Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cajushe schreef:Ik wil graag helpen,
is het niet een idee o in zo'n topic eerst vriendelijk te vragen aan de des betreffende om wat vriendelijker te reageren, wordt daar niet op gereageerd, di nogmaals te vragen via pb, en wordt er daarna nog niet op gereageerd dit te melden aan een moderator?
zouden wij dus allemaal dagelijks als het mogelijk is even door de YRT moeten scrollen, om even te controleren of alles nog wel vriendelijk verloopt!
let even niet op mijn spelfouten, ik zit op mn telefoon!
Maartje1990 schreef:Dan moeten alleen de mods wel wat doen en ik heb de ervating dat ik temde op berichten (ts werd helemaal onderuit gehaald) en de mod deed niets. Was niets verkeerds aan, toen nog wat berichtjes op en neer. Maar nee, terwijl er toch sprake was van cyberbullying, er wordt echt maar sporadisch door mods in gegerepen wanneer het de mods uitkomt en het in hun straatje past. Corrupt en hypocriet gebeuren.
quartel schreef:Maartje1990 schreef:Dan moeten alleen de mods wel wat doen en ik heb de ervating dat ik temde op berichten (ts werd helemaal onderuit gehaald) en de mod deed niets. Was niets verkeerds aan, toen nog wat berichtjes op en neer. Maar nee, terwijl er toch sprake was van cyberbullying, er wordt echt maar sporadisch door mods in gegerepen wanneer het de mods uitkomt en het in hun straatje past. Corrupt en hypocriet gebeuren.
Misschien dat jij dat zo voelt maar ik kan je vertellen dat dat niet altijd zo zal zijn.
Ik ga er van uit dat jij ook hier komt omdat je je ergert aan hoe sommige topics lopen.
Waarom ben je dan niet naar een andere mod gegaan voor overleg toen er voor jouw gevoel niks gedaan leek te worden?? Als je dingen niet zelf bespreekbaar maakt komt er ook geen oplossing voor je ergernis.
quartel schreef:Veulen84.....
Ik denk niet dat je het zo moet zien.
Wij hebben het hier over jongeren en volwassenen.
Want net zo goed als de volwassenen soms de sfeer verzieken kunnen jongeren dat ook.
Dus het gaat over het algemeen gebruik van bokt.
Gini schreef:Zo een afkoel-ban vind ik best nog een mooie optie voor echte relberichten. Want een bokker die echt gaat rellen in een topic heeft het topic waarschijnlijk al verpest en op slot gekregen, nog voordat hij zijn tweede OW opent.
Door die bokker meteen buitenspel te zetten door hem het reageren te ontnemen, blijft het topic open en wordt de lont uit het kruitvat getrokken zodat het ook na die tijdelijke ban niet meer interessant is om als eenling op een discussie in te hakken die al lang verder is geëvolueerd.