Steeds worden doorgeschakeld naar reclamepagina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Re: Steeds worden doorgeschakeld naar reclamepagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 19:25

Ik heb het nu al zeker een week niet gehad! *\o/*

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:29

En weer raak en weer via bokt...
Ik krijg de melding echt alleen maar als ik op bokt zit...
Afbeelding

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:29

Ik kreeg de melding net voor het eerst. Helaas geen screenshot kunnen maken.
Ik heb een Motorola Moto E (2nd generation) en die draait op Android. Zit in chrome browser. Get gebeurde bij mij toen ik vanuit 'eigen berichten' naar een topic wilde gaan.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:21

Weer via bokt.Afbeelding

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:23

Bij mij gebeurt het de laatste paar dagen ook weer, via Bokt. Nu net weer een pop-up.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:51

Bij mij blijft het ook gebeuren -O-

CP5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 01:55

Helaas ook bij mij via bokt.nl op mijn samsung :(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 08:39

Hier net 2x gehad op een Samsung, alleen via Bokt. Kon beide keren wegklikken door terug te gaan naar een vorig scherm.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:22

Dank voor de screenshots en meldingen!

Overigens begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het niet door Bokt komt maar toch door 'iets' dat op je telefoon geïnstalleerd is. Even terug een melding van iemand die zo'n popup kreeg toen ze bezig was met het invullen van gebruikersnaam/wachtwoord in het login scherm. Op die pagina staan helemaal geen banners. Hetzelfde met de eigenberichten pagina, daar staan ook geen banners op de pagina?

Zijn er nog mensen met een iPhone of iPad die meldingen als dit voorbij hebben zien komen?

Ontzettend irritant probleem dit :\ Lastig om helder te krijgen waar het mis gaat. Ik heb in ieder geval de gegevens doorgezet naar Google zodat zij kunnen kijken of het toch niet via de banners binnenkomt in een aantal gevallen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:42

BartVB schreef:
Dank voor de screenshots en meldingen!

Overigens begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het niet door Bokt komt maar toch door 'iets' dat op je telefoon geïnstalleerd is. Even terug een melding van iemand die zo'n popup kreeg toen ze bezig was met het invullen van gebruikersnaam/wachtwoord in het login scherm. Op die pagina staan helemaal geen banners. Hetzelfde met de eigenberichten pagina, daar staan ook geen banners op de pagina?

Zijn er nog mensen met een iPhone of iPad die meldingen als dit voorbij hebben zien komen?

Ontzettend irritant probleem dit :\ Lastig om helder te krijgen waar het mis gaat. Ik heb in ieder geval de gegevens doorgezet naar Google zodat zij kunnen kijken of het toch niet via de banners binnenkomt in een aantal gevallen.

Ik heb eerder het idee dat ik nu 'iets' op mijn telefoon heb doordat ik via Bokt op deze pagina gekomen ben. Ik heb de melding nu meerdere keren gehad, allemaal sinds ik de eerste melding via Bokt kreeg.
Ik heb de afgelopen tijd niks gedownload, geen nieuwe apps geïnstalleerd en ook niet op 'spammerige' sites (Viralands en dat soort dingen) o.i.d. geweest.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:49

Bij mij ook vanmorgen. Dat ik mijn WhatsApp NU moet updaten...

Gebeurt alleen bij Bokt, overigens. Bij andere websites die ik mobiel bezoek niet (maar dat zijn er ook niet zoveel).

Verder doe ik heel weinig downloads op mijn smartphone. Ik heb als extra Apps alleen Whatsapp en een App van mijn werkgever. En heel soms maak ik gebruik van de Facebook App (maar die werkt bij mij op t moment niet heel goed, dus al een poos niet gebruikt).

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:40

ik heb het 3 weken niet gehad ofzo en nu ineens doorgestuurd naar oolloo.com oid.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 19:20

Terwijl ik dit topic lees

Afbeelding

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:28

Inderdaad, bij het lezen van dit topic:

Afbeelding

En krijg, sinds mijn eerste melsi g gisteren al de hele dag om de 15 minuten deze melding:

Afbeelding

En als ik daarop klik:

Afbeelding

En dus echt pas sinds de eerste verwijzing via bokt.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:55

Ik kreeg ook zoiets, maar dan of ik alle media op google drive wilde zetten via whatsapp. kon er ook niet wegklikken oid.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:56

Deze krijg ik
Afbeelding
Afbeelding

Op bokt, maar ook op andere sites of als mijn scherm op 'home' staat.

Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:03

Pelryo schreef:
Ik kreeg ook zoiets, maar dan of ik alle media op google drive wilde zetten via whatsapp. kon er ook niet wegklikken oid.

Deze is normaal. Heeft mijn vriend ook gehad en die heeft nog nooit een banner gehad ;) ff op de homeknop en dan de app afsluiten lost dit op zonder akkoord te gaan :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:25

Steeph schreef:
Pelryo schreef:

Deze is normaal. Heeft mijn vriend ook gehad en die heeft nog nooit een banner gehad ;) ff op de homeknop en dan de app afsluiten lost dit op zonder akkoord te gaan :)

Oke dankje, dan is het toeval dat ik vandaag voor het eerst die melding kreeg en voor het eerst zo'n ooloo doorverwijzing.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:59

Echt bizar dit, het is hier een tijdje rustig geweest maar de afgelopen week was het weer een paar keer raak. Precies dezelfde meldingen, ik krijg ze overal maar juist niet op Bokt...

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:05

Ik heb de laatste tijd dat de advertenties zichzelf openen? Zonder dat ik er duidelijk op klik... Heel vervelend. Alleen op mn telefoon.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:15

Weer een pop up van WhatsApp app op deze link: http://oloooo.com/nl/old/index2.html#167228788

met op de volgende pagina deze tekst in kleine lettertjes:

Ben je jonger dan 16? Vraag toestemming aan je ouders of voogd.Dit is een abonnement dienst, €/week, max 4 sms/week + 3€ aanmeldkosten. De genoemde prijzen zijn incl. BTW. De minimale duur is een week, je betaalt dus altijd tenminste een week. Afmelden? Sms naar . Op deze dienst zijn de algemene voorwaarden van Mobimaniac van toepassing, voor inzage in de algemene voorwaarden klikhier. Aanmelden voor de dienst betekent acceptatie van deze voorwaarden. De gedragscode SMS-Dienstverlening en de Reclamecode SMS-Dienstverlening zijn van toepassing. Er geldt geen herroepingsrecht of zichttermijn. Voor vragen kunt u contact opnemen met en/of support@greenwhaleholding.com. Mobimaniac is een handelsnaam van Medmar International Group Ltd, P.O. Box 146 Road Town, Tortola. British Virgin Islands KvK: 636454. Merk van derde partijen zijn niet verbonden met Medmar International Group Ltd.

Staat hier: http://www.mobimaniac.mobi/campaign/wha ... 2590d09ce2

Ben t behoorlijk zat dit soort ongewenste popups.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:47

Bart, ik krijg het nu ook af en toe op andere sites maar het is meestal op bokt (nog nooit via de mobiele site van Facebook bijvoorbeeld).
Het enige wat ik recent gedownload heb is Endomondo, verder geen enkele gratis app. Geen spelletjes of iets dergelijks.

Ik had het vandaag zelfs twee keer achter elkaar toen ik hetzelfde topic aanklikte. Dat was het topic Goede halsters! Ik klikte dat topic aan, kreeg zo'n melding en drukte op vorige. Toen kwam ik weer bij actieve onderwerpen, dus klikte het topic weer aan en vervolgens gebeurde het weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 23:03

Tijdje rustig geweest en sinds een dag of twee weer feest..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 23:55

Is whatsapp recent geupdate? Het lijkt alsof er malware in whatsapp zelf is geinjecteerd op android. Dit kunnen derde partijen. Dit is een jaar of 2 terug ook gebeurd en verklard o.a. Waarom het alleen android is. En ook waarom het ineens op kan komen en weer kan verdwijnen (wanneer app weer update zonder malware).

Deze zit helaas diep in de telefoon en is voor zover ik gevonden heb met de info van 2 jaar terug alleen te verwijderen met factory reset.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 08:34

Nee, niet recent. Laatste update bij mij ongeveer een maand geleden denk ik.