nynke55 schreef:Maakt niet uit, niemand, irl of achter een scherm heeft het recht om mij achterlijk te noemen, net zomin als ik iemand achterlijk ga noemen. En of ik nu dit typ of mij verweer tegen iemand die mij achterlijk noemt, het kost evenveel energie.
Juist op een openbaar forum moet je op je woorden letten, aangezien het altijd achterhaalbaar is.
Ik heb zowel hier als irl recht op mijn mening en om die te mogen uiten.
En als ik dan toevallig vind dat jij achterlijk bent, mag ik dat gewoon uitspreken.
Dat het niet netjes is ben ik absoluut met je eens en dat die mening hier van achter een scherm niet echt een basis heeft moge duidelijk zijn, ik ken je tenslotte niet.
Dus als ik jou op die manier achterlijk zou noemen, zegt dat meer over mijn gedrag dan dat van jou.
En dat gedrag blijft nog heel lang zichtbaar op internet.
Iemand kan mij ook een zeikerd noemen vanwege bovenstaande, waar een ander vindt dat ik overdrijf en weer een ander dat ik gelijk heb.
Begrijp ik nu goed dat wanneer er in dat topic over transparante bans en de lengte van de verschillende bans, geen boktnamen van gebande bokkers waren genoemd, maar deze bijvoorbeeld bokker A, B, C etc. waren genoemd, er niks aan de hand was geweest?