Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShamalArabs schreef:Eirikur schreef:C'est la tône qui fait la musique, SA...
ik zal niet temmen, maar wel vriendelijk verzoeken je aan de regels op bokt te houden en in ABN te typenik spreek immers geen frans (? gok ik)
Anoli schreef:Krijg hier langzaam het gevoel dat het team de klachten niet echt serieus neemt.
Ja er worden oplossingen verzonnen, waarvan de pb's melden prima is, maar het feit dat we allerlei omwegen moeten gaan volgen om normaal te kunnen bokken gaat mij te ver...
Jammer bokt dat het zo moet, maar voor mij is de lol er af.
Ik zal niet verdwijnen simpelweg omdat ik nog wat meetings heb lopen, maar veel ga ik hier niet meer zijn
Undefined schreef:Hebben jullie nu echt nog steeds last van een traag bokt dan? Ik gebruik nu geeneens pegasus maar alles gaat super snel en ik wordt ook niet uitgelogd oid.
EvelijnS schreef:Het is niet de insteek jullie klachten weg te wuiven met 'dan moet je maar op pegasus gaan bokken'. Dit is een tijdelijke oplossing, er wordt hard gewerkt om de snelheid van de website weer normaal te krijgen en alle problemen te verhelpen. Je kunt echter niet verwachten dat dit met een knip in de vingers klaar is.
Ibbel biedt jullie de oplossing om via pegasus te bokken en daar moeten jullie het, hoe vervelend dit ook klinkt, even mee doen.
set_elkol schreef:wat ik vervelend vind is dat de jongens zich hier aanmelden en dan zeggen goh, ik heb geen 25 nuttige berichten te melden hier. Nee logisch, want het is een paardenforum... wat doe je hier dan?