Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:Ik ga echt stuk in dit topic![]()
Ik ben pas na het ergste van mijn pubertijd lid van Bokt geworden, dus niet echt beschamende posts. Waar ik voor Bokt wel altijd op zat was Netlog en Quizlet, daar zullen vast nog wel pareltjes van mij tussen staan
Citaat:Ik zit even op het account van mijn vriendin omdat ik thuis zelf geen computer heb.
Maar nu was ik eergisteren aan het rijden en mijn pony schrok oppeens en sprong bijgevolg opzij.
Sindsdien mankt ze.
Ik dacht zelf dat het niet serieus kan zijn maar eerder iets verokken ofzo.
Maar nou wou ik toch even weten wat de beste oplossing is om haar zo snel mogelijk beter te krijgen.
xx Ilke
Citaat:Al enkele dagen staat mijn paard mank.
Geen dik of warm been te bekennen.
Toch gisteren nog een keer extra gekeken naar 'rare' verdikkingen
en ik merkte een bobbel van ongeveer 2 cm. op.
Het staat niet warm, ik kan het bewegen en ze heeft geen pijn
als ik er op duw ofzo.Tevens deukt het ook niet in.
Ik denk dat dit de oorzaak is dat ze ook kreupel loopt hoewel ze dit in
stap niet laat merken.( alleen in draf loopt ze dus kreupel)
Weet iemand wat dit is ?
jessdaniels schreef:Snollygoster schreef:Ik ga echt stuk in dit topic![]()
Ik ben pas na het ergste van mijn pubertijd lid van Bokt geworden, dus niet echt beschamende posts. Waar ik voor Bokt wel altijd op zat was Netlog en Quizlet, daar zullen vast nog wel pareltjes van mij tussen staan
Ohhh god nee niet Quizlet!
Ik spring nog liever in de Waal dan dat ik mijn oude berichten van quizlet terug lees
Citaat:Jack&Mick ik hoop dat jullie gauw beter behadeld worden bij een ander baasje
Nynke_Mandy schreef:Wow echt hele mooie foto's!
Je kunt ook heel erg mooi rijden en je paard loopt mooi aan de teugel.
Ik vin de 5e vanboven de mooiste!
Nynke_Mandy schreef:Ik heb niet echt een naam van iemand als voorbeeld. Ik zou het wel mooi vinden om alles met hele kliene hulpen te kunnen doen en dat Mandy heel mooi loopt; rustige galop, aan de teugels, vliegende middendraf.
Nynke_Mandy schreef:Heeuuujj
Ikzag dan - hier oook zit dus ik ga hier ook lekker meekletsen:D
Ik rij op dezelfde manege als haar en ik leasee Mandy![]()
Geweldigee poooowwniee![]()
maarreeee ik gaa duss oook meeekletseenn proberen dan![]()
waarrr ketsen jullie nu overr??![]()
byebye
Nynke_Mandy schreef:Marneruiterss zijn top!!<3
I<3Mandy
jessdaniels schreef:Snollygoster schreef:Ik ga echt stuk in dit topic![]()
Ohhh god nee niet Quizlet!
Ik spring nog liever in de Waal dan dat ik mijn oude berichten van quizlet terug lees
[***] schreef:OOh wat erg!!!, ik ben nieuw hier en ik vind bokt.nl super luk en spannend met zulke verhalen......maar om zulke verhalen te lezen is het zielig voor die paarden
[***] schreef:WOOOWwat ontzetten goed voor zo'n kleine opdonder
hahaah kisssies misz [***]
[***] schreef:HOOI kitag1rl!!, it's me I_Love_[***], haha maare leuke foto's..ik wist niet dat je ook lid was..spreek je laters.....
xxxxxxxxxiez.
Shizzel schreef:iK ken Marnixx niet echt..
Ik rijd sinds kort op Soethout, en ken hem dus logisch niet..
Ik las dat hij waarschijnlijk dood is, dan ken ik hem zeker niet
Shizzel schreef:Dat bokje is wel geinig om te zien, past precies bij de website bokt!
Verder mooi
Shizzel schreef:Shizzel schreef:Dus niet uitproberen (a)
* Probeert het zelf nog een 10 x ofzo.. *
* Slaat zichzelf * Foei miesje
Citaat:ik zou allang iets gezegt hebben van "jaja maar ga nu de penny maar verder lezen""
nee serieus ik zou haar waarschijnlijk al een lap verkocht hebben
Citaat:wat een superbeestje!
hij doet me aan totilias denken![]()
ik zie op sommige foto's dat je nog naar bendeden kijkt, dat zou mooier zijn als je dat niet deed
Esmee_98 schreef:Heey
Ik ben nieuw op mijn manege. Ik had eerst een heel groepje vriendinnen maar een paar daarvan doen heel onaardig tegen me. Met hun wil ik het leifst ook niet meer omgaan maar ze komen de hele tijd naar mij toe en dan gaan ze onaardig doen enzo.... En dan jatten ze heel veel foto's van mijn hyves en die gaan ze dan heel gemeen bewerken. Ik heb ze al verwijdert maar tog komen ze aan mijn foto's. En ik heb een hele leuke lievelings pony en dat is ook de lievelings pony van een van die gemene meiden. En dan lopen ze de hele tijd te zeuren over dat ik er niet op mag en bla-die-bla.
Dus heeft iemand tips om hier vanaf te komen?
Groetjes Es
tessyke schreef:Mariett heeft het topic gevonden van de FBI BBP, een anti-penny groep dus
Toen was ik 13 jaar
[HK] FBI - Fake Bokkers Inspection