Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:04

secricible schreef:
Annabel schreef:
Maargoed, ik blijf bij mijn mening van mijn 1e reactie..

Persoonlijk vind ik je aardig hypocriet.
Hier het hardst meedoen hoe slecht mensen wel niet zijn dat ze een ledenstop willen om vervolgens in e hktopic alsnog te verkondigen dat je geen nieuwe leden wilt. Waar ben je dan mee bezig.. :r

Annabel @ [JHK] [VZP] Met de verboden naam gaan de PD's er in #5 tegenaan!

Exactly.
Ik zit ook in dit topic en ben hierdoor over de ledenstop gaan twijfelen, die is er ook niet meer. Maar Annabel, jij riep eerst dat je geen nieuwe leden wilde?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:05

Annabel schreef:
Achja, ik kan hier wel heilig gaan doen dat ledenstops niet mogen,
maar kom op ik heb het zelf ook vast wel een keer voorgesteld, en er mee eens ben gegaan,
maar door dit intressante topic word je toch wel op denken gezet. Niet dat ik er meteen mee eens ben dat ledenstop afgeschaft moet worden,
er komen wel punten boven water waar je gewoon niet onderuit kan komen.

En daar ben ik het dan wel mee eens, ik denk dat ik in t vervolg tegen stem bij ledenstops.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:05

Vanillia schreef:
Ibbel schreef:
Kan het hier een beetje serieus en on topic blijven? De motivatie van de mods om hier echt iets mee te doen wordt hier niet groter van.

Sorry dit vind ik echt een waardeloze opmerking. Net alsof we in onze handjes moeten klappen en jullie op onze blote knietjes moeten bedanken dat jullie willen overwegen om er iets aan te doen. Het gaat hier niet om het belang van 1 of 2 gebruikers, het gaat hier om iets wat een impact heeft op een aanzienlijk deel van de bokkers.

Ben ik het mee eens.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:06

Vanillia schreef:
Ibbel schreef:
Kan het hier een beetje serieus en on topic blijven? De motivatie van de mods om hier echt iets mee te doen wordt hier niet groter van.

Sorry dit vind ik echt een waardeloze opmerking. Net alsof we in onze handjes moeten klappen en jullie op onze blote knietjes moeten bedanken dat jullie willen overwegen om er iets aan te doen. Het gaat hier niet om het belang van 1 of 2 gebruikers, het gaat hier om iets wat een impact heeft op een aanzienlijk deel van de bokkers.

Ja, en wij zijn ook gewoon mensen die geinen en flauwekul maken in serieuze topics niet als motiverend zien.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:06

Fennee schreef:
Chaos;

Heb je je wel ingelezen in ons topic (PKMF) dat is namelijk GEEN reltopic ;)

Nee, zo bedoel ik het ook niet.
Het gedrag waar het in dit topic om gaat werd in dat topic getoont.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:07

Dus in praktijk mag je nieuwe aanmeldingen doodzwijgen en zo voorkomen dat iemand zich kan mengen in de bestaande groep? Is dat niet gelijk aan zeggen; wij willen geen nieuwe leden erbij?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:07

Sorry Ibbel............................... Y;(

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:08

vuurneon schreef:
Dus in praktijk mag je nieuwe aanmeldingen doodzwijgen en zo voorkomen dat iemand zich kan mengen in de bestaande groep? Is dat niet gelijk aan zeggen; wij willen geen nieuwe leden erbij?

Dat mag toch juist niet? Negeren mag ook niet volgens mij, alleen is dat heel lastig te controleren.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:08

vuurneon schreef:

Dat is wel gelijk aan, maar gewoon verdomd moeilijk hard te maken.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:09

Nou weet je laat ik mijn mening even bijschrapen, ik ben tegen het pesten van mensen en buitensluiten.
Maar ik zie het dus van 2 kanten.

1) Je kan ook niet met íedereen in de hele wereld vriendinnen zijn en als er iemand in het HK topic zit die gewoon niet helemaal bij het HK topic past ja dan kan dat wel irritatie's veroorzaken.

2) Het is natuurlijk niet leuk als je buiten gesloten wordt maar ik de persoon die bij ons in het topic wilde meldde zich overal dus dan krijg je ook niet echt het idee van 'Ja die wil het echt'.

En dan nog even een vraag: 'Als je een leeftijdsgrens hebt dus bijvoorbeeld 13+ is dat dan ook cyberpesten?'.

Agossie

*nu even serieus reageren.*
ik had niet eerder over "ledenstop" gehoord of gelezen, maar wel meegemaakt dat ik in een beslote topic een goedbedoelde tip gaf. Meer niet. Ik heb me toch een GVD's over me heen gekregen! Waar ik het lef wel niet vandaan haalde om me ermee te bemoeien! Ik heb toen getemt en gevraagd of alle opmerkingen van betreffende bokker over mij, inclusief mijn goedbedoelde opmerking te verwijderen.
Ik voelde me niet door het hele topic aangevallen, wel door die ene persoon, en dat voelde niet leuk.
Persoonlijk denk ik dat als je het "besloten" wil houden, je via Yahoo, of twitter of weet ik veel wat een "groepsconversatie" moet gaan voeren en niet een topic op internet "gesloten" houden voor anderen.

Maar dat is mijn bescheiden mening...

Gelukkig zijn er ook een flink aantal topics waar "nieuwe leden" wel gewoon geaccepteerd worden en waar naar iedereen toe met respect gereageerd wordt.

vuurneon

Ibbel schreef:
vuurneon schreef:

Dat is wel gelijk aan, maar gewoon verdomd moeilijk hard te maken.

Ik snap het; negeren mag niet, maar iemand verplichten tot reageren is ook niet mogelijk.

(Ik hoop niet dat ik nu mensen op een idee heb gebracht :o )

Magrathea

Chaos schreef:
vuurneon schreef:
Ibbel; mag je wel bewust mensen negeren in een topic? Je mag mensen niet weigeren, maar iemand negeren die gewoon beleefd is; is dat wel toegestaan?

Je kunt ze niet dwingen te reageren. Maar als iemand zich contstant negatief opstelt kan daar best een PB met usernote (jaja wat geleerd vanavond) over uit lijkt mij?

Ik denk dat het ook zo gaat ja.

Het is wel een lastige kwestie. Je kunt niet iedereen dwingen vriendjes met elkaar te worden, zeker niet in de HK. Je moet vertrouwen op het gezonde inzicht van iemand om te kunnen zien of je ergens wel of niet tussen past. Dan hoeft niemand genegeerd of buitengesloten te worden en daar wordt Bokt natuurlijk een stuk leuker van :)

En als je HK te vol wordt: ga meeten :') Na onze meeting is driekwart afgehaakt ongeveer. Blijkbaar waren wij te vreemd ofzo :')

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:10

Chaos schreef:
Fennee schreef:
Chaos;

Heb je je wel ingelezen in ons topic (PKMF) dat is namelijk GEEN reltopic ;)

Nee, zo bedoel ik het ook niet.
Het gedrag waar het in dit topic om gaat werd in dat topic getoont.

Oke. Ja dat snap ik maar wij zijn 1x er mee eens gegaan dat iemand zich melde ondanks ledenstop en dat heeft niet goed uitgepakt
Bleken 2 meiden te zijn die eerder in ons topic waren geweest en gezeten hebben en onder de naam Stefannn terug kwamen in ons topic en gingen stoken. Daarom zijn wij gestopt met nieuwe leden.

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:10

vuurneon schreef:

Idd. Ik denk dat je het gewoon te moeilijk tegen kan gaan..

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:11

Ik val bijna van mijn stoel hier om dat ene topic van dat meisje

Wat een onopgevoede vlerken zijn die grieten zeg!
ongelofelijk

Te schandalig voor woorden...

Eunomia

Jaa ik denk ook dat je het niet tegen kan gaan.
Kijk het moet normaal gezegd worden maar sommige mensen kunnen er een enorm probleem van maken.

Eunomia

Wendy1978 schreef:
Ik val bijna van mijn stoel hier om dat ene topic van dat meisje

Wat een onopgevoede vlerken zijn die grieten zeg!
ongelofelijk

Te schandalig voor woorden...

Welk topic?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:12

xLions schreef:
Nou weet je laat ik mijn mening even bijschrapen, ik ben tegen het pesten van mensen en buitensluiten.
Maar ik zie het dus van 2 kanten.

1) Je kan ook niet met íedereen in de hele wereld vriendinnen zijn en als er iemand in het HK topic zit die gewoon niet helemaal bij het HK topic past ja dan kan dat wel irritatie's veroorzaken.

Dan gaan die mensen er vrijwel altijd zelf wel uit als ze merken dat het topic niet bij hun past.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:12

Iedereen die tegen ledenstop is;

PKMF is een topic voor alleen mensen die een kleine pony hebben of verzorgen, is dat dan ook verboden omdat niet iedereen zich mag melden?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:13

Okée dat zou dan kunnen maar ik weet al dat het niet gaat werken als je een groep meiden van 16 met iemand van 11 mengt. :+

Marit

Ik zat het topic net met open mond te lezen. Ik mag hopen dat een aantal bokkers uit dat topic een ban zullen krijgen.

Iemand 'weigeren' in een topic kan op 100 manieren maar zó bot? Echt belachelijk, hoe kun je zo tegen anderen doen die je niet kent.. En dan nog excuses als 'ze heeft het zwaar daarom reageert ze agressief' kan ik zo slecht hebben. Wat jij niet wil dat jou geschied, doe dat ook een ander niet.

Eunomia

Fennee schreef:
Iedereen die tegen ledenstop is;

PKMF is een topic voor alleen mensen die een kleine pony hebben of verzorgen, is dat dan ook verboden omdat niet iedereen zich mag melden?

Helemaal mee eens. :)
En het blonde meiden topic, ja ik heb bruin haar dus mag er ook niet in.
VD topic, ik doe geen VD dan mag ik daar ook niet in?

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:14

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:14

Zo hee weeral een topic erover... Gister in het andere (inmiddles gesloten) topic ben ik dus bekend geraakt met de World of Bitches :+ Nouja mening heb ik dus gister al duidelijk gemaakt, vind het super dat de mods er ook daadwerkelijk iets aan proberen te doen. En fijn om te weten dat 3/4 van Bokt het ook idioot vindt en dus niet heel Bokt een World of Bitches is!