Bokt 15 jaar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Bokt 15 jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:41

Nee dan krijg je gewoon meer vraagtekens :+

Vraag me eigenlijk af of dat soort dingen onder de oneliners vallen. Iets toevoegen doen ze iig niet.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:15

We hebben ook een tijd de BrEeZaHtAaL gehad. Dat was ongeveer net zo kansloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:16

:') ja die tijd heb ik nooit gehad, bokt wel :')

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:57

"Ik volg" is inderdaad ook een mooie. Ben zelf niet meer zo handig met de computer maar kan nog wel een stipje realiseren zonder te reageren in een topic ;)

Mis af en toe wel de onzintopics. Die waren totaal off-topic maar hadden een milde leuke humor. Misschien kan het niet meer omdat bokt zo groot geworden is maar daar heb ik wel echt lol mee gehad. Pokemon uiteraard bovenaan.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:02

Onzin topics? Die zijn volgens mij verbannen :P
Misschien moeten we er maar weer eens een openen, gewoon voor het vermaak :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:03

Waar ik wel benieuwd naar ben, is of Bokt jullie eigenlijk ook iets heeft opgeleverd? In positieve zin dus. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-22 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:09

Haha dat is zeker wel een bijzondere meeting xyzutu.

Wat bokt mij heeft opgeleverd is eigenlijk een hoop gezelligheid, goede vrienden en mijn vrouw :D (dat is natuurlijk het belangrijkst).

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:26

Ik ben dan nog maar qua jaren lid een beginner maar in die 2 jaar heeft het mij al veel opgeleverd. Zo was ik net op een punt dat m'n oude vriendschappen verwaterden en nu heb ik er heel veel bij door Bokt :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:30

Ik heb echt wel leuke en lieve mensen leren kennen via bokt. Vroeger intensiever dan nu maar nu nog wel eens. Merk wel dat ik ze dan meer volg op facebook daarna. Dat was er toen niet.

Soms haal ik ook goede tips van bokt maar dat was vroeger meer dan nu. Met de paarden varen we onze eigen koers waarbij we altijd open staan voor nieuwe inzichten maar juist daar ben ik veel voorzichtiger mee geworden. Tips moeten wel tips blijven waarbij het degene die de tips krijgt open moet blijven of die tips toegepast worden.

Op het moment dat mensen dingen proberen af te dwingen en boos worden als je hun tip naast je neerlegt ben je mij/ons kwijt.

Merk wel dat ik als de milde bokker nu wel eens verweten wordt dat ik fel uit de hoek kom. Ben me daar niet echt van bewust om eerlijk te zijn. Ik vind mezelf wel kritisch in sommige topics. Zal vast wel eens de plank misslaan. Deed ik vroeger nooit dus misschien heb ik me daarin ook wel ontwikkeld :D

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:53

Onzin topic is gemaakt zag ik _O-

Ben pas in 2009 op bokt gekomen omdat ik toen pas echt serieus opzoek naar informatie ging.

En zo kwam bokt in beeld. Pas doormiddel van de smartphone deel ik wat meer mee ander las ik vaak mee :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 09:01

Wat bokt mij heeft opgeleverd?
Een boel wijsheid, fijne contacten én mijn huidige vriend.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 10:50

Hele fijne lieve en dierbare vriendinnetjes en een briljante pony

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 17:48

Mizora schreef:
Ach Desiree, ik heb even opgezocht wie je bent daar en je hoort net zo goed bij het groepje dat gifpijlen afstuurt. Ieder zijn keuze, maar je klinkt hier aardig klagend terwijl je daar eigenlijk onderdeel van je klacht bent.

Interessant. Ik ben me daar niet van bewust.

Maar als je wilt, mag je mij gerust daarover pbén en mij er op wijzen waar ik dat doe.

palousa_boy schreef:
Maar die gifpijlen moeten ergens op geschoten worden toch? Vast niet omdat iemand klaasje heet.

Dat doen ze daar wel. `omdat iemand klaasje heet`.
Ze kiezen iemand uit. En ze kiezen altijd dezelfden.

Ik kan het ene moment bijvoorbeeld met iemand totaal niet eens zijn, maar in een ander topic weer juist wel. Ik neem het negatieve naar die persoon niet mee naar een volgende topic, tenzij die persoon echt gemeen is geweest tegen mij.

xyzutu2 schreef:
[
Of, in het kader van nuttige mededelingen, middenin een pittige discussie:

"Ik volg."

Wie volg je dan? Kant A, Kant B, het topic of waai je gewoon met alle winden mee? :D

Ik denk dat die persoon daarmee bedoelt dat hij de discussie volgt omdat hij er meer van wil weten, en zich nog geen mening over heeft gevormd, maar op deze manier wel alle informatie hoopt te krijgen.
Met `ik volg´ willen ze dan aangeven dat je vooral door moet gaan met de discussie, een soort aanmoediging uit interesse.

xyzutu2 schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben, is of Bokt jullie eigenlijk ook iets heeft opgeleverd? In positieve zin dus. :+

Ik heb er vroeger een hele leuke tijd gehad en echt veel gelachen.
Al dat lachen beleef ik als heel positief.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 09-01-16 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Drie posts onder elkaar samengevoegd.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:22

Bokt heeft mij naast een leuke tijd ook vrienden opgeleverd die ik anders waarschijnlijk nooit ontmoet had.
Daarnaast heeft het mij ook kennis laten maken met takken van de paardensport die ik anders wellicht nooit gedaan zou hebben of van het bestaan niet afweten.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:16

Via Bokt heb ik een leuke vriendinnengroep opgebouwd, die zelfs nu ik geen paarden meer heb, regelmatig zie.
Verder heb ik geleerd om te probéren genuanceerd te reageren, iets wat niet zonder slag of stoot gaat soms.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:57

Dat laatste probeer ik ook, maar vaak lukt dat niet zo goed :P

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:23

Soms word ik gewoon ongenuanceerd hoor. Bij iets dat me aan het hart gaat. Als ik wéér zo´n sukkel tref die een pup heeft gekocht bij een broodfokker bijvoorbeeld.
Sommige dingen liggen gevoelig bij mij.

Maar andere dingen heb ik meer afstand van kunnen nemen. En wéér andere dingen ben ik gewoon genuanceerder over gaan denken.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:40

Ik heb heel veel leuke mensen leren kennen via bokt. Soms kon ik wel meedenkers gebruiken (had paarden aan huis dus daar geen feedback) en daar was bokt ook heel handig voor.

Verder heb ik inderdaad heel veel gelachen om topics alleen is dat helaas wel in het verleden. Mis wel eens die topics die steeds meer hilarisch werden en gekke wendingen namen. Nu volgt er heel snel een slotje. Snap ik ook wel nu bokt zo groot is geworden maar ik had toch bijv. pokemon en de groentensoep niet graag willen missen. Er was ook iets met paars en Purny maar mijn geheugen laat mij verder in de steek.

Al die avonden alleen thuis met kindjes die lagen te slapen waardoor ik nergens heen kon was bokt mijn grote vriend.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:49

Ja voor mij betekent bokt ook heel veel :D ben er even anderhalf jaar tussen uit geweest... Omdat ik mijn pony helaas heb moeten verkopen... Dus het deed mij teveel pijn... Maar nu kan ik er mee omgaan...
En geniet gewoon om weer lekker mee te praten enzo...

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 22:00

Dan ben ik even benieuwd hoor: waar is dat onzintopic? Een goede lach laat op de dag kan ik niet weerstaan!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 22:19

Imker schreef:
Dan ben ik even benieuwd hoor: waar is dat onzintopic? Een goede lach laat op de dag kan ik niet weerstaan!

Ja ik ben hem ook nog niet tegen gekomen :+
Wie heeft een linkje :P

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:26

Van voor mijn tijd maar toen nog niet zo oud. Pokemon is ondertussen al weer 14 jaar geleden.

[VSW] pony nemen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:32

Ah Pokemon, baaisikkel en het indoor endurance topic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:45

hobbelheks schreef:
Ah Pokemon, baaisikkel en het indoor endurance topic :D

Het indoor endurance topic, ja! Die kan ik me nog wel herinneren.:D Blijft een briljant idee. _O-
Het zou zelfs nog kunnen dat ik daar ook nog in heb gepost. :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 01:00

15 jaar bokt!!!!!