Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rowie_lover schreef:ginger18 schreef:
Ja, het was echt serieus. Haha, al begrijp ik best dat het niet serieus over komt.
Maar die vriendin van mij moest echt elke keer poepen als ik haar aan de telefoon had.
Ik weet eigenlijk niet of ze er nu nog last van heeft, zal het eens vragen.
Ginger18 werkt nog steeds erg laxerend voor mij maar aangezien we niet zo vaak meer bellen hoef ik ook niet meer zo vaak. Maar ow wee als ze me belt, dan moet ik weer rennen!!!!
Iejoorr schreef:Nog een blunder van mij was dit topic:
[FZ] Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer (wie kent het ondertussen niet? )
Veel reacties zijn ''helaas'' verwijderd, maar man wat werd dat een reltopic zeg
JasmijnJoy schreef:Geweldig! En dat keien topic, dat ha dik ook ooit. Nou die kunnen rennen die beesten, en ik wist niet hoe snel ik de berg weer op moest rennenGelukkig had ik geen hoedje!
![]()
TsarinaZ schreef:haha eerste vind ik echt super! zie ik mezelf ook nog doen! had daarnet toch even mijn grootste blunder! ik ben van Belgie en blijkbaar word het woord "schraal" dus in Belgie en Nederland anders gebruikt. Iemand zei dat mijn merrie schraal was maar hier in Belgie is het een nogal beledegend woord.. vond ik dus effe niet fijn tot ik er achter kwam dat het gwn betekend dat ze wat mager is.. oooopppsss
arans schreef:Ik dacht dat het heel leuk zou zijn als ik een topic ging openen waar we moesten doen alsof we een paard waren.Helaas vond niet iedereen dit toen zo leuk, maar als ik het nu terug lees is het wel super grappig
[KH] paarden toegestaan!!(verboden voor mensen)
Butterfly schreef:arans schreef:Ik dacht dat het heel leuk zou zijn als ik een topic ging openen waar we moesten doen alsof we een paard waren.Helaas vond niet iedereen dit toen zo leuk, maar als ik het nu terug lees is het wel super grappig
Ik vond Sjoert ook wel leuk"ik hinnik er bij deze een slotje op" en iets van "er stond dat dit gezever met inhoud was, maar ik heb de inhoud nog niet gevonden"
Citaat:Bij de beschrijving van dit forum staat iets in de zin van:
"slap gezever met INHOUD"
Die kan ik hier echt niet vinden
arans schreef:Ik dacht dat het heel leuk zou zijn als ik een topic ging openen waar we moesten doen alsof we een paard waren.Helaas vond niet iedereen dit toen zo leuk, maar als ik het nu terug lees is het wel super grappig
Citaat:Jo ik snap hem -_-' . Je moet net alsof doen alsof je een paard bent..
*zucht* Waar gaat het heen met deze wereld?!
Citaat:Jullie houden je niet aan de regels!!!!
Oscar schreef:Alle blunders opnoemen gaat me een beetje te ver, maar ik heb ooit hele boze PB's gehad omdat ik mijn kat zo'n achterlijke en smakeloze naam gegeven had. Ik was me daar niet echt van bewust, totdat ik mijn eigen topic terug las.
Een van onze katten heet Homer. Vernoemd naar Homer Simpson.
Misschien voelen jullie de bui al hangen, maar ik was dus de 'm' vergeten te typen en tsja...... inderdaad een erg smakeloze naam voor een kat