Dorien66 schreef:Mwah. Ik draai al mee op internet van voor de tijd van forums. Oma spreekt... Toen bestonden er 'nieuwsgroepen' op bijvoorbeeld yahoo, die in wezen hetzelfde werken. Ze bestaan trouwens nog steeds. Internet en kinderachtig gedrag, of ruzies, zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Persoonlijk vind ik dat er zo min mogelijk gemodereerd moet worden. Simpelweg omdat dat in het gewone leven ook niet gebeurt. Als ik iets doms schrijf, en daarmee geconfronteerd word, is dat mijn eigen schuld. Dan heb ik geen mod nodig om me te beschermen. Maar tegenwoordig moeten 'we' tegen onszelf beschermd worden, en dus ook hier. Kennelijk.
Ik heb toch niet het idee dat wij modden om mensen tegen zichzelf te beschermen. Ik mod om Bokt leuk te houden voor de meerderheid. Heel veel gebruikers vinden het uitermate vervelend als topics volstaan met ruzies e.d. zoals je idd op andere forums wel tegenkomt.
Overigens, als iemand iets doms schrijft zoals jij omschrijft wordt dat niet weggehaald hoor, en de reacties daarop ook niet
Zo makkelijk krijg je dingen niet verwijderd op Bokt. Billen en blaren in dat geval. Pas als mensen elkaar persoonlijk beginnen aan te vallen grijpen we in. Niet om tere zieltjes te redden, maar omdat de rest van de gebruikers er gewoon helemaal geen zin in hebben.