Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:52

Jans schreef:
Met als gevolg dat de rest van de gebruikers nog meer bannerposities voor hun kiezen krijgt. Iedereen maar adblockers installeert en Bokt geen inkomen meer heeft?

Kijken hoe lang iedereen zonder Bokt kan.

Bij mij staat hij op positie 9 overigens. Maar zie hem niet omdat ik officebokt gebruik.

Ik wil niet vervelend doen hoor... Maar je blijft gewoon leven zonder Bokt. Het is geen primaire levensbehoefte... :7

Anoniem

Re: Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:52

Er zijn genoeg mensen die echt niet zonder Bokt kunnen ;)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:53

Je haalt de woorden uit mijn mond Janine.

Die moeten dan toch maar gewoon eens afkicken Jans. Das niet gezond te noemen...

Ik bedoel, ik bok graag hoor, maar het moet wel leuk blijven. De advertenties moeten niet de topics gaan overschreeuwen of het onmogelijk maken je topics in te komen zoals nu op mobiel...
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 05-12-12 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:54

Als sites merken dat ze heel veel inkomsten mislopen door de adblockers komen daar ook oplossingen voor..
In Nederland is het nog niet zo extreem maar op buitenlandse site's krijg je gewoon geen toegang als je de adblocker aan hebt staan...

Een italiaan heeft het nog veel leuker gemaakt.. achter iedere ad op zijn site zit een rood knipperend vlak..
Kun je kiezen wat je mooier vind :Y)

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 13:55

:# *\%/* :# *\%/* :# *\%/* :# *\%/* :#

Hij is weg uit m'n Eigen Berichten.

Dank je Sinterklààààààààààsssssss _/-\o_

Janine1990

Jans schreef:
Er zijn genoeg mensen die echt niet zonder Bokt kunnen ;)

Reken maar dat als er geen Bokt is, die ook gewoon in leven blijven hoor... Misschien een week of twee afkickverschijnselen.

En niet te vergeten dat er voldoende substituten zijn voor Bokt.

Anoniem

Die italiaanse site ken ik inderdaad :j

Ik vind de hoeveelheid reclame op Bokt echt heel erg meevallen. En als je niet zoveel reclame wil; je hebt ook o.bokt.nl en m.bokt.nl waar gewoon geen/weinig reclames zijn.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:10

Peerke_ schreef:
Als sites merken dat ze heel veel inkomsten mislopen door de adblockers komen daar ook oplossingen voor..
In Nederland is het nog niet zo extreem maar op buitenlandse site's krijg je gewoon geen toegang als je de adblocker aan hebt staan...

Een italiaan heeft het nog veel leuker gemaakt.. achter iedere ad op zijn site zit een rood knipperend vlak..
Kun je kiezen wat je mooier vind :Y)

En voor die oplossingen komt dan ook wel weer een oplossing en zo blijven we bezig :)..
Dat zou voor mij al een reden zijn om helemaal weg te blijven van die italiaan zijn website.
Als er uiteindelijk dan niemand meer op je website komt, vanwaar moet dan het inkomen komen? :)*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:18

Aan de andere kant; wat heb je aan bezoekers op je site als deze je alleen veel geld kosten? Dat is simpelweg niet vol te houden.

Op Fok.nl is het (dacht ik) zo dat bepaalde functies onbruikbaar zijn als je een adblocker gebruikt. Dat is nog best een aardige als je het mij vraagt. Basisfunctionaliteit blijft werken, de extra's worden door je adblocker onklaar gemaakt.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:22

upendo schreef:
Dat is dan toch reclame voor de host. :')

Inderdaad.. :D

Ik snap niet dat mensen er zoveel problemen van ervaren. Ook op mijn mobiel heb ik totaal geen last er van, ondanks dat ze er wel zijn/waren.

@Bart: Dat zou een mooie zijn!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:34

Ik heb een Ad Blocker, maar bokt staat op de whitelist. Ik moet eerlijk zeggen, ik erger me meer aan die balk over de gebruikersenquête (die ik al ingevuld heb), die ik steeds sluit en dan toch weer terugzie bij mijn volgende bezoek, dan aan ads. :')

Het zal ook wel schelen dat ik dat ding waar dit hele topic aanvankelijk om draaide niet had, ik hoorde dus (als zo'n beetje enige reageerder in dit topic, volgens mij) niet bij die 10%.

Dat knipperende ding van het Penny Sinterklaasfeest of zo werkt me trouwens wel een klein beetje op de zenuwen. _O-

Bij fok krijg je ook een waarschuwing met het dringende verzoek AB uit te zetten. :j
Nou heb ik zelf geen fok en als ik er dan al eens via-via terecht kom sla ik dat advies lekker in de wind, maar zij hebben dus wel die optioneel betalen-keuze.
Fok.nl schreef:
Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor €1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 5].

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:39

Mear schreef:
upendo schreef:
Dat is dan toch reclame voor de host. :')

Ik snap niet dat mensen er zoveel problemen van ervaren. Ook op mijn mobiel heb ik totaal geen last er van, ondanks dat ze er wel zijn/waren.

Hoe heb je dat kreng weggekregen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 16:46

Hij is weg, danku!!!!! :D :D

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:01

leonie87 schreef:
Mear schreef:

Hoe heb je dat kreng weggekregen?!

Niet. Hij staat er gewoon. Maar zo moeilijk is het niet om gericht op mijn scherm te tikken als ik een link wil aanklikken.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:11

BartVB schreef:
Aan de andere kant; wat heb je aan bezoekers op je site als deze je alleen veel geld kosten? Dat is simpelweg niet vol te houden.

Op Fok.nl is het (dacht ik) zo dat bepaalde functies onbruikbaar zijn als je een adblocker gebruikt. Dat is nog best een aardige als je het mij vraagt. Basisfunctionaliteit blijft werken, de extra's worden door je adblocker onklaar gemaakt.

Kijk, dat vind ik dan weer helemaal goed. Kan je zelf kiezen: of advertenties of geen extra's. Dat is dan wel eigen keuze. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 17:51

Hij is weg, bedankt Bart :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:26

BartVB schreef:

Op FOK! krijg je gewoon een ban als user ze erachter komen dat je adblocker gebruikt en deze niet uit wilt schakelen _O-. Maar daar kan je ook een abo nemen om de reclame te blocken.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:41

En hij is weg :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:39

Nee hoor hij staat hier nog steeds op plek 9. Daar staat ie me niet in de weg zolang die niet knippert, flitst, rood oplicht of heel erg opvalt. :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 23:36

bij mij is hij weg.. ik ga hem bijna missen.. ik zag hem al niet eens meer.. je scrolde er zo bij langs.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 00:14

Christiene schreef:
bij mij is hij weg.. ik ga hem bijna missen.. ik zag hem al niet eens meer.. je scrolde er zo bij langs.

Baaaaaaaaaaaart! Mag hij weer terug :D? We missen hem@ :D

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 02:02

_-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 02:04

Ik lig er wakker van , mijn balk is weg :(

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 02:12

Een paar dagen (lees ik op de eerste pagina..)?? Ding staat er volgens mij al meer dan een week! Erger me er kapot aan, dacht eerst dat de pagina verkeerd geladen was ofzo. Doordat ik me erger kijk ik er (on)bewust totaaaal niet naar, negeer het ding volkomen (dan alleen dat het een irritante opbreking is) :+ Lijkt me geen nuttige plaats voor advertenties... Heb zeker geen moeite met advertenties, zie soms best interessante dingen voorbij schuiven, maar op deze plek is het gewoon ergerlijk, zo halverwege mn eigen berichten.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 12:36

Heel blij dat hij weg is *\%/* nu kan ik weer normaal op bokt met mijn mobiel