Deze ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ierusju schreef:Ik weet ook nog een topic van niet zo heel lang terug dat iemand zich zorgen maakte over de buurjongen, die ze al een hele tijd niet gezien had. Politie en al er bij. Ze wilde niet in details treden, maar het was volgens mij niet echt prettig...
Weet niet meer hoe het topic heette.
En een topic die eigenlijk nog loopt, van een vrouw waarvan haar vriend een hele speurtocht van vragen heeft gemaakt voor een verrassing, maar ondertussen is ts al een aantal maanden afwezig. Vraag me echt af of er niets ernstigs is gebeurd...
fransje23 schreef:Fee_ schreef:Van het witte/schinmel paard (volgens mij een Andalusier) die in paniek over een hek wilde springen en daarmee heel haar buik open haalde. Het was echt een enorme wond maar door de fantastische zorgen van haar baasje weer prachtig mooi geheeld. Volgens mij is ze begin dit jaar ingeslapen. Als koos naampje had ze Fi als ik het me goed herinner
De merrie van bokker Nouvel
[VVDD] Hoe snel kunnen dingen gaan...
Ayasha schreef:Fighter (die is verkocht naar het buitenland meen ik. )
Dak natuurlijk... Ik weet nog hoe ze na het overlijden van Dak een tijd op haar woonplaats "Dakloos" had staan...![]()
Het veulen dat niet kon staan...
kimmie1 schreef:Ayasha schreef:Fighter (die is verkocht naar het buitenland meen ik. )
Dak natuurlijk... Ik weet nog hoe ze na het overlijden van Dak een tijd op haar woonplaats "Dakloos" had staan...![]()
Het veulen dat niet kon staan...
En dat begrijp ik nog steeds niet, ze heeft toen heel duidelijk gezegd dat hij nooit verkocht zou worden.