[Dienstmededeling] Word jij onze nieuwe collega moderator?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: [Dienstmededeling] Word jij onze nieuwe collega moderator?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:25

Kan bezwaarcomissie dat oko dan?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:25

natuurlijk heb ik er bewust een spatie tussen gedaan he :)) anders werkt die niet, ben niet groen namelijk :')

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:27

Moderatoropmerking:
Jup, dat kunnen wij ook :))

Alleen gebruiken we dat uiteraard niet.
Tenslotte is oranje veel mooier :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:30

Ik wilde al zeggen, waar is dat oranje :')

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 19:33

Als ik nu uit m'n dakpan zou gaan en met sinaasappelplaatjes zou gaan smijten is het helaasch vast offtopic en kan ik mezelf
Moderatoropmerking:
Foei Lies!
gaan doen, maar dan is dat weer knopjesmisbruik en dat mag ook al niet.

Het is toch wel een keer gebeurd dat er een mod weer zwart ging en die raakte de hulk-power maar niet kwijt. Was niet de bedoeling, ze was gewoon al te veel vergroeid met groen. Korte tijd later besloot ze gelukkig dat ze gewoon terug kwam en is nog altijd weer groen. Zoals het hoort :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:35

Oranje bestaat niet -O-
Of ik heb het nog niet ontdekt :+

Ontopic: ik hoop dat er een hoop leuke mensen en goede potentiële mods zich gaan aanmelden.
Het is ontzettend leuk werk om te doen.
Okee, de bezwaarcommissie is natuurlijk net even leuker *duikt weg*, maar mod zijn is ook leuk :j

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 19:37

heb ingesteld dat ze 7 september weer online mag.

*crap-oranjes altijd*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:38

Ik heb er ook wel eens aan gedacht hoor, maar ik vraag me dan toch af of mensen in discussies niet anders naar je gaan kijken als je een groen kleurtje hebt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:41

Soms wel en soms niet. Ik merk wel dat je als groene bokker wel anders bekeken wordt. Mensen gaan je ook kennen van naam. En je hebt toch een voorbeeldfunctie.
Als oranje bokker heb ik dat idee al veel minder overigens. Maar wij hebben dan ook niet zo'n opvallende functie als de mods.

Wat overigens niet wil zeggen dat je niet meer kan discussiëren. Uiteraard kun je naast het modereren ook gewoon bokken. Zolang je maar netjes blijft in de discussie. Een eigen mening is in mijn ogen juist belangrijk als teamlid. Want ook achter de schermen vinden geregeld discussies plaats.

Edit: sorry delerium :D
Mislukt <<) }>

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 19:47

Mja, dat kan... Soms word je ineens met "u" aangesproken en soms heb je het om redenen die je zelf niet bedacht krijgt allemaal gedaan en ben je kennelijk dusdanig dom dat je je van voor niet weet dat je van achter ook bestaat.
Wat wel vaak gebeurt is dat als je een PB stuurt naar iemand (en de meeste PB;s zijn gewoon niet eens mod-gerelateerd) en dat je een bericht terug krijgt met " :oo Ik schrok me rot en dacht dat ik iets misdaan had".
Verder: het zegt eigenlijk meer over je gesprekspartner dan jezelf als je merkt dat iemand wat "funny" doet vanwege het kleurtje.
Het is ook wel erg handig om goed te weten wanneer het tegen functie of tegen persoon gericht is. Want dat verschil is er, zeker...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:59

Ik weet dat je best kan discussiëren, maar ik krijg soms het idee dat er inderdaad anders naar mods gekeken wordt. Dat er mensen zijn die je dan meteen een bepaalde visie opplakken in een discussie (alsof je door die voorbeeldfunctie alleen maar bepaalde meningen mag hebben). Zal heus niet iedereen doen hoor, maar als ik zo kijk naar hoe er soms op mods gereageerd wordt is dat vaak toch wat anders dan op gewone gebruikers. Ook schijnt niet iedereen altijd even goed door te hebben dat een mod ook gewoon als persoon kan reageren en niet alleen als mod. Maar goed... ik ga er nog wel een keer over nadenken.

En ik "ken" wel redelijk wat mensen van het team dus ik heb een vrij groene PB box, maar ik moet zeggen dat als ik een pb krijg van een voor mij "onbekende" mod ik ook wel eens extra gedachtes heb (niet zozeer dat ik iets misdaan heb... maar meer iets inhoudelijks over het topic bijv terwijl het dan heel ergens anders over gaat)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 20:10

Ik heb het inmiddels soms andersom, als ik teveel groene PBs heb gekregen schrik ik er een beetje van als er een blauwe tussen staat en denk ik meteen dat er iemand ergens diep in de penarie zit...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:12

Haha dat kan ik me wel voorstellen ja :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:16

elke keer als ik een pb krijg van een mod denk ik "aaaah :oo wat heb ik nou weer verkeerd gedaan"
en dat terwijl ik heel braaf ben O:) Net zoals dat je aan het fietsen bent en opeens komt er politie langs, opeens ga je heeeeel erg erop letten dat je wel goed fietst en vooral de politie NIET in de ogen kijken :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:19

Hahahaha Renee :') Waar ben je bang voor? :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:21

geen idee, gewoon een slecht geweten denk ik :')
zeg eerlijk, als jij op de fiets bent of in een auto rijd en je ziet politie achter je, let je dan niet opeens veel beter op je rijgedrag en probeert zo min mogelijk oogcontact te houden :') ?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:25

Ik speel wel wat met de gedachten, maar ook ik heb een beetje het idee als Lifaya. Als de politie achter mij rijdt let ik heel erg op :')
(terwijl ik erg braaf in het verkeer ben haha)

Zit er ook een minimale tijd dat je moet modden? Hoevaak maand heb je 'verplichte' tijd om uit de zitten?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:27

iemand hier die ooit eens in politie uniform gewerkt heeft?????
ik denk dat dat net zo iets is..........
Zonder die blauwe kleur om je lijf ben je gewoon burger en maak je minder snel indruk.
Met blauw pakje worden mensen ineens veeeeel beleefder of juist heel agressief.
Bij beide moet je je beseffen dat het niet om jouw persoon gaat maar om de kleur die je draagt :')

corrigeer me als ik de plank mis sla :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:31

Ik heb wel een ander hulpverleners kleding aan en opeens val ik als kleine dame op als grote vrouw waar mensen respect voor hebben :')
(of juist alleen maar flauwe opmerkingen maken haha)
En ik vind het ook niet storend moet ik zeggen... Zou dat inderdaad met een mod kleurtje ook zo werken?

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:37

Volgens mij is het meer een scheidsrechter bij een sport-team.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:39

Ik moet zeggen dat ik mij niet anders voelde toen ik groen was. Werd sowieso in alle HK's waar ik in zat hetzelfde behandeld als voor mijn groene kleur. Ja, ik voelde wel een bepaalde verantwoordelijkheid maar dat maakte mij niet meteen een compleet ander persoon. Ik postte gewoon zoals ik voor mijn kleurtje ook deed alleen deed ik nog meer mijn best om op mijn taalgebruik te letten bijvoorbeeld.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:31

HolyPope schreef:
Volgens mij is het meer een scheidsrechter bij een sport-team.
Alleen is het op bokt iets meer op Noord-Korea geschoeid.

:') Zegt degene van de katolieke kerk waar alles met de mantel der liefde bedekt wordt....

Nieuwe mod mag vast geen humor hebben.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:35

Vergelijken met Noord Korea gaat IMO wel te ver. Ook niet als in grappige zin bedoeld.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:37

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de mods juist ontzettend veel humor hebben.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:56

Winged schreef:
Vergelijken met Noord Korea gaat IMO wel te ver. Ook niet als in grappige zin bedoeld.

Als ik schrijf iets meer..(!) Maak jij er dus van NOORD-KOREA!
Ben blij dat de meeste moderators hier dus wél doorheen kunnen lezen!