@Lauraennala: De horizontale scrollbar zou weg moeten zijn?
@furious: Als ik op 'inloggen' klik op de hoofpagina kom ik gewoon uit in een login scherm? Heb je dit probleem nog steeds?
@Karuna: De te kleine letters zijn als het goed is op te lossen door in te zoomen op de pagina. Dit heb ik getest met alle gangbare browsers en dat zou tot behoorlijk groot gewoon goed moeten werken. Wordt nog iets beter als we dadelijk ook de mobiele layout beter op orde hebben.
Verder bestaat de hoofdpagina inderdaad uit meerdere vlakken maar denk dat dat an sich vrij snel went?
Bij je naam staat idd een tekentje om een menu uit te klappen. Dat driehoekje is vrij klein maar klikken op je avatar of op je naam zou precies hetzelfde moeten doen?
De letters op het forum zelf (dus in de topics) is als het goed is niets veranderd?
Mag ik vragen welke browser je gebruikt? Een aantal problemen klinken erg apart. Een screenshot zou ook erg helpen met een beeld krijgen van wat er nou mis gaat.
@Tinkerloos: U vraag, wij draaien (af en toe

@Anc; Eens, op dit moment weinig eenheid tussen header en forum. Op termijn gaan we dat wel wat meer in lijn brengen maar first things first

@Hele hoop mensen; Linkjes rechtsonder zouden weer onder elkaar moeten staan ipv meteen na de forumnaam.
@Andere mensen; Regels en hulp staan idd wat verder weg maar dat zijn op zich geen links die je dagelijks gebruikt of voor je lol gaat lezen. Het zijn vooral pagina's die je bewust opzoekt. Eerste plaats waar je dan kijkt is de header, bij de nieuwe header zie je erg snel dat die info daar niet te vinden is

@Lifaya; Firefox 3.6 is vrij antiek te noemen idd

@Morthul; Als je met de muis naar de onderkant van een forumpagina gaat dan zie je daar op welke server je zit e.d.
@Solarpleure; Die meldingen waren het gevolg van wat aanpassingen die ik aan het doen was

@JuliaaahX; We zijn bezig om te zorgen dat de voorpagina beter werkt op mobiele telefoons. Zelfde met het forum

@JPitty; de help/regels links gaan we in eerste instantie zo proberen. Als we merken dat dat problemen geeft gaan we op zoek naar een oplossing. Terugplaatsen is natuurlijk een optie maar ik neig dan eerder naar b.v. een duidelijke link (of korte samenvatting) bij het maken van een nieuw topic.
Inloggen op de wiki is nog een puntje van aandacht... Is al wel een concept voor maar nog niet klaar voor prime-time