Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:56

Ik wordt ook van alle kanten in de gaten gehouden... :+
Zowel door bokkers als door ''concurrentie'' van slachthuis Nijkerk...
De handelstal in beilen waar ik reed houdt me ook in de gaten en die hebben wel eens het een en ander van de excursieverslagen doorgebeld naar de slager met veel getier en gezeik(hoe bedoel je, geen leven)
Verder wordt ik ook nog steeds besproken op andere fora's, maar goed ik zit er niet mee.

Ik post amper nog op bokt, en wat ik post is niet relevant.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:58

Ik zou niet weten of ik gevolgd word. Anders doen ze maar lekker, heb toch niets interessants te vertellen..

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:59

Ik heb 2 mensen waarvan ik zeker weet dat ze me in de gaten houden. Heb zelfs een paar boze mailtjes gekregen.
Maar tegenover dat, als ik wat interessants zie kijk ik wel even in diegene zijn profiel. Dusja, eigenlijk doe ik het ook,toch?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:26

Ik volg niemand en heb geen idee of iemand mij volgt.
Heftige dingen zullen ze niet vinden, dus maak mij nergens zorgen over.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:04

MyLittleLove schreef:
Ik heb 2 mensen waarvan ik zeker weet dat ze me in de gaten houden. Heb zelfs een paar boze mailtjes gekregen.
Maar tegenover dat, als ik wat interessants zie kijk ik wel even in diegene zijn profiel. Dusja, eigenlijk doe ik het ook,toch?

Als iemand iets interessants post kijk ik ook weleen naar de berichten van diegene, maar da's toch heel wat anders dan iemand echt volgen..

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:37

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:40

Ik heb ook meelezers, dus hierbij ook HOI :wave: zoek een leven alsjeblief :')

achja zoveel bijzonder plaats ik niet op bokt. zit wel in een HK topic maar ook daar deel ik m'n persoonlijke ervaringen enkel via pb als ik het kwijt moet :j

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:37

quartel schreef:
:') zo wilde ikmijn paard verhuizen......vertelde een paar meiden hier dat ik dat over een paar dagen zou gaan doen.
Het duurde nog geen kwartier voordat ik de stalbaas aan de telefoon kreeg :j
Die was schijnbaar bang dat ik de rekening niet zou voldoen :')

zo zie je maar hoe heftig een korte mededeling op iemand die zich verveelt over kan komen :')

jemig dat is wel heel erg!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:27

Ik heb het nog nooit 'ontdekt' ofzo, maar let wel met alles op wat ik neerzet :)

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:33

Hier ook iemand die 'volgers' heeft, maar dat heeft helaas wel geleid tot een vervelend akkefietje. Sindsdien let ik toch even wat beter op de dingen die ik openbaar op internet zet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:10

pfoeh. Ik heb wel ooit eens iets in een vrij besloten Huiskamertopic gezet. En de volgende dag kreeg ik een mailtje van een zeer verontwaardigde stalgenoot (het ging over haar O:) ) over wat ik geschreven had. Wat ik echt heel bizar vond, aangezien er sowieso maar weinig bokkers bij mij op stal staan. :') . Dus ja, toen had ik toch wel het idee dat iemand van stal mij in de gaten hield ...

Maar inmiddels geloof ik van niet...

Moet wel zeggen dat het gewoon mensen hun eigen verantwoordelijkheid is.... Ik had ooit een collega die echt van alles op facebook pleurde. Ze had een beetje issues enzo, en kon alles echt in geuren en kleuren beschrijven. Maar ook dingen als ' nou voor mij geen geilige nacht op heilige nacht ' _O- Wat dan de volgende dag smaakvol werd voorgelezen, waar zij niet bij was, door onze werkgever O:) . Niet helemaal netjes natuurlijk, maar zo gaat het in de praktijk wel _O- En waarom zet je zulke dingen toch op facebook :') !.. 't was verder een hele lieve meid hoor. Maargoed, het is niet zo fantastisch voor je reputatie (niet dat dat bij ons nou zo'n rol speelt :) Maarja)

Ik moet ook wel bekennen, dat ik ooit een verzorgster had die op bokt zat :D En dan las ik altijd wel haar berichtjes na, om te kijken of ze nog iets over mijn paard had gezegd :D Vond ik gewoon wel leuk om te lezen :D Was absoluut niet om haar op verkeerde woorden te kunnen betrappen, of wat dan ook. Maar ze vertelde altijd wel uitgebreid wat ze met Yv gedaan had. En hoe lief ze Yv wel niet vond. Nouja, dat vond ik gewoon lief haha.
En van oude bekenden, lees ik ook nog wel eens berichtjes na om te kijken, wat ze ten heden dage doen :P Tsja, zolang het niet obsessief wordt. Snap ik het probleem ook niet echt :))

Alhoewel ik niet hoop dat er ooit familie is die al mijn berichtjes uit gaan zitten pluizen. Want al mijn opgekropte frustraties kan ik altijd heerlijk kwijt in mijn HK-topics :)) . Dus mocht een bekende dit ooit lezen, en beledigd zijn. Het is niet zo bedoeld :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 19:23

Ik lees ook wel eens een stukje mee in huiskamertopics waar ik ooit fanatiek in heb gezeten.. Ik geef toe, ik ben nieuwsgierig en vind het leuk om te weten wat er zoal gebeurt op plekken waar k voor een langere tijd ben geweest.

Ben gelukkig niet zo erg als bepaalde mensen die dus wél alles in de gaten houden wat ik typ, en zelfs pb's sturen met citaten van wat ik heb gezegd , in een topic waar zij nooit of te nimmer zouden komen en dan via pb om tekst en uitleg gaan vragen of commentaar gaan leveren.. Dat vind ik dan echt wel weer heel jammer... Is het iets wat ik in het desbetreffende topic heb gezegd.. a la.. Maar dit voorbeeld was dus echt iemand, die in mijn berichtengeschiedenis is gaan spitten.. En zo lees ik ook wel eens regelmatig wat op facebook & hyves van oude stalgenootjes die dan toch proberen nog even te roddelen.. Maar dan vergeten dat ook ik ook gewoon alles lees (en hoor!) wat er gezegd wordt..

Dus.. Voor mijn lieve fans , en voor de lieve mensen die zich aangesproken voelen... I see you! haaaay! :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:24

Het is ook zo heeeerlijk heldhaftig... dat anonieme meelezen ;-)

:wave:

Maar gelukkig word ik er niet door lastig gevallen, gewoon grappig dat je via-via altijd wel doorkrijgt wie er met je meeleest <<) <<) <<)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:26

Ik heb denk ik ook heel wat meelezers, 2 jaar geleden werd ik zelf regelmatig geconfronteerd met dingen die ik via bokt meldde.
soms hele onschuldige dingen.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:27

Ik heb het ook, wil er verder liever niet te veel over kwijt. Aangezien ze dit dus ook meelezen, maargoed.. bij deze weten jullie nu dus ook dat ik het al lang weet :o

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 20:31

ik heb inderdaad ook meelezers.maargoed ik denk dat dit iedereen wel eens doet bij bekende onderling.ochja zolang het maar gezond blijft :+

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:05

Waarom volgt niemand mij? Ben ik niet interessant genoeg ofzo? |(

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:00

Maartenn schreef:
Waarom volgt niemand mij? Ben ik niet interessant genoeg ofzo? |(

:(:) :')

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:22

En ook hier het verzoek om gewoon ontopic te blijven en als je iets post, zorgt dat het een nuttige bijdrage is ;)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:27

ghehehe, ik heb een moeder die op bokt zit, altijd leuk :Y)

En nog een meisje wat ik ken hou ik vaak een beetje in de gaten, haar topics zijn altijd zwaaaaar lachwekkend...

Nelleke1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:29

Ik werd in de gate gehouden ben gehackt en ben dus met een schone lei begonnen met dit bokt.nl account, is tegen de regels maar van die andere deed mijn wachtwoord het niet meer, nu weer wel?? en was het zat. Pas nu wel op wat ik allemaal plaats

xRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:46

Ik word volgens mij niet gevolgd, maar ik post ook niet zo veel.
Dus ik ben ook niet interessant genoeg om gevolgd te worden :P

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:51

Ik weet sowieso van 1 iemand dat die mijn berichtjes na leest, moet zeggen dat ik het wel vervelend vind maarja je moet toch opletten op wat je neer zet.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:58

Gelukkig word ik (na mijn weten) niet gevolgd. Ben wel een paar keer op de manege aangesproken (door meestal mensen die ik niet eens ken) over wat ik soms neerzet

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:33

Soms heb ik welleens het idee dat er iemand met me mee kijkt van mijn stal aangezien ik 1 keer dat van een stalgenoot te horen kreeg omdat die aan het roddelen was over mij erg kinderachtig .
Ik hou zelf niemand in de gaten soms als ik in iemands profiel kijk dan kijk ik wel eens wat voor dingen die allemaal plaats gewoon een beetje kijken hoe diegene is.