Ik heb een Ad Blocker, maar bokt staat op de whitelist. Ik moet eerlijk zeggen, ik erger me meer aan die balk over de gebruikersenquête (die ik al ingevuld heb), die ik steeds sluit en dan toch weer terugzie bij mijn volgende bezoek, dan aan ads. 
Het zal ook wel schelen dat ik dat ding waar dit hele topic aanvankelijk om draaide niet had, ik hoorde dus (als zo'n beetje enige reageerder in dit topic, volgens mij) niet bij die 10%.
Dat knipperende ding van het Penny Sinterklaasfeest of zo werkt me trouwens wel een klein beetje op de zenuwen. 
Bij fok krijg je ook een waarschuwing met het dringende verzoek AB uit te zetten. 
Nou heb ik zelf geen fok en als ik er dan al eens via-via terecht kom sla ik dat advies lekker in de wind, maar zij hebben dus wel die optioneel betalen-keuze.
Fok.nl schreef:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor €1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 5].