Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:45

Faruba schreef:
Voorlopig krijgt PP door dit topic weer een hoop nieuwe leden binnen :D

Mensen die allemaal namen gaan gebruiken van andere bokkers.... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:46

Dav schreef:
Faruba schreef:
Voorlopig krijgt PP door dit topic weer een hoop nieuwe leden binnen :D

Mensen die allemaal namen gaan gebruiken van andere bokkers.... :+

Haha dan wordt t pas echt leuk _O-

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:46

de inhoud is belangrijker als de vorm.....ennuh die ch is al gecorigeerd hoor

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:49

Fiffill schreef:
Verschil met roddelen op zo'n internetforum en in het echt is natuurlijk ook dat het niet voor iedereen terug te lezen valt en nu wel. Kun je gaan roepen dat je je dan maar helemaal niet op internet moet begeven wil je zoiets voorkomen, maar ik zou persoonlijk liever een pb'tje krijgen waarom mensen zich aan me storen dan dat ze me bespreken op een ander forum. Daar heb ik namelijk ook meer aan, wie weet kan ik er nog wat mee - ik ben ook niet heilig en als mensen zich ergens aan irriteren hoor ik dat graag, misschien hebben ze wel gelijk ook.

Maar ik blijf erbij.... mensen mogen wat mij betreft praten wat ze willen daar zijn ze vrij in, aan mij de keus of ik me er wat van aantrek of niet (niet dus - zeker niet van mensen die ik niet eens persoonlijk ken :P )

Maar verder vind ik ook dat er heus leuke dingen op staan (maar goed, dat valt een beetje in het niet nu :+ ) maar ik heb er maar heel kort gezeten en dus ook niet zoveel meegekregen, helaas ook daar meelezers daar kom je nooit vanaf. :')

nee een pb-tje noemen ze weer achterbaks, ach mensen weten vaak niet wat ze willen.
Zolang er over je gepraat word ben je belangrijk.

Anoniem

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:50

Hoge bomen vangen veel wind en regen, veel meer dan de kleintjes ooit hebben verkregen. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:50

Ik dacht dat dat over pb's onder elkaar (dus persoon 2 en 3 pb'en elkaar over persoon 1) ging. Een pb naar persoon 1 lijkt mij niet achterbaks?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:51

papagroom schreef:

Laten we het er maar op houden dat we daarover van mening verschillen - ik vind zowel vorm als inhoud van belang . Maar als 'inhoud' zich op het niveau takkentrol bevindt.. vrees ik het ergste :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:54

Jannepauli schreef:
papagroom schreef:

Laten we het er maar op houden dat we daarover van mening verschillen - ik vind zowel vorm als inhoud van belang . Maar als 'inhoud' zich op het niveau takkentrol bevindt.. vrees ik het ergste :D

takketrol :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:54

Jannepauli schreef:
papagroom schreef:

Juist.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:02

Joolien schreef:
Ik laat het forum ook zo links mogelijk liggen, zelf maakt het me ook geen donder uit wat men over mij denkt maar toch is het niet leuk om te lezen.
Er zal ook niet alleen maar negatief zijn wat er staat maar na mijn naam gezocht te hebben is de toon ietwat gezet, kun je je dat voorstellen? ;)

Gewoon weer wegklikken en je geen zorgen om maken.. wat zegt het over iemand als die zich op een ander forum gaat bezig houden met het in het belachelijke trekken van jou of jou posts? Of beter, de virtuele Bokt-versie van jou, want ik neem aan dat ze je in het echte leven niet eens kennen.
Juist ja :roll:
Beetje triest toch wel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:06

Bandida schreef:
Joolien schreef:
Ik laat het forum ook zo links mogelijk liggen, zelf maakt het me ook geen donder uit wat men over mij denkt maar toch is het niet leuk om te lezen.
Er zal ook niet alleen maar negatief zijn wat er staat maar na mijn naam gezocht te hebben is de toon ietwat gezet, kun je je dat voorstellen? ;)

Gewoon weer wegklikken en je geen zorgen om maken.. wat zegt het over iemand als die zich op een ander forum gaat bezig houden met het in het belachelijke trekken van jou of jou posts? Of beter, de virtuele Bokt-versie van jou, want ik neem aan dat ze je in het echte leven niet eens kennen.
Juist ja :roll:
Beetje triest toch wel :=

Wat je zegt. Ik trek me er niks meer van aan. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 17:08

Vjestagirl schreef:
Ik geloof dat ik het eerlijker zou vinden als het OF helemaal privé gebeurd, en de betreffende persoon er dus ook niet achter kan komen. OF gewoon recht in iemands gezicht, dus hier een PBtje sturen met daarin wat je van iemand vindt, gewoon onder je eigen nick.

Want nu klinkt het heel erg leuk, 'het is openbaar en iedereen is welkom om zich te komen verdedigen', maar als je niet weet dat er over je gepraat wordt kun je ook jezelf niet verdedigen, terwijl het wel open en bloot voor iedereen te lezen staat. Stuur dan iemand een berichtje 'joh, we praten over je hier is een link'.

Denk ook dat dat het grote verschil is met 'gewoon' roddelen, dan kom je er niet achter, en de rest van de wereld ook niet.

ben Ik helemaal met je eens.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:19

Hahaha! Ik word daar poedersuiker genoemd! Hahaha! :')

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:24

Over mij staat er helemaal niks.. -O-

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:27

Maartenn schreef:

Ja...kom op zeg...je moet t wel verdienen hoor....we kunnen moeilijk iedereen gaan noemen. :Y)

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:30

Ik zal mijn best doen :j

Overigens, als ik daar zoek op een paar bokkers die mij (negatief) zijn opgevallen, ben ik het meestal wel met ze eens.. :P

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:13

Maartenn schreef:

:(:)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 18:41

Hhilde schreef:
Hahaha! Ik word daar poedersuiker genoemd! Hahaha! :')

Oh heerlijk!! _O-

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:00

Ha! Dat dat forum nog steeds bestaat :D. Heb er in de begintijd wel eens op gekeken.

Overigens wel niet fair dat 'ze' beweren dat alles daar openbaar is en je je dus kunt verdedigen, terwijl er blijkbaar toch een gesloten hoek is.
Dat vind ik helemaal niet netjes.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:19

Ik moet zeggen dat ik dat hele forum nog geen eens ken, terwijl ik Kiwiko ook vroeger vaak zat in real live heb gezien. Heb toendertijd de rel ook niet meegemaakt, heb geen tijd om alles bij te houden hoor.
Maar ken het forum niet, ga nu toch eens kijken wat het precies is :-)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:21

BraveSpots schreef:
Ha! Dat dat forum nog steeds bestaat :D. Heb er in de begintijd wel eens op gekeken.

Overigens wel niet fair dat 'ze' beweren dat alles daar openbaar is en je je dus kunt verdedigen, terwijl er blijkbaar toch een gesloten hoek is.

oh kom zeg, bokt heeft ook een gesloten hoek, en je wil niet weten wat daar bekokstoofd wordt. In 'onze' besloten hoek staan gewoon persoonlijke dingen over de posters zelf (!) die niet iedereen hapklaar op internet wil.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:23

Qimm schreef:
BraveSpots schreef:

oh kom zeg, bokt heeft ook een gesloten hoek, en je wil niet weten wat daar bekokstoofd wordt. In 'onze' besloten hoek staan gewoon persoonlijke dingen over de posters zelf (!) die niet iedereen hapklaar op internet wil.

Waar??? :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:28

het moderatorsforum, afgesloten voor ons leden waar wij besproken worden (of we wel of geen OW/ban krijgen bijvoorbeeld) er zijn daar in het verleden (dit heb ik gelezen ten tijde van de bokt-leaks) heel nare dingen gezegd over forummers door de handhavers van de wet hier. Ik kan je vertellen PP is daar nog bijna netjes bij. Best kans dat deze post daar ook even over de tong gaat.... Als die al gaat blijven staan

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:31

Bokkers van toen is ook afgesloten. Op PP moet je enkel lid worden om het te zien. Bvt is een select VIP clubje. ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:35

volgens mij weet 90% van de bokkers niet eens van de groep bokkers van toen.....