Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt, maar toch even het volgende..
Ik heb er spijt van dat ik de betreffende bokker eerder in bescherming heb genomen. Ik ben er nu wel achter dat ik het niet bij het juiste eind had en ik ben er ook weer achter met wie ik wel en met wie ik niet te maken wil hebben. Ik heb vertrouwen gehad in iets wat dat vertrouwen niet waard was. Jammer, maar helaas. Excuses!
MelanieB schreef:Hhilde schreef:Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt, maar toch even het volgende..
Ik heb er spijt van dat ik de betreffende bokker eerder in bescherming heb genomen. Ik ben er nu wel achter dat ik het niet bij het juiste eind had en ik ben er ook weer achter met wie ik wel en met wie ik niet te maken wil hebben. Ik heb vertrouwen gehad in iets wat dat vertrouwen niet waard was. Jammer, maar helaas. Excuses!
![]()
Mensen verwachten het niet, maar helaas toch zeker waar.
Sani schreef:Maakt dat enig verschil? Dit topic draait niet om de gedupeerden van Shaunibef.
Ik quote uit de OP: "Waarom worden gebruikers direct gebant. sws, waarom word je van bokt helemaal gebant terwijl je op bokt de beste figuur kan zijn? waarom geef je dan niet een ban op boktmarkt van mij part. Maar hoe rigoureus is het als je dan direct maar voor heel bokt bant??"
Dit is besproken en uitgelegd. Dan hoef je nu niet verder te gaan waar het inmiddels gesloten topic gestopt is.
_San87_ schreef:M_hartje_M schreef:Nou mijn pakket is binnen
het scapa dekje en pessoa set is in orde
echter is de eurostar peacock in maat Mik wil graag mijn 40 euro terug
Stuur een PB.