Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:51

C'est la tône qui fait la musique, SA...

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:52

Eirikur schreef:

ik zal niet temmen, maar wel vriendelijk verzoeken je aan de regels op bokt te houden en in ABN te typen :) ik spreek immers geen frans (? gok ik)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:53

ShamalArabs schreef:
Eirikur schreef:

ik zal niet temmen, maar wel vriendelijk verzoeken je aan de regels op bokt te houden en in ABN te typen :) ik spreek immers geen frans (? gok ik)

Het is de toon die de muziek maakt. Maar Frans klinkt denk ik wat... Intelligenter of zo?

Air

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:54

Romantischer. Om in die sferen te blijven :')

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:54

Toon hoor je niet op een forum, het is slechts je eigen interpretatie.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:56

Ik kan ook 0,0 frans maar na la tone en la musique snapte ik hem toch al wel :+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:01

Jongens, er wordt hier geklaagd over 2 dingen: vunzige PBs en traag bokt.
Er is voor beide een oplossing, die worden (kennelijk) genegeerd en/of terzijde geschoven.

Wat is nu de bedoeling van dit topic? Een probleem melden met de vraag of er wat aan gedaan kan worden? Dan moet je de ontvangen PBs doorsturen, dan wordt er wat aan gedaan, en dan moet je van server wisselen, dan heb je geen last meer.

Als je dat niet doet, kan ik niet anders dan concluderen dat het probleem kennelijk niet echt het probleem is, maar dat er om één of andere reden generiek onvrede gespuid wordt. En dat is best, maar dan valt er weinig op te lossen.

(Als een oplossing voor een probleem niet wordt geaccepteerd, is het probleem het echte probleem niet. Dat bedenk ik niet zelf, maar dat is bekende verkoop/management/marketing etc theorie.)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:04

Krijg hier langzaam het gevoel dat het team de klachten niet echt serieus neemt.
Ja er worden oplossingen verzonnen, waarvan de pb's melden prima is, maar het feit dat we allerlei omwegen moeten gaan volgen om normaal te kunnen bokken gaat mij te ver...

Jammer bokt dat het zo moet, maar voor mij is de lol er af.
Ik zal niet verdwijnen simpelweg omdat ik nog wat meetings heb lopen, maar veel ga ik hier niet meer zijn :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:06

Anoli schreef:
Krijg hier langzaam het gevoel dat het team de klachten niet echt serieus neemt.
Ja er worden oplossingen verzonnen, waarvan de pb's melden prima is, maar het feit dat we allerlei omwegen moeten gaan volgen om normaal te kunnen bokken gaat mij te ver...

Jammer bokt dat het zo moet, maar voor mij is de lol er af.
Ik zal niet verdwijnen simpelweg omdat ik nog wat meetings heb lopen, maar veel ga ik hier niet meer zijn :n

Allerlei omwegen... Jeetje... Pegasus typen is wel erg lastig, dus :D?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 19:07

Via bokt mobiel draait pegasus niet geloof ik....

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:08

Hebben jullie nu echt nog steeds last van een traag bokt dan? Ik gebruik nu geeneens pegasus maar alles gaat super snel en ik wordt ook niet uitgelogd oid.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:09

Dat zou kunnen. Ik zal Bart even vragen waar m.bokt op draait en of daar wat aan te doen is.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:09

Ik vind wel dat het team de klachten serieus neemt. Ik krijg juist het gevoel dat jullie alleen vinden dat het serieus genomen wordt als B&B opdoekt en alle tweakers verbannen worden.

Ik heb de laatste tijd genoeg geklaagd over het team, maar nu vind ik dat ze het echt top doen. Mijn complimenten voor het team, echt. (En het team van tweakers)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 19:09

YamaSaki schreef:
Mag de OP even veranderd worden aub?

Kan jij wat meer geduld hebben misschien?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:10

Undefined schreef:
Hebben jullie nu echt nog steeds last van een traag bokt dan? Ik gebruik nu geeneens pegasus maar alles gaat super snel en ik wordt ook niet uitgelogd oid.

Ik heb ook nergens last van :). Zelfs met mijn trage internetverbinding (draadloos) is bokt snel.

deus_ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:10

Heb er al die dagen geen last van gehad, misschien provider wat in de stress?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 19:10

Ibbel schreef:
Dat zou kunnen. Ik zal Bart even vragen waar m.bokt op draait en of daar wat aan te doen is.

Oplossing: b&b op pegasus laten draaien..

en wij gewoon het normale bokt zoals het was op de server..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:11

wat ik vervelend vind is dat de jongens zich hier aanmelden en dan zeggen goh, ik heb geen 25 nuttige berichten te melden hier. Nee logisch, want het is een paardenforum... wat doe je hier dan?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:13

Jeetje wat een gezeur zeg :oo ik kan me niet altijd vinden in het bokt beleid, maar nu bied bokt de oplossing voor beide partijen, de mensen die willen blijven met rweakers en er last van ondervinden

Ennn, sommige laten het klinken alsof je elke keer ipnieuw pegasus moet intypen...

MueR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:14

Undefined schreef:

Bart en ik hebben flink zitten sleutelen, de servers hebben het minder druk ;)

Dames, ik ben al een paar keer in de chats gedoken om klachten op te lossen. Er zijn al sancties uitgedeeld aan vervelende pubertjes die zich niet kunnen gedragen. Ik ben hier omdat ik, en met mij de rest van de tweakers crew, klachten van wangedrag direct wil aanpakken. Ik vraag alleen, net als jullie eigen mods dat doen, of jullie ze alsjeblieft willen melden. Ik vind politieagent spelen niet leuk, maar het is schijnbaar nodig, dus doe ik het, zodat het een beetje gezellig blijft.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:15

Het is niet de insteek jullie klachten weg te wuiven met 'dan moet je maar op pegasus gaan bokken'. Dit is een tijdelijke oplossing, er wordt hard gewerkt om de snelheid van de website weer normaal te krijgen en alle problemen te verhelpen. Je kunt echter niet verwachten dat dit met een knip in de vingers klaar is.
Ibbel biedt jullie de oplossing om via pegasus te bokken en daar moeten jullie het, hoe vervelend dit ook klinkt, even mee doen.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:16

EvelijnS schreef:
Het is niet de insteek jullie klachten weg te wuiven met 'dan moet je maar op pegasus gaan bokken'. Dit is een tijdelijke oplossing, er wordt hard gewerkt om de snelheid van de website weer normaal te krijgen en alle problemen te verhelpen. Je kunt echter niet verwachten dat dit met een knip in de vingers klaar is.
Ibbel biedt jullie de oplossing om via pegasus te bokken en daar moeten jullie het, hoe vervelend dit ook klinkt, even mee doen.

Dit vind ik in ieder geval een stuk vriendelijk gebracht, dankjewel :)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:19

set_elkol schreef:
wat ik vervelend vind is dat de jongens zich hier aanmelden en dan zeggen goh, ik heb geen 25 nuttige berichten te melden hier. Nee logisch, want het is een paardenforum... wat doe je hier dan?

ik geloof dat dat ook wel is omdat de dames hier wel op aandrongen ;)

Ik wilde hier eigenlijk niet reageren maar ik vind wel dat mensen wat heftig reageren. Bokt is natuurlijk een openbare website en hoewel de meeste natuurlijk paardenliefhebbers zijn. Lopen er ook mensen rond die niks met paarden doen. Het valt nu natuurlijk op omdat het via de "datingwebsite" veel reclame heeft gemaakt. Ik geloof alleen dat de meeste bokkers en tweakers het juist gezellig hebben en de meeste ook niet uit zijn op een relatie.
Normaal als er ongepaste reacties worden geplaatst wordt er direct getemd en heeft verder daar niemand problemen mee.
Dat de website sloom is.. eigenlijk heb ik daar nu totaal geen last van (en ik zit niet op pegasus volgens mij, staat gewoon http://www.bokt.nl tenminste). Ik geloof ook dat ze daar mee bezig zijn.
Kortom ja ook ik vind dat bokt geen dating site moet worden maar ook als de website verdwijnt zijn de tweakers vrij zich te melden.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:22

Van mij hoefde dat tweakers gedoe ook niet.
Maar ik heb er verder geen last van, de topics die ermee te maken hebben klik ik weg.
Best kans dat de tweakers die hier een account hebben gemaakt na een tijdje weer weg zijn.
Bokt is wel een paardenforum, de echt geïnteresseerden zullen blijven en dat is prima natuurlijk.
Maar al dat puber gedoe en op hol geslagen hormomen, het zal wel iets tijdelijks zijn. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:41

Ik vind dit echt een zaniktopic. Zoals Ibbel ook al aangaf zijn er gewoon oplossingen en als je met die info van haar niks doet dan zeur je dus gewoon om het zeuren.

Ieder z'n eigen mening natuurlijk en als je B&B niet leuk vindt is dat dikke prima, maar laat anderen ook hun lolletje hebben. En de Tweakers-leden die hier écht niks te melden hebben, zijn als je het mij vraagt toch in no time weer vertrokken.

En nu ga ik weer gezellig kletsen met hele vriendelijke nerds. :)