hierdoor wat langer voor er een optie komt om de video te verbergen, die functie houden jullie op heel korte termijn tegoed :j

deksel

Re: Voorpagina is veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 19:06

Bij mij is alles wel gewoon goed (tenminste, ik heb nog niets verkeerds ondekt XD). Chrome (Version 51.0.2704.103 m), op mijn laptop.

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:31

De verhoudingen van dingen klopt bij mij totaal niet. De foto van de blog past niet in het vakje er omheen, de bokt TV is huuuuuge en de foto's van uitgelicht zijn in vergelijking super klein B-)

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:59

had vanavond even terwijl ik ingelogd was uitgelicht er op staan *\o/* dacht dat het gelukt was en blij met het "oude" en "vertrouwde" beeld, maar na enige tijd is uitgelicht weer verdwenen -O-

Begrijp dat er hard aan gewerkt wordt +:)+ en dat er meer verassingen zijn dan verwacht, daarom voor het hele team wat er aan werkt, veel succes gewenst met een goed resultaat als besluit!

Groet Karin.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:50

Er staat nu een nieuwe versie van de hoofdpagina online. Deze is zeker nog niet perfect, zitten nog een aantal schoonheidsfoutjes in, maar de theorie is dat deze in ieder geval stabiel is. Ik hoop dat b.v. de problemen met 'Uitgelicht' die ineens verdwenen is nu verhopen zijn.

Als jullie nog problemen tegenkomen dan hoor ik het erg graag! We testen in best wat verschillende browsers, maar het is onmogelijk om iedere combinatie in de gaten te houden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:58

Ik wil nog steeds dat filmpje weg hebben daar. :')

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:07

Dat is, als er geen grote problemen naar boven komen met de huidige voorpagina, next on list :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:13

*\o/*

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:14

Ik heb dit:
Afbeelding
Cookies & geschiedenis heb ik net verwijderd. :) Ik gebruik de nieuwste versie van google chrome (op een macbook, als dat uitmaakt).
Het gaat dus om die bolletjes. Is ook zo als ik niet ingelogd ben. :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 16:17

Bij mij doet alles het weer helemaal goed *\o/* ook Bokt Tv is eindelijk zichtbaar :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:18

Die 'bolletjes' zie je ook bovenaan de pagina staan. Ik hoop dat zo wat duidelijker wordt wat hiervan de functie is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:37

Klopt het dat de volgorde van de foto's in uitgelicht soms veranderd? Vanmorgen stond er een foto bovenaan die nu in het midden staat.

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 16:54

Is het niet een idee dat de blokjes verplaatsbaar gemaakt kunnen wordrn? Zoals bijvoorbeeld bij Nestor wat beel universiteiten gebruiken. Dan kan iedereen het zelf verplaatsen naar waar ze de blokjes het fijnst vinden of minimaliseren als ze er toch niks.mee doen.
Verder stoor ik me er inderdaad aan dat het venster van de advertenties, nieuws uitgelicht en bokt TV allemaal net niet even groot zijn en ze alledrie zo bovenaanstaan met inderdaad uitgelicht dat wegvalt.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:19

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het moment de verschillende groottes en hoogtes van alle kaders en de net-niet passende tekst in de blog-kader er erg rommelig en best een beetje onproffesioneel er uit vindt zien. Is het geen optie om dit allemaal dezelfde grootte te maken?

Afbeelding
Macbook Pro 13 inch met Google Chrome

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:21

Afbeelding

Ik heb exact hetzelfde dan gister. Alleen met een dubbel oranje ding bij avtieve berichten,

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:22

Ik zit ook met verhoudingen en vakken die niet mooi kloppen vind ik..Afbeelding
Bij de blog komt de foto onder de rand uit en Bokt TV en de foto's van Uitgelicht zou ik toch wel een beetje gelijk aan elkaar stellen. Bokt TV even een stuk kleiner en dan de uitgelicht foto's weer wat groter om het een geheel te maken. Nu komt Bokt TV wel erg schreeuwerig over vind ik :j

Edit: gebruik op laptop Chrome Versie 51.0.2704.106 m

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:26

Bij mij staat alles gewoon onder elkaar. Links van m'n scherm staat alles onder elkaar en rechts is er niets.

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:29

Ik heb vandaag allen het nieuws op de voor pagina staan.
Ik kijk van af een tablet van Acus.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:35

De video iets kleiner houden (in lijn houden met Uitgelicht) staat op de wensenlijst maar dat is technisch een stuk minder makkelijk dan het in eerste instantie lijkt :\

De bovenste drie blokken zijn nu, een beetje afhankelijk van je schermgrootte idd bijna (maar net niet) helemaal even hoog. We gaan kijken of dat gelijk te trekken is. Eerste doel is zorgen dat de pagina ongeveer hetzelfde werkt als voorheen.

'NH Bokt TV' is nu als het goed is in te klappen :j

De volgorde van de Uitgelicht foto's is inderdaad veranderd :j Dat ging de afgelopen dagen namelijk niet helemaal goed. Scherp opgemerkt :)

@vordur; dat is heel vreemd? Zou je willen kijken op:
http://supportdetails.com/
en dan doorgeven wat er bij 'Web browser' staat? Van de versie is eigenlijk alleen het cijfer voor de punt relevant.

Dank voor de feedback iedereen! Het is nu weekend, dus een aantal dingen zullen nog even moeten wachten...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:37

Ik kan geen blok inklappen, wat ik ook aanklik ik kom in dat topic terecht. -O-

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:58

Oops, er stond nog een oude versie van 1 bestand. Zou nu beter moeten zijn?
(Alleen lijkt dat nog niet te werken in Firefox :\)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 18:59

Lijkt niks verandert te zijn. -O- Waar moet er precies op geklikt worden dan? Heb je een voorbeeld hoe het er bij jou uitziet?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:05

Sure:

Afbeelding

Driehoekje rechtsboven, hij is wel vrij subtiel op een aantal apparaten, dat ben ik aan het fixen. Welke browser/apparaat gebruik je op dit moment?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:08

Ipad 2 met de nieuwste update met vergroot scherm ik ga eens kijken of ik dat blokje ook heb
Hoe ziet jou hele voorpagina eruit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:09

Mij is het gelukt :)
Google Chrome 51.0.2704.103, Laptop, Windows 10.