Moderator

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:18

Nayomie schreef:
elenaMM77 schreef:

lol, ts is bang dat ze straks nog 3 jaar extra moet wachten omdat 21+ het meest populair begint te lijken ;)

Dat zal niet gebeuren omdat er nog een aantal 21- moderators zijn. Wat gaan zij daar mee doen dan? Eruit schoppen omdat ze geen 21 zijn maar hun werk wel prima doen?

inderdaad maakte ik een grapje..

en zoals ook in het echte leven, zou er dan een overgangsregel zijn.. degene die dan al mod zouden zijn blijven dat er zouden alleen geen nieuwe van 18-21 jaar aangenomen worden.. simple is that

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:20

Nayomie schreef:
Er zijn mensen van 30 die zich gedragen als een 16 jarige puber en er zijn 19 jarigen die verantwoordelijkheid kunnen nemen en een prima denkwijze hebben. Dat jij als 21 opeens heel wijs een slim werd, betekent niet dat iedereen dat zo heeft.

de mensen die 30 zijn en zich als een pubergedragen worden afgewezen omdat ze niet geschikt zijn als moderator.

de mensen zijn die onder de 18 (of welke grens dan ook) worden afgewezen, worden afgewezen op leeftijd..

zoals ik al eerder aangaf.. het behalen van een leeftijd geen geen automatisch toegang tot de banknopjes.. je moet er èn geschikt voor zijn èn oud genoeg.. Er zijn ook Nederlanders die nooit auto zullen rijden al zijn ze 3x 18 jaar oud inmiddels.. gewoon omdat ze niet door de selectie (rij examen) heen kunnen komen.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:34

Ik heb nergens gezegd dat ik opeens heel wijs en slim werd, dus dat is onzin. Veranderen kan in de breedste zin van het woord.

Er zijn inderdaad genoeg verantwoordelijke mensen van 19. En er zijn ook genoeg onverantwoordelijke mensen van 19. Gelukkig zullen die geen mod worden want niet iedereen wordt zomaar aangesteld. En omdat je nu eenmaal niet met iedereen afzonderlijk rekening kan gaan houden moet er 1 lijn worden getrokken. Dat is het enige dat ik probeer te zeggen. Of die grens op 18, 19, 20 of voor mijn part daar tussenin ligt maakt me geen biet uit.

Feit is dat de gemiddelde 21-jarige gewoon anders denkt en in het leven staat dan de gemiddelde 18-jarige. Dat heet namelijk opgroeien. Uitzonderingen heb je overal, zo kan je eeuwig bezig blijven.

tessyke

Re: Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 00:40

Tuurlijk zijn er mensen die op hun 18 mentaal veel ouder zijn maar dat is toch een behoorlijke minderheid.
En je moet ook ergens een grens trekken en die zijn meestal 18 jaar en 21 jaar.
Dan liever die van 21 jaar.

En de moderators die op dit moment jonger zijn die hebben hun strepen al lang verdiend, die ga je toch niet afdanken :D