welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:38

ierusju schreef:
Ik weet ook nog een topic van niet zo heel lang terug dat iemand zich zorgen maakte over de buurjongen, die ze al een hele tijd niet gezien had. Politie en al er bij. Ze wilde niet in details treden, maar het was volgens mij niet echt prettig...
Weet niet meer hoe het topic heette.

En een topic die eigenlijk nog loopt, van een vrouw waarvan haar vriend een hele speurtocht van vragen heeft gemaakt voor een verrassing, maar ondertussen is ts al een aantal maanden afwezig. Vraag me echt af of er niets ernstigs is gebeurd...

Inderdaad dat laatste! Vraag me ook echt af of er niet iets gebeurd is..

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:17

Frummel ja, dat topic loopt overigens nog steeds. Lees daar nog steeds in mee; zo fantastisch hoe het met dat paard gaat na alle problemen en zn ataxie. Geeft me hoop voor die kleine 2 jarige die hier op stal staat die als veulen bij de fokker ataxie heeft opgelopen(overigens een andere stal dan waar ze nu staat)

het topic van Henry de Vries was idd ook zeer aangrijpend; maanden vermist en dan uiteindelijk dood in zn auto gevonden.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 19-11-14 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:18

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:27

fransje23 schreef:
Fee_ schreef:
Van het witte/schinmel paard (volgens mij een Andalusier) die in paniek over een hek wilde springen en daarmee heel haar buik open haalde. Het was echt een enorme wond maar door de fantastische zorgen van haar baasje weer prachtig mooi geheeld. Volgens mij is ze begin dit jaar ingeslapen. Als koos naampje had ze Fi als ik het me goed herinner :(:)

De merrie van bokker Nouvel

[VVDD] Hoe snel kunnen dingen gaan...

och jee, ja dat verhaal ken ik ook nog wel. Was uiteindelijk heel mooi geheeld. Lees nu pas dat dat paard niet meer leeft -O-

colunder

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:45

Het verhaal wat mij het meest is bijgebleven is dat over mijn eigen pony wat door diegene die zijn dood had veroorzaakt op bokt was geplaatst.
hij schreef dat zijn vriend het vuurwerk had gegooid waar mijn pony dus een hartstilstand van had gekregen.
maar hij had er zelf aan meegedaan.
ik hoorde van een nicht van mij over dat topic en heb me toen op bokt laten registreren om mijn kant van het verhaal te kunnen vertellen.
het pijnlijkst waren de opmerkingen van sommige bokkers die het verhaal niet geloofde,het zou een reltopic zijn.

Verder natuurlijk nog meer topics,maar die zijn al genoemd.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:57

Ja inderdaad, het topic over henry die vermist was. Ik dacht daar een tijdje terug nog aan en toen ben ik gaan zoeken naar die facebook pagina... Want wist zijn naam niet meer. Erg heftig dat hij toch dood is, maar wel fijn dat de familie nu duidelijkheid heeft...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 01:32

Zo net dat verhaal van Tunesië gelezen(althans gedeeltelijk dan; lees rest morgen wel) en omg zeg :oo :r wat een verhaal. Wat een vreselijke weken moeten die meiden hebben gehad en wat een angst toen ze weg gingen en ze achtervolgt werden.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 08:22

Schiet me nog een binnen. Alle verhalen van BOB de vos ook gevolgd...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 08:27

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 09:07

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 09:30

Heftige verhalen hier. Wat sommigen moeten meemaken.. :(

Ik herinner me een mannelijke bokker die iets van Hestakuuk (weet niet zeker of je het zo schrijft) heette en een paard had samen met zijn vriendin. Die vriendin maakte het uit, dus toen had hij het paard. Die man/jongen wist helemaal niks van paarden, dus ging hij op bokt advies vragen. Hij ging zelfs rijles nemen, als ik het goed begreep. Klonk allemaal best vaag en geen idee of dit verzonnen was, of niet.
Later heeft hij zijn boktnaam veranderd, omdat zijn naam paardenl** betekend, dat wist hij niet, want zijn (nu ex)vriendin had zijn account aangemaakt.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 10:41

De vermissing van Henry de Vries is me bijgebleven, heb dat topic intensief gevolgd.
En het verhaal van Winnie ook..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:28

het plotselinge overlijden van bokker pollywoppy....

het verhaal van SG natuurlijk,en verder nog wat oude verhalen,zoals het paard wat met zijn lies in een kruiwagen handvat terecht kwam en ter plekke dood bloedde,dat heeft er echt voor gezorgd dat ik altijd zorg dat er nooit een kruiwagen meer in de weg staat bij de paarden.

veel van de topics hiervoor beschreven staan mij zeker ook bij... :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:31

De vermissing van Henry de vries, idd.
Het verhaal van Kaatje. Wat fijn dat het nu goed met ze gaat!
Het topic over Fay. Daar heb ik echt wel wat traantjes gelaten. Zo oneerlijk hoe dat is afgelopen...
En natuurlijk de topics over overleden bokkers. Vooral Bietjuh staat me nog heel helder voor de geest.

Natuurlijk ook leuke dingen:

Heb genoten van de bokker die de ober in het sushirestaurant wel zag zitten
De adoptie van Spirit. Vooral die foto met die roze teil op z'n kop zie ik nog zo voor me :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:41

Oh ja het verhaal van bokker maureen die een medewerker van walibi wel zag ziten. Bleek hartstikke gay en ze stond uiteindelijk met naam en toenaam op een website over pretparken.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:01

Er was ook een keer een topic over een meisje die een kleine misvormde pony had gekocht(puck?)Zij had alles geprobeerd om hem op te knappen,maar heeft hem volgens mij toch in laten slapen.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:46

De bokker die op zoek ging naar een medewerker van de efteling (joris en de draak)

De jongen die frankyfrank heette ofzo en zei dat zn zus was overleden en hij haar fries had gekregen. Daarna was het paard gestolen en gingen bokkers allemal zoeken. Verhaal rammelde aan alle kanten een hij had foto's in zijn profiel van christiano ronaldo!

Het ongeluk van bietjuhh

Een bokker die verstandelijk iets minder begaafd was en altijd zat te zeuren en alle tips afwimpelde en heel veel om aandacht vroeg. Op een dag zei ze ik kom nooit meer op bokt en iedereen zei dat ze wel weer terug zou komen maar dat is niet gebeurd!
Laatst bijgewerkt door Reusje0504 op 19-11-14 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:58

Fighter (die is verkocht naar het buitenland meen ik. )
Dak natuurlijk... Ik weet nog hoe ze na het overlijden van Dak een tijd op haar woonplaats "Dakloos" had staan... :(:)
Het veulen dat niet kon staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:02

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:03

Ayasha schreef:
Dak natuurlijk... Ik weet nog hoe ze na het overlijden van Dak een tijd op haar woonplaats "Dakloos" had staan... :(:)

En dat begrijp ik nog steeds niet, ze heeft toen heel duidelijk gezegd dat hij nooit verkocht zou worden.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:04

Ik lees al jaren mee op bokt. Had ook een hele tijd geen account (mocht niet van ouders vroeger).

Er staat mij het verhaal bij van ik dacht Lynn nikita die een paard probeerde te redden van iemand en uiteindelijk hierin ook slaagde.

Ik heb eens een topic gelezen van iemand die creme gesponsord kreeg voor haar paard die een gigantisch grote wond had. Dat vond ik zo mooi om te zien genezen!

En het verhaal van een bokker over Johnny Depp. Weet haar boktnaam niet meer maar ik heb wat gezwijmeld en in spanning zitten wachten op een vervolg stuk.

Het gedoe om pennymeisjes alert en het topic waarin men tegen penny's waren. Ik dacht iets als de anti penny coalitie of zoiets. Ik zat nog net niet met popcorn voor de computer om al die roddels te lezen. Jammer dat je niet meer zo ver terug kan zoeken op bokt, zou het zo weer opzoeken haha.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:05

kimmie1 schreef:
Ayasha schreef:

En dat begrijp ik nog steeds niet, ze heeft toen heel duidelijk gezegd dat hij nooit verkocht zou worden.

Als het dier het goed gekregen heeft zie ik het probleem niet. :)
Fighter was door zijn benen enkel geschikt voor recreatie en is naar een gezin gegaan dat hem dat kon bieden. :)

Edit; de dames die de paarden redde (in Marrum?) :) Altijd een prachtig filmpje gevonden.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 19-11-14 13:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:10

Ik kan me nog goed herinneren dat er een bokker was met een SA die heel veel struggles had met zichzelf en het verwerken van seksueel misbruik, wat jaren geleden gebeurd was. Ik ben benieuwd hoe het met haar is!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:15

[HK] Help! Kanker?? Ben pas begin 30! deel 3

Omdat ik het samen met meer bokker geleefd heb en nog steeds doe.
Vandaag is het al weer 2 jaar geleden dat we gedag moesten zeggen, maar het heeft ook veel magie gebracht.

Veulen Spirit inderdaad........de shetlander met de erge onderbeet........het penny verhaal wat door bokkers zelf ter plekke ingevuld werd :')