Of wist je gewoon niet hoe het geschreven moest worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Was segt ook echt hipper dan zegt?
Of wist je gewoon niet hoe het geschreven moest worden?
Dabo schreef:Hoihoi,
Ik heb misschien wel een domme vraag, maar ik ben er zo lang uitgeweest...
Na 17(!) jaar ben ik weer gaan rijden, en ik vind het geweldig. Vroeger heb ik eigen paardjes gehad, en ik zit er over te denken om er heel misschien toch wel weer eentje te gaan kopen. Maar..... Vroegah.. was een paard groter dan 147,3 en alles wat eronder zit een pony.
Nu ben ik zelf niet zo groot, dus ik wil wel een paardje van zo rond de 1.50, 1.55 ofzo. Dit is dus nu blijkbaar een E-pony?
Wel goedkoper in de stalling.. maar.. Stel, ik wil ook weer wedstrijden gaan rijden. Vroeger moest je naar de paarden als je 18 werd.
Kan ik, met mijn 40 jaar, met een E-pony dressuur wedstrijden rijden??
Help!Thnxx alvast voor jullie reacties
Geryon schreef:Geryon schreef:Heeey!! Ik ben 13 en mijn pony en ik knuffelen MET elkaar. En ik stomp hem ook heel vaak (niet hard, en ook niet dat ie schrikt van de ''klap'', maar speels) dit vindt ie helemaal geweldig. Maar ik heb gewoon een hele rare pony!
Citaat:hee!!
ik rijd op manege spaarnwoude!
daar worden ongv 1 x per maand een buitenrit gemaakt!
zelf vind ik het leuk alleen je zit wel in een groep!
heel veel vriendinnen gaan idd naar poelenburg maar daar wil ik niet heen.
met een carrousel 3 kamp ben ik daar geweest en vroegen we waarom ze zo mager waren (die paarden dan)
en ze zijden dat als ze een strandrit ofso gingen maken weinig eten kregen!!
sorry maar daar ga ik echt geen geld voor geven!
groetjes!
pimaude schreef:-Wat zou jij nou echt heel gaaf vinden bij een rijbroek?
~ Een felle kleur met een rustige kleur (bijv. beige-oranje)
-Wat MOET een rijbroek hebben voor jij de broek koopt?
Zakken en een zitvlak.
~ Wat vind je echt heel irritant of vervelend?
Als een rijbroek afzakt of schuurt tijdens het lopen/rijden
-Wat voor stoffen vind je fijn?
~ Suede, katoen
-Heb je een moeilijke maat en pas je nooit geen rijbroeken? Geef even aan wat er niet goed is!
~ Ik heb lange benen, maar wanneer ik een rijbroek pas worden de benen te slobberig.
Chipsielover schreef:een paar jaar geleden besefte ik niet echt dat een goed zadel en hoofdstel zo duur waren
( had toen nog geen verzorgpony)
toen heb ik rusie gekregen omet een vriendin omdat ik met mijn grote mond
toch even moest zeggen dat ik dat bruine zadel en zwart hoofdstel echt niet vond staan,
nu heb een een geheel zwart set.
heeft wel een tijdje geduurt,
heb ook een tijdje met alles zwart gereden behave mijn beugelriemen en staartriem.
oké nu heb ik er begrip voor maar vind het nog niet écht mooi staan![]()
waar ik me overgens wel aan erger aan mensen die:
- het t-shirt en het dekje niet bij elkaar passen ( een rijbroek is begrijpelijk maar een t-shirt )
- het dekje en de eventuwele peesjes niet bij elkaar passen b.v een rose dekje en oranje peesjes
[b]LEES:vergens het ik met bruine of zwarte peesjes die niet bij het dekje staan geen probleem
kan me best voorstellen dat mensen het zich niet kunnen veroorloven om bij elk dekje
bijpassende peesjes te kopen,
of hebben een paard die de peesjes echt nodig heeft en dan liever 1 of 2 paar duurdere heben.[/b]nog iets aan mijn lijstje toe te voegen:
- rijlaarzen die weken niet gepoetst zijn
Kirsha schreef:Ik vind de wat robuustere rassen leuk. Vooral Tinkers, helemaal mijn ding. Fjorden dan weer minder. Dus een beetje de bomproof paardjes rond de 1.55 meter.
Het is wel een beetje stom om dit zo te zeggen, mijn huidige verzorgknol is een Engels rijpaard van 1.75 die in zijn eentje buiten overal bang voor is. Maar ik ben nou eenmaal gek op die knol
Jamiefris schreef:Mijn pony is al heel lang in de diarree.
We weten niet hoe het komt en ook niet hoe we het moeten oplossen.
Heeft iemand miss iets waar het beter van wordt?
Hij wordt niet vaak meer gereden.
Is 8 jaar.
Staat in een kale wei. Met nog een merrie die er geen last van heeft.
Hij krijgt ongeveer een kwart kilo muslie.
We dachten dat misschien lijnzaadolie wel zou helpen.
Dat werkt ook niet..
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?