bruintje123 schreef:En de gebruikers zijn uiteindelijk de mods.
Zwerte.
Juist door het botte gedrag werk je in de hand dat regels veel meer overtreden worden.
Het "ik heb toch niks te verliezen" idee.
Maar dat heb ik al enkele keren aangegeven en wordt toch niet begrepen.
Ik ga het topic verlaten.
Bokt wil de botte bijl.
Prima. Maar aub nooit meer klagen dat de sfeer niet fijn is. Daar zal toch een voorbeeld in gegeven moeten worden.
Tja, ik vind het belangrijk om de verantwoordelijkheid te laten waar die hoort, namelijk bij degene die ervoor kiest om regels te overtreden. De hele houding van 'zij maken dat ik zo doe!" vind ik meer passen bij peuters. Dus ik begrijp best wat je bedoeld, ben het er alleen niet mee eens!
Net zoals je conclusie dat het team dus de botte bijl wil. Dit zie ik echt niet, al helemaal niet als je die conclusie trekt adhv 1 topic. Ik klaag trouwens dus ook nooit over de sfeer, vind ook meer dat dit veroorzaakt wordt door de gebruikers en niet zozeer het team. Ik vind hun voorbeeld juist wel prima, zie genoeg menselijkheid en empathie in situaties waarin ik dit ook als terecht zie.
Dat jij er niet tegen kan als anderen een andere mening hebben dan de jouwe, ligt toch echt aan jezelf. Dit topic heeft duidelijk gemaakt dat deze situatie niet zwartwit is, er staan mensen aan beide zijdes. Jammer dat je dat niet kan accpeteren.