Ik ververs (f5) en ineens melding "bedankt voor je inzending". Toch maar even bart een berichtje gestuurd. Weet nu niet of de gegevens nu juist zijn doorgekomen....
Ik heb hem vandaag gehad, Leuk stukje blad zo! Erg weinig tekst, veel advertenties, maar een leuk dingetje zo.
Anoniem
Geplaatst: 16-12-11 21:57
Het is een mooi blad geworden! Petje af Bart en Eline! Enne...ik ben blij dat er iets in staat over luchtzuigen! Blijft een onderwerp waarbij nog veel welzijnsverbeteringen te behalen zijn!
Aranel
Geplaatst: 16-12-11 22:08
Dat van luchtzuigen wist ik niet, leerzaam stukje!
Van mij mag 'ie de volgende keer idd nog dikker hoor Ik miste bvb de grappigste topics met een aantal quotes van posts of andere leuke weetjes of bijzondere topics. Nu werd het wel aangestipt, maar ik had graag meer 'diepgang' gezien
Ik heb de prijsvraag ook opgestuurd, ging in één keer goed bij mij gelukkig Ik denk alleen dat ik de prijs aangevinkt heb die iedere dressuuramazone ingevuld heeft
vinos
Geplaatst: 16-12-11 22:48
Ik snap niet dat ze er de titel "Magazine" aan hebben gehangen , ik vind het meer een reclamefolder voor niet leden (lees: "Bokt is leuk,- word lid")
...ik ben al lid, en vind 't jammer dat ik in de 'zeer goede marketing' ben getrapt... gelukkig was t niet duur, dus ik kan het wel lijden
Wat had ik verwacht: meer diepgang over de bokkers (leden) en hun paarden ...
Sjors
Geplaatst: 16-12-11 23:36
IK heb hem ook gekocht ! Er leuk, maar wel dun Achteraf was het het geld we waart, ik wist niet dat Bit zoveel pagina's had
Ik heb m ook binnen. Ik vond het bokt magazine tegen valle had verwact dat het wel meer gericht zou zijn op ons... De bokkers. Zoals weetjes, of leuke verhalenn topics. Of iets maar goed.wel leuk dat ze t doen!! Ik vind het bit eigenlijk ook wat tegen vallen dit keer...staat niet heell veeel speciaals in ofzo...