Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:37

als jullie haar adres hebben, waarom sturen jullie dan geen aangetekende brief met een uiterste datum, met daarin de adres van de gedupeerde en wat ze hebben besteld zeg maar en een kopie van jullie gedeelte van de afgeschriften. zo heb ik het vaker gehoord dat mensen zo wel met alles krijgen en je staat als gedupeerde sterker in je schoenen.

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:39

ik heb gezegd dat ik het zou regelen de pakketjes staan klaar en voor ze naar het postkantoor gaan maak ik er foto`s van en daarna komen de track trace codes online en dan is het voor mij ook klaar

ik probeer zowel jullie als shauni te helpen , en Upendo stop eens met die zwart makerij naar shauni

anders gaan we spiegelen gaan we alle diefstallen van jou bekend maken alle dekjes die JIJ op stallen heb gejat en nog meer prive dingen , leef je eigen leven en ga je eigen weg , maar laat shauni buiten jou leven

Shauni is nu mijn dochter en ik zal haar beschermen zoals ik met al mijn kinderen doet

voor alle andere heb even begrip voor shauni haar sitouatie , en geef haar de voordeel van de twijfel

ik weet namelijk dat er in de pakketjes ook nog een extra kadootje zit , als goedmakertje en haar manier om sorrie te zeggen , wacht het even af

upendo

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:41

Ja hoor Angeliek, ik ben diegene die nog op stal is, ik heb spullen zat, waarom zou ik ze jatten van anderen...

Shauni heeft altijd leugens verteld nadat de relatie over is gegaan, je hoort wel veel verhalen vsn een kant..

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:42

01San schreef:
Niks mis mee toch om langs te gaan! Zou ik ook doen en gewoon ook met zijn allen.
Als je spullen niet opgestuurd zijn , dan maar halen!
Nog makkelijk trouwens voor de 'verkoper' ook...

Ja idd eigenlijk voor de mensen die hun spullen nog niet hebben gekregen nog geen slecht idee

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:43

Het is niet echt nodig om met modder naar elkaar te gooien. Zowel Upendo als Angelsss want dit schiet niet op.
Het topic draait hier nu meer om jullie dan de gedupeerden :) Laten we het leuk houden

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:44

Veseosunce schreef:
Angeliek is haar pleegmoeder niet.. ShauniBef is ouder dan 18 en staat op haar eigen benen. Dat ze bij Angeliek in huis woont maakt nog niet dat het haar pleegmoeder is. ShauniBef staat op eigen benen en moet op de blaren zitten om dit op te lossen.
Ashleytjuhhh, als jij zou zien dat je overal wordt zwart gemaakt en er wordt verteld dat je haar hebt geslagen zou je dan ook nog zo vriendelijk zijn en verder oude koeien uit de sloot halen lijkt me niet relevant toch? Het gaat hier om de slechte marktervaringen die mensen hebben met ShauniBef. Nou, die zijn er genoeg.

Dat ze opzoek is naar haar gestolen paard.... Ze weet gewoon waar deze staat en het is allemaal heel naar wat er is gebeurd maar een paar maanden geleden wist ze ook echt wel dat het op zo'n punt als deze zou komen. Ik 'ken' ShauniBef nu 2,5 jaar ongeveer en in die tijd heb ik meerdere maken van verschillende mensen gehoord dat ze veel financiële problemen heeft dit heeft ze ook zelf naar mij toegezegd. Het is allemaal heel klote maar ik denk dat als ze eerder om hulp had geroepen dat dit allemaal heel anders opgelost had kunnen worden dan dat het nu gedaan wordt.

Volgens mij bepaald Shauni zelf hoe ze mij ziet juist omdat ze 18 is geweest en als zij mij als haar mama ziet mag zij dat

Ja ze weet waar hij inmiddels staat , meer kunnen en mogen we er niet over vertellen.

Ja inderdaad ze heeft financiele problemen daar zijn we nu met haar mee bezig.

om alles in kaart te zetten , en haar te helpen waar wij en de rest van onze fam kunnen

Dingen die je niet geleerd heb , kan je ook niet uitvoeren

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:47

Angelsss schreef:
ik heb gezegd dat ik het zou regelen de pakketjes staan klaar en voor ze naar het postkantoor gaan maak ik er foto`s van en daarna komen de track trace codes online en dan is het voor mij ook klaar

Dus als het meezit gaan de pakketten vandaag naar het postkantoor en hebben wij de spullen morgen of overmorgen??
Laatst bijgewerkt door misskiry op 16-01-13 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:48

Escada schreef:
Het is niet echt nodig om met modder naar elkaar te gooien. Zowel Upendo als Angelsss want dit schiet niet op.
Het topic draait hier nu meer om jullie dan de gedupeerden :) Laten we het leuk houden

Leuk nog wel :+

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:49

saskiakefie schreef:
Escada schreef:

Leuk nog wel :+

Dat had ik anders moeten formuleren :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:57

Angelss dat zij jou als haar moeder ziet en andersom jij haar als dochter wil nog niet zeggen dat dit ook zo is. Shauni is een grote meid die nu op de blaren moet zitten. want ze heeft fouten gemaakt en nu lost iemand anders dat voor haar op.

Ik had al lang daar voor de deur gestaan. ik ga echt niet maanden op mijn spullen wachten :) en of ik dat dan alleen doe of met meerdere gedupeerde dat moet niet uit maken.

EvaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:08

Groot deel van jullie missen de kern van dit gesprek en deze situatie, het gaat er namelijk niet om wie een relatie heeft gehad met wie en wie wat moet oplossen.
Het gaat er hier om dat Shauni spullen heeft die niet van haar zijn, en dat ze die terug moet geven mensen hebben hier voor betaald, dus zijn ze van hun.

Het gaat hier ook niet om paarden die wel of niet van haar zijn, en dat die wel of niet kwijt zijn. Het gaat om de spullen en het achterlijke schandaal wat ze geprobeerd heeft verborgen te houden.
Dus draai er niet zo omheen en stuur die spullen gewoon op, deze mensen wachten al lang genoeg!

En Angeliek, mensen vragen wanneer je die spullen eindelijk eens op gaat sturen, misschien is het leuk als je daar dan ook eens op antwoord, dan weten ze wat ze kunnen verwachten en hoeven ze geen rare bedreigingen te maken, of dingen aan te nemen die niet waar zijn. Dan kunnen deze gewoon op de feiten bouwen en weten ze wat ze te wachten staat.

Want aannames leiden tot misverstanden en dat is echt heel erg gaande in dit topic.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:12

Stille meelezer, ben gelukkig geen gedupeerde, maar allejezus wat een narigheid.. Vind het ontzettend naar dat mensen al maanden op hun spullen wachten terwijl zij niks opstuurt.. Juridisch gezien komt zij haar plicht nu niet na en is het dus een geval 'tekortkoming in de nakoming'. Zij is verplicht om alle schade die de gedupeerden nu lijden, terug te geven. Als ik jullie was geweest had ik echt állang naar de politie gestapt.. Respect voor jullie engelengeduld!

Fijn dat er nu iemand is die zegt dat het allemaal opgelost wordt, maar alsnog vind ik het wel ernstig dat je door je pleegmoeder zo uit de brand geholpen moet worden i.v.m. financiële problemen. Als pleegmoeder had ik dan allang gezegd van HO.. Geld terug en laten we is wat doen aan die financiële problemen. Dat ze geen geld terug kan geven, ja dat is dan haar probleem maar daar komen de gedupeerden ook niet verder mee. Hoop dat dit allemaal zo snel mogelijk wordt opgelost voor jullie!

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:13

precies dat probeer ik ook duidelijk te maken. er wordt zoveel geroepen maar het enige wat we daadwerkelijk willen weten, wanneer kunnen we de spullen verwachten. meer hoeven we het niet meer over te hebben toch ?! :)

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:23

Ik bemoei me er ook maar even tegen aan.

Ik vind dat jullie erg loyaal zijn naar TS, maar ik had nu de deadline gesteld: vrijdag mijn spullen en anders aangifte bij de politie. Vaak in dit soort zaken heeft de betreffende verkoper de spullen niet eens meer (of 3x verkocht) en het lijkt er steeds meer op dat jullie op diezelfde wijze de dupe zijn geworden.

Succes!

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:24

er was al een deadline.... eerst was het maandag en nu vandaag... dus.....

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:35

quera schreef:
Angelss dat zij jou als haar moeder ziet en andersom jij haar als dochter wil nog niet zeggen dat dit ook zo is. Shauni is een grote meid die nu op de blaren moet zitten. want ze heeft fouten gemaakt en nu lost iemand anders dat voor haar op.

Ik had al lang daar voor de deur gestaan. ik ga echt niet maanden op mijn spullen wachten :) en of ik dat dan alleen doe of met meerdere gedupeerde dat moet niet uit maken.

kijken of jj ook zo hard zou zijn als jij in haar schoenen zou staan

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:35

Is niet hard.

Heeft meer te maken met het nemen van je eigen verantwoordelijkheden.

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:36

Wanted2003 schreef:
Ik bemoei me er ook maar even tegen aan.

Ik vind dat jullie erg loyaal zijn naar TS, maar ik had nu de deadline gesteld: vrijdag mijn spullen en anders aangifte bij de politie. Vaak in dit soort zaken heeft de betreffende verkoper de spullen niet eens meer (of 3x verkocht) en het lijkt er steeds meer op dat jullie op diezelfde wijze de dupe zijn geworden.

Succes!

Stop effe met deze opstookmodule

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:36

Angelsss je reageerd op alle negatieve teksten over Shauni, maar waar het om gaat, reageer je niet op..... Het gaat hier toch om de spullen die wij graag ontvangen...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:37

Inderdaad Angelsss waarom laat je niet gewoon de gedupeerden weten wánneer zij hun spullen krijgen?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:38

Angelsss schreef:
quera schreef:

kijken of jj ook zo hard zou zijn als jij in haar schoenen zou staan

Ja dat zou ik zijn :)

Vooropgesteld dat ik geen spullen verkoop zonder ze op te sturen.

EvaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:39

misskiry schreef:
Angelsss je reageerd op alle negatieve teksten over Shauni, maar waar het om gaat, reageer je niet op..... Het gaat hier toch om de spullen die wij graag ontvangen...

Idd, wat jij zegt is waar!

Angeliek als jij eens zou reageren op onze vragen, en ons een duidelijkheid gaf, dan zou er ook niet de behoefte ontstaan om van dit soort 'opstookberichten' te plaatsen, want dan was iedereen namelijk blij en tevreden geweest.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:40

Misschien een optie dat alle niet gedupeerden stoppen met reageren?

Dit zodat gedupeerden en verantwoordelijke het kunnen regelen met elkaar?

Ik hoop van harte dat het allemaal goed komt.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:42

@ Angelss

Het zou wel zo netjes zijn om misschien een positief bericht te posten met de datum wanneer de pakketjes verstuurd zijn/of verzonden worden.
Nu reageert u alleen maar op de negatieve berichten waardoor er een lange discussie ontstaat wat helemaal niet nodig is. Zo blijft het topic voortgaan met negatieve berichten die u zelf ook niet wilt natuurlijk.
Het zou fijn zijn als de gedupeerden dus weten waar ze aan toe zijn, en dan is het aan hun of ze stappen willen ondernemen of niet :)

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:43

Escada schreef:
@ Angelss

Het zou wel zo netjes zijn om misschien een positief bericht te posten met de datum wanneer de pakketjes verstuurd zijn/of verzonden worden.
Nu reageert u alleen maar op de negatieve berichten waardoor er een lange discussie ontstaat wat helemaal niet nodig is. Zo blijft het topic voortgaan met negatieve berichten die u zelf ook niet wilt natuurlijk.
Het zou fijn zijn als de gedupeerden dus weten waar ze aan toe zijn, en dan is het aan hun of ze stappen willen ondernemen of niet :)

Dank !!