Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veseosunce schreef:Angeliek is haar pleegmoeder niet.. ShauniBef is ouder dan 18 en staat op haar eigen benen. Dat ze bij Angeliek in huis woont maakt nog niet dat het haar pleegmoeder is. ShauniBef staat op eigen benen en moet op de blaren zitten om dit op te lossen.
Ashleytjuhhh, als jij zou zien dat je overal wordt zwart gemaakt en er wordt verteld dat je haar hebt geslagen zou je dan ook nog zo vriendelijk zijn en verder oude koeien uit de sloot halen lijkt me niet relevant toch? Het gaat hier om de slechte marktervaringen die mensen hebben met ShauniBef. Nou, die zijn er genoeg.
Dat ze opzoek is naar haar gestolen paard.... Ze weet gewoon waar deze staat en het is allemaal heel naar wat er is gebeurd maar een paar maanden geleden wist ze ook echt wel dat het op zo'n punt als deze zou komen. Ik 'ken' ShauniBef nu 2,5 jaar ongeveer en in die tijd heb ik meerdere maken van verschillende mensen gehoord dat ze veel financiële problemen heeft dit heeft ze ook zelf naar mij toegezegd. Het is allemaal heel klote maar ik denk dat als ze eerder om hulp had geroepen dat dit allemaal heel anders opgelost had kunnen worden dan dat het nu gedaan wordt.
Angelsss schreef:ik heb gezegd dat ik het zou regelen de pakketjes staan klaar en voor ze naar het postkantoor gaan maak ik er foto`s van en daarna komen de track trace codes online en dan is het voor mij ook klaar
quera schreef:Angelss dat zij jou als haar moeder ziet en andersom jij haar als dochter wil nog niet zeggen dat dit ook zo is. Shauni is een grote meid die nu op de blaren moet zitten. want ze heeft fouten gemaakt en nu lost iemand anders dat voor haar op.
Ik had al lang daar voor de deur gestaan. ik ga echt niet maanden op mijn spullen wachtenen of ik dat dan alleen doe of met meerdere gedupeerde dat moet niet uit maken.
Wanted2003 schreef:Ik bemoei me er ook maar even tegen aan.
Ik vind dat jullie erg loyaal zijn naar TS, maar ik had nu de deadline gesteld: vrijdag mijn spullen en anders aangifte bij de politie. Vaak in dit soort zaken heeft de betreffende verkoper de spullen niet eens meer (of 3x verkocht) en het lijkt er steeds meer op dat jullie op diezelfde wijze de dupe zijn geworden.
Succes!
Angelsss schreef:quera schreef:Angelss dat zij jou als haar moeder ziet en andersom jij haar als dochter wil nog niet zeggen dat dit ook zo is. Shauni is een grote meid die nu op de blaren moet zitten. want ze heeft fouten gemaakt en nu lost iemand anders dat voor haar op.
Ik had al lang daar voor de deur gestaan. ik ga echt niet maanden op mijn spullen wachtenen of ik dat dan alleen doe of met meerdere gedupeerde dat moet niet uit maken.
kijken of jj ook zo hard zou zijn als jij in haar schoenen zou staan
misskiry schreef:Angelsss je reageerd op alle negatieve teksten over Shauni, maar waar het om gaat, reageer je niet op..... Het gaat hier toch om de spullen die wij graag ontvangen...
Escada schreef:@ Angelss
Het zou wel zo netjes zijn om misschien een positief bericht te posten met de datum wanneer de pakketjes verstuurd zijn/of verzonden worden.
Nu reageert u alleen maar op de negatieve berichten waardoor er een lange discussie ontstaat wat helemaal niet nodig is. Zo blijft het topic voortgaan met negatieve berichten die u zelf ook niet wilt natuurlijk.
Het zou fijn zijn als de gedupeerden dus weten waar ze aan toe zijn, en dan is het aan hun of ze stappen willen ondernemen of niet