Faruba schreef:Voorlopig krijgt PP door dit topic weer een hoop nieuwe leden binnen
Mensen die allemaal namen gaan gebruiken van andere bokkers....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Verschil met roddelen op zo'n internetforum en in het echt is natuurlijk ook dat het niet voor iedereen terug te lezen valt en nu wel. Kun je gaan roepen dat je je dan maar helemaal niet op internet moet begeven wil je zoiets voorkomen, maar ik zou persoonlijk liever een pb'tje krijgen waarom mensen zich aan me storen dan dat ze me bespreken op een ander forum. Daar heb ik namelijk ook meer aan, wie weet kan ik er nog wat mee - ik ben ook niet heilig en als mensen zich ergens aan irriteren hoor ik dat graag, misschien hebben ze wel gelijk ook.
Maar ik blijf erbij.... mensen mogen wat mij betreft praten wat ze willen daar zijn ze vrij in, aan mij de keus of ik me er wat van aantrek of niet (niet dus - zeker niet van mensen die ik niet eens persoonlijk ken)
Maar verder vind ik ook dat er heus leuke dingen op staan (maar goed, dat valt een beetje in het niet nu) maar ik heb er maar heel kort gezeten en dus ook niet zoveel meegekregen, helaas ook daar meelezers daar kom je nooit vanaf.
Jannepauli schreef:papagroom schreef:de inhoud is belangrijker als de vorm.....ennuh die ch is al gecorigeerd hoor
Laten we het er maar op houden dat we daarover van mening verschillen - ik vind zowel vorm als inhoud van belang . Maar als 'inhoud' zich op het niveau takkentrol bevindt.. vrees ik het ergste
Jannepauli schreef:papagroom schreef:de inhoud is belangrijker als de vorm.....ennuh die ch is al gecorigeerd hoor
Laten we het er maar op houden dat we daarover van mening verschillen - ik vind zowel vorm als inhoud van belang . Maar als 'inhoud' zich op het niveau takkentrol bevindt.. vrees ik het ergste
Joolien schreef:Ik laat het forum ook zo links mogelijk liggen, zelf maakt het me ook geen donder uit wat men over mij denkt maar toch is het niet leuk om te lezen.
Er zal ook niet alleen maar negatief zijn wat er staat maar na mijn naam gezocht te hebben is de toon ietwat gezet, kun je je dat voorstellen?
Bandida schreef:Joolien schreef:Ik laat het forum ook zo links mogelijk liggen, zelf maakt het me ook geen donder uit wat men over mij denkt maar toch is het niet leuk om te lezen.
Er zal ook niet alleen maar negatief zijn wat er staat maar na mijn naam gezocht te hebben is de toon ietwat gezet, kun je je dat voorstellen?
Gewoon weer wegklikken en je geen zorgen om maken.. wat zegt het over iemand als die zich op een ander forum gaat bezig houden met het in het belachelijke trekken van jou of jou posts? Of beter, de virtuele Bokt-versie van jou, want ik neem aan dat ze je in het echte leven niet eens kennen.
Juist ja![]()
Beetje triest toch wel
Vjestagirl schreef:Ik geloof dat ik het eerlijker zou vinden als het OF helemaal privé gebeurd, en de betreffende persoon er dus ook niet achter kan komen. OF gewoon recht in iemands gezicht, dus hier een PBtje sturen met daarin wat je van iemand vindt, gewoon onder je eigen nick.
Want nu klinkt het heel erg leuk, 'het is openbaar en iedereen is welkom om zich te komen verdedigen', maar als je niet weet dat er over je gepraat wordt kun je ook jezelf niet verdedigen, terwijl het wel open en bloot voor iedereen te lezen staat. Stuur dan iemand een berichtje 'joh, we praten over je hier is een link'.
Denk ook dat dat het grote verschil is met 'gewoon' roddelen, dan kom je er niet achter, en de rest van de wereld ook niet.
BraveSpots schreef:Ha! Dat dat forum nog steeds bestaat. Heb er in de begintijd wel eens op gekeken.
Overigens wel niet fair dat 'ze' beweren dat alles daar openbaar is en je je dus kunt verdedigen, terwijl er blijkbaar toch een gesloten hoek is.
Dat vind ik helemaal niet netjes.
Qimm schreef:BraveSpots schreef:Ha! Dat dat forum nog steeds bestaat. Heb er in de begintijd wel eens op gekeken.
Overigens wel niet fair dat 'ze' beweren dat alles daar openbaar is en je je dus kunt verdedigen, terwijl er blijkbaar toch een gesloten hoek is.
Dat vind ik helemaal niet netjes.
oh kom zeg, bokt heeft ook een gesloten hoek, en je wil niet weten wat daar bekokstoofd wordt. In 'onze' besloten hoek staan gewoon persoonlijke dingen over de posters zelf (!) die niet iedereen hapklaar op internet wil.