Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Dank voor de screenshots en meldingen!
Overigens begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het niet door Bokt komt maar toch door 'iets' dat op je telefoon geïnstalleerd is. Even terug een melding van iemand die zo'n popup kreeg toen ze bezig was met het invullen van gebruikersnaam/wachtwoord in het login scherm. Op die pagina staan helemaal geen banners. Hetzelfde met de eigenberichten pagina, daar staan ook geen banners op de pagina?
Zijn er nog mensen met een iPhone of iPad die meldingen als dit voorbij hebben zien komen?
Ontzettend irritant probleem ditLastig om helder te krijgen waar het mis gaat. Ik heb in ieder geval de gegevens doorgezet naar Google zodat zij kunnen kijken of het toch niet via de banners binnenkomt in een aantal gevallen.
Steeph schreef:Pelryo schreef:Ik kreeg ook zoiets, maar dan of ik alle media op google drive wilde zetten via whatsapp. kon er ook niet wegklikken oid.
Deze is normaal. Heeft mijn vriend ook gehad en die heeft nog nooit een banner gehadff op de homeknop en dan de app afsluiten lost dit op zonder akkoord te gaan