Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:20

Goof schreef:
Want 1 april betekent per definitie dat je andere mensen moet lastig vallen?

Ik vind het een hele goede om iets aan te bieden waar je zelf aan kunt deelnemen, niet iedereen zit te wachten op dit soort acties.

Mijn god wat doe je hier nog dan? :7 Als je je zo doodergert kun je beter even zonder bokt voor die 24 uur? Of, als je dat niet wilt, omdat je wilt kiezen of je deelneemt of niet: gebruik bokt4, dan heb je geen smiliezinnen. Maar wat je vooral beter niet kan doen is de hele dag je eraan ergeren en klagen, terwijl dat dus helemaal niet nodig is, want er zijn genoeg alternatieven/oplossingen.

:+ (drie keer raden wie)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:33

Onbegrijpelijk dat mensen hierdoor serieus van slag raken en boos worden, =:) het zijn maar een paar brave ouderwetse woorden die nog grappig gevonden zijn ook. :j

Zal flink veel werk zijn geweest.

Maar inderdaad de orenmeet wedstrijd die een fikse prijs inhield, de bokt revolutie.

Maar met stip toch waar ik nog steeds een trauma van heb de Farbenfroh dekjes. ^) -O- #) %) ;(

Sammie

Re: Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:34

De bokt revolutie kwam tussendoor, was geen een april grap :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:34

karuna schreef:
Onbegrijpelijk dat mensen hierdoor serieus van slag raken en boos worden, =:) het zijn maar een paar brave ouderwetse woorden die nog grappig gevonden zijn ook. :j

Zal flink veel werk zijn geweest.

Maar inderdaad de orenmeet wedstrijd die een fikse prijs inhield, de bokt revolutie.

Maar met stip toch waar ik nog steeds een trauma van heb de Farbenfroh dekjes. ^) -O- #) %) ;(

De wat voor dekjes?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:35

Farbenfroh.. :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:35

Meen je dat, er was wel iets met de teammies toch op 1 april een keer? Of haal ik nu alles door de war. Plaatst nu een toepasselijke smilie :o?

Farbenfroh mijn allereerste bokt 1 april, ik als :o? Stampte daar heel erg in. Dit waren dekjes die van kleur veranderden na wassen of temperatuurverschil. Dat weet ik niet meer. Die werden verloot onder de inschrijvers. Nu waarschijnlijk ondenkbaar om erin te trappen. Toen hebben heel veel bokkers daarop gereageert en zijn daar nog van in schok. -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:42

Sheran schreef:
De beste 1-aprilgrap van bokt die ik me herinner was een combinatie van een prijsvraag waarbij je de lengte van een paardenoor moest schatten en trailers met TV-schermen. Iedereen dacht dat het oor de grap was, maar dat was dus niet zo en er was een geweldige prijs mee te winnen :')

Sheran schreef:
Jolien87 schreef:
Klinkt als een goeie grap. Wat was de prijs?

2 jaar geleden heb ik een superprijs gewonnen: mijn vriend. <3
Wat gaat de tijd snel zeg.

Een les van een international :) Dit was het topic: [VN] Fotowedstrijd - Win een dressuurles van een international! en de uitslag: [VN] Uitslag Bokt.nl Fotowedstrijd

Ik heb het even teruggelezen en vind hem toch wel heel erg geniaal. Toch denk ik dat farbenfroh met geen mogelijkheid van de 1e plaats te stoten is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:48

Oh hemel _O- Dat zou ideaal zijn als dat zou bestaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:01

Ik vond de tweakers -Bokt dating 1 april zo geweldig. Zoveel werk ingezeten en zo'n succes B-) /3

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:22

karuna schreef:
Meen je dat, er was wel iets met de teammies toch op 1 april een keer? Of haal ik nu alles door de war. Plaatst nu een toepasselijke smilie :o?

Farbenfroh mijn allereerste bokt 1 april, ik als :o? Stampte daar heel erg in. Dit waren dekjes die van kleur veranderden na wassen of temperatuurverschil. Dat weet ik niet meer. Die werden verloot onder de inschrijvers. Nu waarschijnlijk ondenkbaar om erin te trappen. Toen hebben heel veel bokkers daarop gereageert en zijn daar nog van in schok. -O-

Bedoel je niet de paleisrevolutie?

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:26

Simoonzel schreef:
Man man man man man man man.

Waarom moest ik hieraan denken? (':

Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:28

Paleisrevolutie was met teammies maar niet met april. Ergens in september ofzo.?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:28

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook geen succes vind.
De voorgaande 1 aprilgrappen waren gewoon geniaal, ik was heel de dag aan het wachten op iets beter.

Op naar volgend jaar *\o/*

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:34

Jeetje wat een geklaag hier, sorry dat ik het zeg.
Ik denk dat het super moeilijk om ieder jaar weer iets origineels te bedenken. Misschien vinden sommigen het minder leuk, maar origineel is het zeker! Oplossingen worden al gegeven, dus ik snap het geklaag van een aantal hier niet zo.

Super leuk gedaan weer beheer!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:38

Origineel is het ook niet echt hoor. Dingen matchen via onderschriften oi etc is eerder gedaan. Het veranderen van A in B is ook eerder gedaan. Maar dat doet niks af aan of dit wel of niet leuk is. :) ik vind dat gedoe met de smiliies wel grappig. Morgen is alles weer normaal. :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:39

Oh ik bedoelde eigenlijk ook dat met de smilies :D

Maar dat van de onderschriften vond ik ook wel grappig, mooi hoe iedereen al los ging voordat t bericht verscheen (en erg handig voor de oplossing)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:45

En laten we ook de voorpret met de foto's niet vergeten.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:49

Ik heb er wel schik in :D
Vind het wel grappig met de smilies }> :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:57

Ik vind het een leuke en geslaagde grap hoor! Als je het ongepast vindt kijk je toch lekker niet, kan me niet voorstellen dat er niets anders te doen is. Het hele team heeft zich er verdorie voor uitgesloofd en wat krijgen ze: stank voor dank. :n Voortaan maar geen 1-april grappen meer doen dan, want stel je vóór dat het niet bij 1 reactie in 1 topic past. Het bericht is al gisteren geplaatst, de modjes hebben het IM al veranderd, wat wil je nog meer dat ze doen? Als er een probleem is dan pb je toch gewoon een modje ipv er een heel topic over te openen. :roll: Wat een stelletje azijnpissers zeg, bah.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:31

Mwah, heb wel betere 1 april grappen gezien. Deze was snel te doorzien en een beetje knullig ineen gestoken.
Mijn persoonlijke 1 aprilgrap op Bokt is nog steeds niet gespot!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:36

Waar kan je je druk om maken...

Oow oliebol, nu maak ik me druk over iets wat zinloos is om me druk over te maken omdat iemand zich druk maakt over iets wat vrij zinloos is. Waar andere mensen zich weer druk om maken, en die mensen zich daar weer druk om maken! :list:

Netjes dat het is aangepast! +:)+

En nu..... Shut up :x en bokken maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:38

Ik ben benieuwd danzzz :o?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:39

danzzz schreef:
Mwah, heb wel betere 1 april grappen gezien. Deze was snel te doorzien en een beetje knullig ineen gestoken.
Mijn persoonlijke 1 aprilgrap op Bokt is nog steeds niet gespot!

Dan wassie vast net zo goed als je gevoel voor humor _O- _O-

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:48

Danzzz, je bericht hier is de eerste sinds begin maart, waar is je grap dan :') Of was dat de grap? *D :))

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:49

Nou DAT is inderdaad grappig!! _O-